Log in

View Full Version : We gaan trouwen, onze nieuwste meid is in de aanbieding!

Mark
08-12-2003, 19:06
Tja..........worden we weer één? ;)

http://www.zandbak.net/bruiloft.jpg

Pascal
08-12-2003, 19:49
Lap, nu zijn we helemaal gerold.

C U

Mistery
08-12-2003, 20:36
We hadden toch al nen Hollander die verantwoordelijk was voor alles wat er fout liep ??????????

:p :p :p

Mark
08-12-2003, 20:44
Ja, maar ik ben niet verantwoordelijk voor het kapsel van onze nieuwe prinses...............das toch echt de schuld van haar oma :D :D

http://www.onzin.net/fun/maxima/Baby-Maxima-Veel-Haar.jpg

Mistery
08-12-2003, 20:55
Euh... om mezelf in orde te stellen met de FAQ heb ik de post maar eventjes verwijderd...Maar Marshal, je blijft dus wel jouw "verantwoordelijkheid" behouden :D

Mario
09-12-2003, 09:08
Originally posted by Mistery
[BLIMBURG BOVEN !!!! doch : ik (en vooral A.J. HATEN de winter, behalve FILIP DE WINTER, da's nen goeien !!! (copyright A.J.) [/B]

Goh, da's een goeie, heb me hier een half uur een breuk zitten lachen !! Die moet woordspeling moet zeker in alle komende jaaroverzichten zitten :rolleyes:. Misschien dat heerschap z'n naam juist leren schrijven ?

boosterke
09-12-2003, 14:34
en de 'winter'cup?

Mistery
09-12-2003, 14:40
Die zouden ze beter in juli/augustus organiseren hé , zoals A.J. het dit weekend zo mooi verwoordde...

flugel
09-12-2003, 14:51
Originally posted by Marshal
Tja..........worden we weer één? ;)

http://www.zandbak.net/bruiloft.jpg

Wetsvoorstel was verleden week al ingediend... dan was dat Hollands kind der nog niet eh :)

Mario
09-12-2003, 15:40
Tiens, dienen Van Quickenborne is ook een dikke onnozelaar.

Zogezegd overtuigd republikein en dan zo een voorstel doen. Tsss.

airco
09-12-2003, 16:52
persoonlijk kan ik er niet echt van wakker liggen ....

Je zou het maar voorhebben als Belgische prins ..... smoorverliefd op een hollandse princes en trouwplannen tot er een of andere lakei komt zeggen dat dit niet mag :no:

Mark
09-12-2003, 19:06
Originally posted by flugel
Wetsvoorstel was verleden week al ingediend... dan was dat Hollands kind der nog niet eh :)

Zo geheel onverwacht was die geboorte toch niet, je zag die geboorte toch al negen maanden aankomen :D :D

In het geval van twee prinsjes had men kunnen kiezen voor een modern geregistreerd partnerschap :D

Maaruh, ik wordt helemaal tuureluurs van al die media aandacht voor die Amalia, niks gepresteerd en nu al alle aandacht opeisen.

Leve de Republiek! ;)

Mistery
09-12-2003, 19:34
al die media aandacht voor die Amalia, niks gepresteerd en nu al alle aandacht opeisen.

Is dat niet typisch voor Hollanders ?

:D :D :D

Sennake
09-12-2003, 20:46

Ja, da's een beetje zoals met het "Nederlands Elftal"... Zeker als ze penalty's moeten trappen :D :D :D

Ottooke
09-12-2003, 21:11

:D :D :D Jazeker, ik heb hier nog enkele "bezwarende" foto's liggen van een hollander die niks doet en toch nog alle aandacht trekt :) De persoon waarover ik het heb zal het wel weten ;)

Mark
09-12-2003, 21:20
slotje svp ;)

Ennuh.........wie gaan er naar het EK in Portugal? ..................(waar we met strafschoppen nemen er uitvliegen ;) :D )

Ottooke
09-12-2003, 23:40
slotje svp ;)

Ennuh.........wie gaan er naar het EK in Portugal? ..................(waar we met strafschoppen nemen er uitvliegen ;) :D )
En wie gaat er naar de UEFA cup en wie ligt er uit bij Europees voetbal ;) Zo kunnen we door blijven gaan....

marcel
10-12-2003, 01:41
Originally posted by Ottooke
En wie gaat er naar de UEFA cup en wie ligt er uit bij Europees voetbal ;) Zo kunnen we door blijven gaan....

idd. bvb wie was er op het WK in Japan/Korea? :+

Scapa
10-12-2003, 02:54
Iemand van het Belgisch koningshuis zal toch toch nooit met een Nederlander of Nederlandse trouwen, dus vanwaar alle heisa toch... Waarom? De taal natuurlijk, de twee begrijpen elkaar nog niet eens tijdens een conversatie laat staan dat er een huwelijk zou kunnen uit voortvloeien :D

Pascal
10-12-2003, 03:15
Originally posted by stijnconinx
Iemand van het Belgisch koningshuis zal toch toch nooit met een Nederlander of Nederlandse trouwen, dus vanwaar alle heisa toch... Waarom? De taal natuurlijk, de twee begrijpen elkaar nog niet eens tijdens een conversatie laat staan dat er een huwelijk zou kunnen uit voortvloeien :D

Nog nooit gehoord van een schijnhuwelijk :+ :+ :+ Je weet als je ergens voor betaald zijn de Hollanders er snel bij :D

C U

Mark
10-12-2003, 13:37
Originally posted by Pascal
Nog nooit gehoord van een schijnhuwelijk :+ :+ :+ Je weet als je ergens voor betaald zijn de Hollanders er snel bij :D

C U

Hela, dat belgische kroonprinsje is op jacht naar de Shell aandelen en al die andere miljarden van onze kleine Amalia. :D :D