PDA

View Full Version : Kalender Zolder Touring Cup & Sprinters Cup 2004


Bart
14-06-2003, 22:25
Zo 28 maart: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zo 2 mei: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zo 11 juli: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Za 14 augustus: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Vr 1 & Za 2 oktober: Zolder Touring Cup (24 H 2CV – Spa Francorchamps)

Za 13 november: Zolder touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder) = "Race Promotion Night"

(even de actuele kalender bovenaan gezet ;) )

P De Sonville
18-12-2003, 16:42
Beste autosporter

Bijgaand de kalender 2004 aangaande de Zolder Touring Cup en Sprinters
Cup Zolder.
Traditioneel wordt terug een uitstap gemaakt richting Francorchamps (Zonder de Sprinters) en wordt het seizoen afgesloten met de 10-Urenrace (Race Promotion Night) waarbij opnieuw dubbele punten te verdienen zijn.

Op donderdag 25 maart wordt in de voormiddag een vrije training ingelast, exclusief voor de deelnemers aan de ZTC en SCZ.


Zondag 28 maart: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zondag 2 mei: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zondag 4 juli: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zondag 1 augustus: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Vrijdag 1 &
zaterdag 2 oktober Zolder Touring Cup (24 H 2CV – Spa Francorchamps)

Zaterdag 13 november Zolder touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)
Race Promotion Night

Verder wensen we jullie een goede sponsorjacht en prettige eindejaarsfeesten


Groeten,

Peter De Sonville

P De Sonville
18-12-2003, 18:52
Heet van de naald !!!!!

Vandaag kreeg U de kalender van de Zolder Touring Cup en Sprinters Cup Zolder toegestuurd.

Maar door een verandering van de Belcarkalender dat niet richting Assen trekt, maar op 4 juli op de Nurburgring aktief is, wordt de wedstrijd ZTC & SCZ van 4 juli verschoven naar 11 juli.

In bijlage de aangepaste kalender.

Groeten

Peter De Sonville

Beste autosporter

Bijgaand de kalender 2004 aangaande de Zolder Touring Cup en Sprinters
Cup Zolder.
Traditioneel wordt terug een uitstap gemaakt richting Francorchamps (Zonder de Sprinters) en wordt het seizoen afgesloten met de 10-Urenrace (Race Promotion Night) waarbij opnieuw dubbele punten te verdienen zijn.

Op donderdag 25 maart wordt in de voormiddag een vrije training ingelast, exclusief voor de deelnemers aan de ZTC en SCZ.


Zondag 28 maart: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zondag 2 mei: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zondag 11 juli: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Zondag 1 augustus: Zolder Touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)

Vrijdag 1 &
zaterdag 2 oktober Zolder Touring Cup (24 H 2CV – Spa Francorchamps)

Zaterdag 13 november Zolder touring Cup & Sprinters Cup Zolder (Zolder)
Race Promotion Night

Verder wensen we jullie een goede sponsorjacht en prettige eindejaarsfeesten


Groeten,

Peter De Sonville

serge
19-12-2003, 10:56
Wat een planning. 2 wedstrijden op 3 weken tijd midden in de vakantieperiode.
Begin juli in verlof gaan lukt niet en eind juli ook al niet. Er worden al maar 5 of 6 wedstrijden gereden, er zullen dus keuzes moeten gemaakt worden. Rijden of verlof?
Ben ik de enige die hier last van heeft of delen er nog ZTC-SCZ'ers mijn mening?

yannick88
20-12-2003, 14:55
Inderdaad geen goede planning , maar ik ben er zeker van dat de wedstrijdt op 1 augustus nog zeker wordt verschoven aangezien het dat weekend ook de 24 uren van Francorchamps doorgaan .

De datum van 11 juli lijkt mij ook nog niet helemaal vast te staan aangezien deze enkele keren is verplaatst .

Met sportieve groeten

A.J.
21-12-2003, 03:25
Ik ben er zeker van dat de verantwoordelijken van dit kampioenschap een zo goed mogelijke kalender samenstellen voor de Touring Cup. Maar vergeet niet dat de "grote" kampioenschappen op dit moment nog volop aan het verschuiven zijn. En ik denk niet dat die andere kampioenschap rekening houden met het feit dat er een Touring Cup gepland is op één of andere datum.

Pascal
21-12-2003, 17:10
Originally posted by A.J.
Ik ben er zeker van dat de verantwoordelijken van dit kampioenschap een zo goed mogelijke kalender samenstellen voor de Touring Cup. Maar vergeet niet dat de "grote" kampioenschappen op dit moment nog volop aan het verschuiven zijn. En ik denk niet dat die andere kampioenschap rekening houden met het feit dat er een Touring Cup gepland is op één of andere datum.

Ooit zal ZTC zelf een groot kampioenschap zijn en dan zullen ze er wel rekening moeten mee houden. :) :) :)

C U

yannick88
27-01-2004, 13:05
Zoals voorspeld is er wijziging in de kalender van TC .

De wedstrijdt van 1 augustus wordt verschoven naar zaterdag 14 augustus


Met sportieve groeten

ICEMAN
04-02-2004, 18:06
Ze zouden anders de 1ste augustus wel es zonder BK's komen te zitten. :D Wonder why that would be.

pompierke
04-02-2004, 23:27
Originally posted by ICEMAN
Ze zouden anders de 1ste augustus wel es zonder BK's komen te zitten. :D Wonder why that would be.

Awel ik zou de enige bk geweest zijn die in Zolder zou geweest zijn, Francorchamps de boom in!! :D :D :D

pompierke

ICEMAN
05-02-2004, 13:04
Originally posted by pompierke
Awel ik zou de enige bk geweest zijn die in Zolder zou geweest zijn, Francorchamps de boom in!! :D :D :D

pompierke

Ons pompierke kan da wel alleen aan, da heel veld van de TC. :D

alfa155
08-08-2004, 23:57
Als hij ons aan kan.
Kan hij echt alles aan.
Onze ploegoverste

En lukt het hem niet dan helpen we hem wel een handje.