View Full Version : G&A Racing in 2004
R@ce@holiC
21-11-2003, 18:01
Voor degenen die niet langer in spanning willen blijven zitten : zie www.gna-racing.be :)
zie je wel ik was er niet ver langs he. het blijft bij de look van een dtm.
JPMontoya
30-11-2003, 15:33
ik vraag me een ding af, sedert de nieuwe DTM heeft BMW niet in DTM gereden. Hoe gaan jullie die dan in s hemelsnaam een DTM look kunnen geven, op wat gaan jullie je baseren ?
Met look veronderstel ik dan, dat jullie enkel livery bedoelen ?
http://www.m3bmw.com/gallery/track/roberto.ravaglia.04.jpg
R@ce@holiC
30-11-2003, 16:47
Originally posted by JPMontoya
ik vraag me een ding af, sedert de nieuwe DTM heeft BMW niet in DTM gereden. Hoe gaan jullie die dan in s hemelsnaam een DTM look kunnen geven, op wat gaan jullie je baseren ?
Met look veronderstel ik dan, dat jullie enkel livery bedoelen ?
http://www.m3bmw.com/gallery/track/roberto.ravaglia.04.jpg :cool: Geduld is een schone deugd... :D
Ik begrijp echter niet goed hoe een M3 GTR V8 E46 een DTM look kan hebben. Die wagen heeft nooit in DTM gereden. Op wat is de wagen technisch gebaseerd, ALMS? Bovenstaande wagen is een (prachtige) E30, trouwens één van mijn all-time favorieten (off-topic)...
Kan je meer inlichtingen geven over kalender, techniek...
Joost
Originally posted by joost
Ik begrijp echter niet goed hoe een M3 GTR V8 E46 een DTM look kan hebben. Die wagen heeft nooit in DTM gereden. Op wat is de wagen technisch gebaseerd, ALMS? Bovenstaande wagen is een (prachtige) E30, trouwens één van mijn all-time favorieten (off-topic)...
Kan je meer inlichtingen geven over kalender, techniek...
Joost
Voorlopig zal je het moeten doen met hetgeen er op de site staat...
bel wel effe met Munchen dan :+
Zeer eigenaardig. Een DTM-look voor een wagen die nooit in DTM gereden heeft??????????
Aa
Reply was dus onvolledig.
Wat mogen we verwachten? Iets met veel en grote vleugels en spoilers?
jongens laat jullie niet zo meeslepen in wat het wel of niet gaat worden. In april zullen we wel zien.
De kast van George & Gino is klaargemaakt in NL.
De andere moeten ze nog aanbeginnen. Volgens mij weten ze zelf nog niet hoe de zogenaamde DTM look er zal uitzien
wait and see
*mod* lees PM ;)
Originally posted by ikke
Volgens mij weten ze zelf nog niet hoe de zogenaamde DTM look er zal uitzien
Toch wel ;) :)
R@ce@holiC
02-12-2003, 18:18
De andere moeten ze nog aanbeginnen. Volgens mij weten ze zelf nog niet hoe de zogenaamde DTM look er zal uitzien
wait and see
Ahum , wat een opmerking... :rolleyes: :no:
En als je toch de betweter wil uithangen : het is Georg en Guino ;) :D
Originally posted by R@ce@holiC
Ahum , wat een opmerking... :rolleyes: :no:
En als je toch de betweter wil uithangen : het is Georg en Guino ;) :D
ich vind george en gino wel goed klinken anders :D
Bart.Vandecavey
02-12-2003, 22:06
Originally posted by Maarten
ich vind george en gino wel goed klinken anders :D
Martine, die mensen hebben dat ook niet graag hoor dat je hun naam verkeerd uitspreekt... :)
Trouwens DTM-Look:
- laagprofiel banden waarbij de achterbumper vooraan bijna de grond raakt en vloeiend overloopt in de zijschorten
- goed uitgebreed zodat de voorvleugel even breed is als de volledige breedte vooraan
- een achtervleugel met meerdere elementen zoals op de Mercedes
- de aerodynamica van de voorbumper die doorloopt in de zijschorten...
