View Full Version : Heinz-Harald Frentzen houdt de F1 definitief voor bekeken
Heinz-Harald Frentzen houdt de F1 definitief voor bekeken. De Duitser maakte vandaag (vrijdag) bekend dat hij in 2004 voor Opel aan de slag zal gaan in het DTM-kampioenschap.
"Het zal even wennen worden om een dak boven mijn hoofd te hebben tijdens het rijden, maar het was vooral belangrijk om zeker vier wielen onder me te hebben en te kunnen racen," legt de Duitser zijn overstap uit.
Frentzen dreigde uit de boot te vallen in de F1 en houdt de eer nu maar aan zichzelf. Deelname aan het DTM-kampioenschap ziet de ex-Sauber rijder alvast niet als een stap achteruit.
"Ik denk niet dat de DTM jaloers moet zijn op de F1. Ik ben ook helemaal niet droevig. Ik kijk al helemaal uit naar de spannende races.”
De Duitser lijkt zich dus op te maken voor een toekomst in het DTM-kampioenschap en zou daarmee zijn F1-loopbaan definitief afsluiten. De Duitser reed 157 races en won er drie
Bron:www.f1racing.nl
schumivill
13-12-2003, 02:56
Tuurlijk is het een stap achteruit,als je het hoogste hebt bereikt,en dat is ten einde,kun je niet verder dan weer een stap achteruit zetten,maar dat maakt het daarom niet makkelijker,zie Alesi,die was voorspeld om de sterren van de hemel te gaan rijden in DTM,niet dus.
Kurtrapid-DJ
13-12-2003, 12:48
Ja we moeten wel eerlijk zijn en zeggen dat Frentzen toch een belangrijke rol in de F1 gespeeld heeft.
Hij zal zeker nog in enkele koppies blijven hangen als één van de betere Duitse piloten. Ik hoop voor hem dat hij zijn dromen heeft kunnen waarmaken in de F1 en zal hem veel geluk wensen in de DTM!!
Een laatste eerbetoon voor Frentzen in de F1.
roadrunner
13-12-2003, 14:52
Originally posted by schumivill
maar dat maakt het daarom niet makkelijker,zie Alesi,die was voorspeld om de sterren van de hemel te gaan rijden in DTM,niet dus.
:mad:
Maar als hij sterk bezig is, is het nog altijd zo prachtig om zien als vroeger.
En van zijn stuurmanskunsten kunnen we volgend jaar tenminste nog genieten! :D
Originally posted by Kurtrapid-DJ
Ja we moeten wel eerlijk zijn en zeggen dat Frentzen toch een belangrijke rol in de F1 gespeeld heeft.
Hij zal zeker nog in enkele koppies blijven hangen als één van de betere Duitse piloten. Ik hoop voor hem dat hij zijn dromen heeft kunnen waarmaken in de F1 en zal hem veel geluk wensen in de DTM!!
Een laatste eerbetoon voor Frentzen in de F1.
Diene mens is niet dood eh... was ne gewone F1 piloot zoals er zovele zijn...
ben het eigenlijk wel eens met je flugel...
zo een supertalent vond ik hem nu ook weer niet. Anders had in z'n williams wel meer gewonnen dan die ene keer
...en daar gaat Heinz !
http://www.organicts.com/newspro/products/images/heinz.jpg
Hij had talent, maar dat kwam er maar af en toe uit. Goede keuze om zich niet meer te willen mengen in de huidige F1. Ondertussen deed hij ook al weer 9 seizoenen mee...
Bart.Vandecavey
15-12-2003, 20:32
Bij Jordan heeft hij toch heel wat mooie dingen laten zien!
Herinner mij nog goed hoe hij tijdens de allereerste Opel Lotus race uit de geschiedenis (tijdens Bergischer Lowe in Zolder) het hele veld domineerde, en dan uitviel in de voorlaatste ronde waardoor Allard Kalff de race in zeijn schoot geworpen kreeg.
Daarna in de F3 was hij ook heel sterk en om zeker niet te vergeten is zijn seizoen als Mercedes Junior bij het Sauber GrC team waar hij duidelijk sneller was dan ene M.Schumacher, maar deze laatste ging daarna met HHF zijn lief lopen. Dus ook op het vlak van Corina was HHF "sneller" dan M.Schumacher :D
Bart.Vandecavey
16-12-2003, 21:17
Vandaar dat HHF niet echt van MS moet hebben...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.