Log in

View Full Version : Metallica

joost
18-12-2003, 10:44
was gewoon grandioos gisterenavond, alleen hoor ik niets meer...

Guido
18-12-2003, 20:23
tja, dat zegt natuurlijk veel...

Iron Maiden op 20-nov in de Brabanthal was ook steengoed, maar problemen met het gehoor? Niets van, zelfs geen gesuis bij het verlaten van de zaal. Ze hadden hun audio echt goed voor elkaar.

Ottooke
18-12-2003, 22:47
Was in de Brabanthal dan wel audio aanwezig? Iron Maiden en Metallica is nu niet echt mijn genre. Maar afgelopen weekend was ik in de Boccaccio en ik heb tot woensdag nog gesuis in de oren gehad. Ik moet wel toegeven: de volumeknop stond eigenlijk een beetje te hard. En mij lijkt het dat een discotheek nog altijd minder lawaai maakt dan zo'n concert. Dus na Iron Maiden zou ik toch wel gesuis horen.

Alain
23-12-2003, 15:45
was gewoon grandioos gisterenavond, alleen hoor ik niets meer...

Was er ook en ik vond het niet echt schitterend. Misschien had het ook te maken met mijn plaats, maar het geluid vond ik barslecht. Daarbij komt dat ik ze 10 jaar na mijn derde keer nog eens terug zag ( reden: black album ging nog net maar hetgeen volgde...pfff. Ben dan ook van de oude Metallicastempel :) ) en vergeleken met toen vond ik het maar pover.

Hetgeen echter héél véél goedmaakte was de keuze van de nummers. Openen met "Blackened" maakt mijn avond ruimschoots geslaagd, dan nog Damage Inc en Harvester of Sorrow en Seek & Destroy etc. Al bij al een tevreden persoon, uit nostalgisch perspectief, alleen jammer van de slechte geluidskwaliteit.

Dan moet ik zeggen dat ik enkele weken geleden hun stadsgenoten van Machine Head aan het werk heb gezien...enne voor mij persoonlijk één van de beste metaloptredens ooit gezien. Die mannen zijn ook opgegroeid met Metallica in hun achtertuin en als eerbetoon speelden ze dan ook een eigenzinninge versie van Creeping Death. Voila en nu wachten tot 10 februari voor Sick Of It All.