- ne ferme diffuser
maar een paar dingen die ik vereenzelvig met een DTM-look...
Trouwens...men spreekt over DTM "LOOK",.... niet DTM afgeleid. Kleine nuance, maar toch.
Was er trouwens dit jaar in de Belcar ook al geen wagen met DTM-look ? Juist ja,... :+
Succes mannen, je zal er werk mee hebben.
een Carbon monocoque veiligheidscel is tegenwoordig ook typissch DTM é...
Af en toe eens naar Essen gaan kan ook al een tipje van de sluier oplichten....
En weten dat de homologatie voor de E36 met 4 jaar is verlengd...
R@ce@holiC
03-12-2003, 20:37
Ben nog eens door mijn archief aan het gaan en heb nog een foto van de 57 in al zijn glorie teruggevonden :)
http://users.pandora.be/misteryracing/Georg_1.jpg
Mannekes... eigenlijk is deze topic vrij dubbelzinnig... gaat het over het einde van een wagen of over de geboorte van een nieuwe wagen ? Een nieuw team ? Een nieuwe teamchef ? Wie zal het zeggen ? Ik alvast niet (ik ben gerust : ik weet het, wachten jullie nog maar eventjes...)
speed&style
03-12-2003, 23:21
Well well,
DTM Looks or not. If its build by GS Motorsport I'm sure it will look stunning. And what looks good, goes...
The new car should look almost the same as the car from Johannes Scheid Motorsport in the "Langstrecken pokal". Both teams buy their carbon bodyparts from the same company in Germany. There should be somebody on this site who has a picture from this blue E46 V8 co-driven this year by Mario Merten.
What I have heard the last couple of weeks is that G&A Racing would like to run 3 cars (2 E46 and 1 older E36 bodyshell) in the Belcar championship. The older E36 model should also run in some of the BTCS races and the 2004 miles next year.
The leading car would be driven by G.S and Gino. The second E 46 that would be powered by a V6 (G.S. and Gino get the powerfull V8 from their old car) would be driven by M. DeKeermaecker and BMW dealer P. Smets. For the third entry they are still looking for drivers with a budget.
A new team chef? Mistery tels us. That could be right.
A "great" man from a front running Porsche team could make the switch... And get some help from Mistery as well at G&A ?
Deze ? :
http://www.alainh.easynet.be/IM000076.JPG
Getrokken op de Motorshow in Essen verleden weekend.
Originally posted by speed&style
The new car should look almost the same as the car from Johannes Scheid Motorsport in the "Langstrecken pokal". Both teams buy their carbon bodyparts from the same company in Germany. There should be somebody on this site who has a picture from this blue E46 V8 co-driven this year by Mario Merten.
Volgens mij kun je ook nederlands lezen ;) Die wagen van Scheid Motorsport is vaker te zien op een vrije donderdag-training. Waarschijnlijk (bijna 100% zeker ;) ) dat Rrubinio daar foto's van heeft.
Voor de liefhebbers: Scheid Motorsport (http://www.scheid-motorsport.de/)
http://www.scheid-motorsport.de/barth2003_2.jpg
Om het wat overzichterlijk te houden de thread laten splitsen.
Momenteel staat dit vast (zoals ook op onze site te lezen staat):
2 BMW's E-46:
- Guino Kenis en Georg Severich
- Michaël Dekeersmaecker en Patrick Smets
Wat betreft onze E-36 M3 GTR, de auto waarmee we dit jaar gereden hebben (nr 74), staat er op dit moment nog niets vast.
