View Full Version : Stopt Hakkinen definitief?
Volgens de Duitse krant Bild, zou Mika Hakkinen na dit jaar kappen met de F1. Een preciese reden, noch wat zijn toekomstplannen zijn werd niet meegegeven. Wel is het zo dat het nieuws pas officieel in Monza tijdens een persconferentie zou worden meegedeeld. Raikkonen zou de eventuele vervanger zijn (???) Het bericht werd ook overgenomen door VRT -Teletekst (p442)
Feit is dat Hakkinen dit jaar onder zijn niveau bezig is. Hij heeft inderdaad meer dan zijn deel van de pech gekregen, maar Coulthard was dit jaar toch de betere, of moet ik zeggen de meer gemotiveerde?, van de twee. Ook de geruchten als zou Hakkinen een contract van twee jaar willen, terwijl Dennis hem maar een contract van 1 jaar geven zou misschien een voedingsbodem voor zijn beslissing kunnen zijn. Misschien heeft het ook iets te maken met zijn vaderschap en wil hij het wat rustyiger aan doen.
Toch nog even vermelden dat nog niets officieel is natuurlijk.
RoBByNiO
13-09-2001, 19:11
volgens vele bronnen konmt er na de GP van Italie een persconferentie van McLaren met hun rijders voor 2002. Of Hakkinen nog rijdt is de vraag want DC zal wel blijven.
Of McLaren overstapt naar Michelin is ook nog niet duidelijk
Oneliner
13-09-2001, 20:11
Kdacht dat michelin al zeker was.
Ik vind hakkinen een verlies voor de f1.......
RoBByNiO
13-09-2001, 20:29
mja maar ik begrijp wel als hij zou stoppen na zon rotseizoen
mja maar ik begrijp wel als hij zou stoppen na zon rotseizoen
Ik niet. Berger ging ook door na zijn miserabel seizoen in 1989.
Een zware crash overleefd met bijbehorende vlammenzee, 3 maal aan de meet gekomen op 16 GP's.
Iedereen kan zo'n pechseizoen meemaken. Begrijpelijk dat dit demotiverend werkt in de loop van dat seizoen maar dit kan m.i. ook een stimulans zijn naar volgend jaar. Veel slechter zal immers niet kunnen.
Het is en blijft een mechanische sport.
Oneliner
13-09-2001, 21:08
idd, ge neemt me de woorden uit de mond...
Iedereen maakt wel is een rotseizoen mee..
Volgens mij zit het hem niet in een rotseizoen voor Hakkinen!
Het lijkt mij veel, veel dieper te zitten. Als je naar de man kijkt straalt daar geen "figting spirit" vanaf.
ALS hij stopt lijkt me dat dan ook meteen een bevestiging voor deze theorie.
een (vreselijke) vrouw...........daarna een kleine. Meneer durft niet meer:D
Schumi I, Verstappen, Alesi......ook een vrouw.......ook kinderen.........en die gaan gewoon door.
Ach de een is de ander niet
RoBByNiO
14-09-2001, 16:17
rofl @ Marshal!!!!
Een sabbat-jaar voor HAKKINEN ?!?!
Ik denk alleszins dat hij het moeilijk gaat krijgen om nog terug te komen. Er zijn voldoende jonge kapers op de markt. Zoals het de laatste jaren er aan toegaat zijn er meer en meer nieuwe, jonge gezichten die een kans krijgen. Misschien is dit inderdaad een bewuste keuze van HAKKINEN, maar dan een keuze die MCLAREN bijzonder goed uitkomt.
De oude rotten op het forum kunnen misschien eens op zoek gaan welke piloten er in het verleden bewust één of meerdere sabbat-jaren op nahouden om nadien succesvol terug te komen.
Zonder iemand kwaad te willen maken : ik wens HAKKINEN uiteraard het beste toe.
C U
In elk geval al Prost en Lauda...
Het gerucht is dat het contract met McLaren MB zegt dat hij een pauze moet nemen als hij naar een ander team wil. Dit kan het zijn.
En met al die geruchten van nieuwe bedrijven in de F1 binnenkort (zoals Audi & VW), kan het zijn dat hij naar één van die nieuwe teams wil.
-PJ
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.