PDA

View Full Version : and the winner is....


Finish
22-05-2001, 13:22
Rubens Barrichello is vastbesloten om komend weekend de Grand Prix van Monaco op zijn naam te schrijven. Volgens de Braziliaan is dit de enige manier om nog een kans te maken op de wereldtitel.

"Monaco is in alle opzichten een bijzondere race", trapte Barrichello een open deur in. "Om daar te rijden is een Formule 1 auto is heel apart, en als je een goede ronde rijdt geeft dat echt een kick. Een overwinning in Monaco zou echt betekenen dat een droom uitkomt."

bron: F1racing.net


Wilt Barrichello nog kans maken op een wereldtitel ????

TiBo
22-05-2001, 13:54
Ikke direct naar de calender, .... 1 april bleek al gepasseerd!

tsjolder
22-05-2001, 14:18
Misschien was dit verhaaltje te lezen op den achterkant van het blaadje dat ge juist hebt afgetrokken van den druivelaarkalender.

Mario
22-05-2001, 15:15
Hoop doet leven zeker?

Maar hoe moet je anders gemotiveerd blijven? Bovendien zou Rubens geen volbloed F1-coureur zijn als hij ten minste die ambitie niet had.

RoBByNiO
22-05-2001, 17:20
Het zal moeilijk te zeggen zijn wie de GP in Monaco wint.

Veel outsiders denk ik: Panis, Trulli, Villeneuve, Montoya,...

Na de kwalificaties zullen we er beter zicht op hebben denk ik.

Oneliner
22-05-2001, 17:32
Lol, bij u zijn precies iedereen outsider, want dan zou ik een frentzen, een ralf enz ook outsiders noemen, maw iederee nbehalve benetton en minardi :)

TiBo
22-05-2001, 17:55
Toch mogen we niet al te veel belang hechten aan die outsiders. Wie dook er tot hiertoe het vaakst op op het hoogste schavot:

Graham Hill, Senna, Hakkinen, Schumacher, ...

Toch niet echt outsiders.

RoBByNiO
22-05-2001, 18:10
kijk eens de andere plaatsen van de podiums na, dan verschiet je toch denk ik

Hakki
22-05-2001, 19:16
en barri peist dat em nog kampioen ga worden???
amai,n die eeft da goie op

ide is in mijn ogen nie goe genoeg

en ze gaan da nie laten gebeuren ook, tenzij as schumi een ongeval krijgt:D :D

Finish
22-05-2001, 19:33
Mjah, dan krijg je zovan die toestanden zoals in '99.
Irvine die meedoet om de wereldtitel :D

Had Ferrari toen van in het begin van dat seizoen in dienst van Irvine gewerkt, had Irvine WK geweest. Wie won immers de eerste race van dat seizoen ? Juist ja.

Doet me trouwens terugdenken aan nog zo'n Ferrari-overtake feit. Moest Salo op Hockeheim toen geen plaats maken voor Irvine die achter hem zat ?? Weet ik niet goed meer...

Sennake
22-05-2001, 20:04
Zeker en vast Finish!!!

Hakki
22-05-2001, 20:21
heeeeeeeeeel zeker

dus ge kunt besluiten dat er bij ferrari ALTIJD TEAMORDERS ZIJN, en dta er altij iemand bevoordeeld is

Mark
22-05-2001, 20:24
Even terugkomen op Ferrari en Irvine '99. Het is nog maar de vraag of Ferrari het wenselijk had gevonden dat Irvine wereldkampioen was geworden.................

Jarenlang big bucks uitgeven aan Schumi en companen, en zou die brallerige Ier er vandoor gaan met de hoofdprijs......

Kijk als dat was gebeurd, dan had de hele onderbouwing van Ferrari's marketing op zijn gat gelegen.....

greetz
Mark

airco
22-05-2001, 21:02
mja

toch denk ik dat Irvine het grotendeels aan zijn eigen te danken heeft dat hij geen WK is geworden!! Hij heeft na het ongeval van Schumi de steun gekregen van heel het Ferrari team, inclusief Schumacher!!

Remember de race in Maleisie!!

Schumi heeft dan wel heel vaak de team-orders in zijn voordeel omdat hij de beste piloot is, maar als het zijn taak is om te helpen, dan doet hij dit ook perfect!!

getuige de race in maleidie wara hij heel de race met de voeten van Hakki heeft gespeeld, en de race cadeau deed aan Irvine!!

Dus der zijn team-orders bij Ferrari, maar niet naar een bepaald persoon:

Gewoon een kwestie om de kansen op een wereldtitel zo groot mogelijk te maken!!

airco

tsjolder
22-05-2001, 21:04
Ik herinner het mij niet goed, maar zijn er destijds ooit reacties gekomen op het feit dat er teamorders in het voordeel van Irvine waren?

Alain
22-05-2001, 21:57
Ach ja ,teamorders! Feit is dat Ferrari op één paard wedt en De andere teams op twee. Teamorders kunnen mijns inziens in de beslissende fase van het WK maar zo vroeg op het seizoen vind ik toch een beetje teveel van het goede. En dan te bedenken dat ik tegen mijn winkel praat! De winnaar in Monaco heet volgens mij MS. Het is maar zeer de vraag hoe de Michelins Monaco verteren, dus je weet maar nooit.