Wat wel vaststaat is dat Edwin Segier, vorig jaar actief bij RTM, ons team komt vervoegen. Hij wordt tijdens de Belcar-weekends teamchef op de wagen van Georg en Guino en zal zich bovendien ook bezig houden met de administratie van beide wagens. Ook bij andere races waaraan ons team deelneemt zijn hij en zijn vriendin van de partij! Door zijn jaren ervaring in de racerij zal hij een jong team als het onze zeker en vast nog veel kunnen bijbrengen.
Originally posted by AlainH
Deze ? :
http://www.alainh.easynet.be/IM000076.JPG
Getrokken op de Motorshow in Essen verleden weekend.
Ziet der ne ferme bak uit! :cool: :)
The second E 46 that would be powered by a V6 (G.S. and Gino get the powerfull V8 from their old car)
It's not a V6 but a 6 cylinder in line :p
If there are drivers with sufficient budget who want to drive our E-36 M3 GTR in Belcar, BTCS, Touring Cup, 2004 Miles... off course we will run it. Idem for our Group N M3 and Group A M3 coupé (splendid car). :)
eventjes alles op een rijtje zetten,
BMW heeft dus WEL een auto gehad in DTM uitvoering, in 1999 is men met dit project bezig geweest maar er zijn slechts een paar mensen die van dit project afweten(wisten). Iedereen mag weten dat ik goede connecties hen bij Motorsport en daardoor kunnen wij dus spreken van een DTM Look. Het zal dus zeker niet zijn zoals de Scheid BMW hier een paar post eerder.
Hier zullen jullie het dus voorlopig mee moeten doen.
Vriendelijke groet
Georg Severich
Amaai, Georg zijn Nederlands is erop vooruit gegaan :D
Gaat ge misschien nen oldtimer look gebruiken? :D
http://www.race-cars.com/carsold/bmw/1053033333/1053033333pb.jpg
1972 BMW DTM GRP 5 Turbo
Dat waren pas auto's, die groep 5. Ford Capri Zakspeed, BMW 320 Turbo, Porsche 935, BMW M1 Turbo...
Daar worden jullie toch even stil van eh :p :D
Een primeur voor Depaddock, Belcar,... Hopelijk zijn jullie nu voor een tijdje gerustgesteld ;)
Originally posted by stijnconinx
Daar worden jullie toch even stil van eh :p :D
Een primeur voor Depaddock, Belcar,... Hopelijk zijn jullie nu voor een tijdje gerustgesteld ;)
Nou, op een duits forum schijnt dat toch al langer bekend te zijn, wie die pipo was die dat schreef? Geen idee ;) :D
Maaruh, Belcar 2004.............qua diversiteit aan wagens gaan we toch heel wat lekkers zien. Kwantiteit zal wellicht iets kleiner zijn maar als dat visueel gecompenseerd wordt ben ik weer tevreden;)
Originally posted by A.J.
Amaai, Georg zijn Nederlands is erop vooruit gegaan :D
De Paddock lezen doet hij al, alleen reageren kan hij niet. Dus een mailtje en we zetten het erop in zijn naam. ;)
And get some help from Mistery as well at G&A ?
Dat is dus nieuw voor mij... wist het zelf nog niet :D
Een kleine up-date. Volgend jaar zetten we voorlopig maar 1 wagen in en dit voor Dekeersmaecker- Smets. Omwille van budgetredenen wordt er op dit moment met de tweede wagen geen Belcar gereden. Alles wordt in het werk gesteld om met deze wagen aan de start van de 24u van Francorchamps te staan.
wat lezen we op autosport.be
"G&A van Guino Kenis komt hier samen met Patrick Smets ervaring opdoen alvorens deze laatste samen met De Keersmaecker het Belcarseizoen aanvangt in de dikke BMW GTR V8."
dat is een verrassing.
wat lezen we op autosport.be
"G&A van Guino Kenis komt hier samen met Patrick Smets ervaring opdoen alvorens deze laatste samen met De Keersmaecker het Belcarseizoen aanvangt in de dikke BMW GTR V8."
dat is een verrassing.
