View Full Version : Vreemde keuze ?
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/default.stm
Ikzelf zou eerder twijfelen tussen MS (bah, maar het is nu eenmaal zo) en Raikkonen. Montoya had zeker een goed seizoen, maar om hem de rijder van het jaar te kiezen ? Ach, MS zal er zich in ieder geval niets van aantrekken en gelijk heeft ie.
hmmm, doe mij dan toch maar alonso
eerste jaar in een goede wagen, nog niet de top, en al meteen pole position en een gp-overwinning
echt mooi gedaan, montoya reed ook wel regelmatig, maar hij is niet de titel waardig voor zijn kuren naast het circuit. Ook dit hoort er volgens mij bij!
De beide schumachers blonken ook uit, elk op hun manier
Misschien kies ik gewoon Alonso hier omdat hij van mij het meeste sympathie krijgt...
De vraag is of zulke referenda uberhaupt wel zin hebben ....
70% stemt voor zijn of haar favortietje (afgezien of die nu een goed of slecht seizoen heeft gemaakt).
Kijk gewoon naar de resultaten, en dan moeten webber in zijn JAG en Alonso in zijn renault zeker niet onderdoen voor diegenen die dit jaar voor de titel hebben gestreden
Kurtrapid-DJ
09-12-2003, 16:59
yep airco daar hebt ge gelijk in!
als ik zou kiezen zou ik ook mijne favoriet kiezen en da is Alonso dus, al weet ik ni of die goed gereden heeft dit jaar??
Maar Montoya is ni slecht als keuze...
alonso heeft goed gereden ja dit jaar :)
1 keer gewonnen en 2 keer pole dacht ik. Hij versloeg ook zijn ervaren teamgenoot Jarno Trulli in het puntenklassement.
en dat voor z'n eerste jaar in een goede wagen!
Kurtrapid-DJ
10-12-2003, 11:57
thanks yvdp voor de info!
dat is graag gedaan hoor :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.