We waren eerst van plan 3L of 3.2L te rijden maar een tijdje geleden deed er zich een buitenkans voor die we gegrepen hebben. Een V8 dus :D
R@ce@holiC
06-01-2004, 18:25
Dus alsnog een bom van een V8 aan de start ! :) kan bijna niet wachten om hem voorbij te zien scheuren :gas:
Deze thread nog eens even bovenhalen. Ik heb de kit gezien en ik kan jullie garanderen dat de auto's een echte DTM look zullen hebben. ;) De derde auto, E-36 M3 van vorig jaar, is bijna klaar voor het nieuwe seizoen. Voor het tweede zitje naast Arvid zijn de onderhandelingen nog bezig...
R@ce@holiC
17-03-2004, 17:03
De eerste foto's van de M3 DTM-look van G&A Racing zijn te vinden op onze website !
www.GnA-racing.be
Originally posted by R@ce@holiC
De eerste foto's van de M3 DTM-look van G&A Racing zijn te vinden op onze website !
www.GnA-racing.be
:eek: :applaus:
:worship: :gas: :applaus: Do we need 2 say more? :applaus: :gas: :worship:
Knappe wagen
ik kijk er al naar uit om dat beestje aan het werk te zien :)
t zal zeker een sterke concurrent worden voor een aantal porsches biturbo
Degene die twijfelden of het wel een DTM ging zijn worden nu toch wel even de mond gesnoerd. Ehhe :D
ik kon het niet laten en heb geprobeerd een foto te maken van hoe hij gaat worden...
http://www.freewebs.com/supra036/g%20n%20a%20racing%20copy.jpg
Bart.Vandecavey
17-03-2004, 23:22
Originally posted by stijnconinx
Degene die twijfelden of het wel een DTM ging zijn worden nu toch wel even de mond gesnoerd. Ehhe :D
Euhm Stijn
Misschien er toch even op wijzen dat een DTM-look niet toegelaten is in de Belcar dus staten dat de G&A wagen een DTM-look zal krijgen is een beetje euhm dom...
Lees even het technisch reglement en dan vooral puntje 25...
Originally posted by Bart.Vandecavey
Euhm Stijn
Misschien er toch even op wijzen dat een DTM-look niet toegelaten is in de Belcar dus staten dat de G&A wagen een DTM-look zal krijgen is een beetje euhm dom...
Lees even het technisch reglement en dan vooral puntje 25...
Waar staat letterlijk dat een DTM look verboden is? Nergens... Dus wat is het probleem en wat is er "dom" aan :confused:
De Mini heeft ook een look met DTM elementen en daar is niks mis mee. Onze LOOK is ook vergelijkbaar met een DTM maar voor de rest heeft de auto (technisch) niets met een DTM te maken. Het is gewoon een benaming...
http://users.skynet.be/marnikm/dond%20250304%20zolder%20belcar/IMG_1106.JPG
Mooie foto Marnik ;)
Ik vind m wel mooi zo met dat donkerblauw. Voor slechts z'n tweede test met de auto draaide Arvid al zéér bemoedigende tijden, zeker als je rekening houdt met de staat van het circuit gisteren.
De livery van de E46 is anders maar dat zien jullie volgende week wel :)
Originally posted by Bart.Vandecavey
Misschien er toch even op wijzen dat een DTM-look niet toegelaten
:confused:
Echte DTM-wagens zijn inderdaad verboden, maar niets weerhoudt je ervan om een DTM-look-a-like te bouwen die binnen het technisch reglement van de Belcar blijft. Ook de Audi TT 2004 is volgens dezelfde filosofie opgebouwd.
Originally posted by Supra
ik kon het niet laten en heb geprobeerd een foto te maken van hoe hij gaat worden...
Je link ligt in een loop, FF checke aub.
Originally posted by fordje
Je link ligt in een loop, FF checke aub.
dieje werkt wel.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.