PDA

View Full Version : !!! 4/7/04 : Depaddock goes Nürburgring, wie blijft slapen in Hotel Sennake? !!!


Mark
20-12-2003, 12:35
Aangezien het weleens druk kon worden tijdens de race van de Belcar op de Nürburgring in het weekeinde van 3 & 4 juli 2004 is het wellicht verstandig om nu al een optie te nemen op een hotel. Naast Belcar zal de hoofdmoot bestaan uit de 1000 KM van de Nürburgring. Wie weet zie je de winnaar van Le Mans 2004 aan het werk ;) Depaddock doet altijd iets extra's voor members en leden. ;) :D

Dus heel simpel gesteld: Wie wil er samen met Depaddock naar de Nürburgring? Aan de hand daarvan kan reisorganisator Sennake iets regelen.

.......ik wil wel.

Pascal
20-12-2003, 12:39
Ik ga natuurlijk mee.

Direct mijn verlofbriefje invullen.

Tot dan of waarschijlijk al iets vroeger :D

C U

Pascal
20-12-2003, 12:44
Misschien eerst al eens bellen om te zien of er nog plaatsen zijn. Indien niet kunnen we meteen op zoek naar een alternatief.

C U

Pölö
20-12-2003, 12:55
Op de camping vlak naast het circuit is er altijd wel een plaatsje te vinden denk ik.

Vorig jaar bij de DTM was er zeker nog plaats genoeg, maar Nurburgring + 1000km = precies of alle Duitsers aan de ring zitten...

Raceboy
20-12-2003, 13:22
Ik ga ook mee. (lees: mama ook. ;))

Guido
20-12-2003, 19:04
klinkt interessant :) Heb interesse, vooral de 1000km lijken me wel wat. Eerst even checken wanneer Goodwood is volgend jaar.

Mario
20-12-2003, 19:12
Heb ook interesse :).

Guy
20-12-2003, 20:20
Huudo,

Festival of Speed in Goodwood is de week ervoor , namelijk van 25 tot 26 juni 2004.

Let er wel op dat je vanaf dit jaar de inkomkaarten op voorhand moet bestellen, daar men het aantal toeschouwers wil in de hand houden !!!

Jochie
20-12-2003, 23:31
Originally posted by Marshal
Aangezien het weleens druk kon worden tijdens de race van de Belcar op de Nürburgring in het weekeinde van 3 & 4 juli 2004

Godver weeral een zomerweekend dat ik nie kan rijen ;/

Als ik kom wil ik daar wel ergens afspreken maar ik vind zelf wel onderdak, toch bedankt voor het aanbod.

Jochen

Gilles
20-12-2003, 23:36
ook interesse, maar eerst eens zien wat ze bij GLPK doen

bien
24-12-2003, 22:24
Hoi ,


Effe zegen dat ik niks wil missen , DUS!!!! Wij gaan mee
voor mij dus een kamertje met dubbel bed ;)

sennake laat maar iets weten als ik kan helpen met de organisatie.

groetjes bien and boyfriend :bye:

Werner333
27-12-2003, 11:59
OK for me. 1000Km en Belcar. Dat mogen we niet missen.

Sennake
02-01-2004, 19:43
Ik ga zelf natuurlijk ook mee en Danny (waarschijnlijk) ook.

Bon, wat de boekingen betreft nu:

ik heb contact opgenomen met de vriendelijke eigenaar van Hotel "Bergfrieden" en hij wist me te vertellen dat voorlopig nog ALLES vrij is. Dit betekent dat hij 8 "doppelzimmer" heeft en 2 "einzelzimmer". Ook dacht hij dat de 1000 km van de Nürburgring in het weekend van 17 en 18 juli vielen maar we hebben de site (http://www.nuerburgring.de/frame_01.htm) van de Ring gecheckt en daarop staat duidelijk dat het 3 en 4 juli is, zelfde weekend als de Belcar dus.

Als ingeschrevenen van deze thread beschouw ik :

[list=1]
Marshal
Pascal
Raceboy
Riet (mama Raceboy)
Huudo (klopt dit Huudo?)
Mario (klopt dit Mario?)
Bien
Boyfriend Bien (hoe heet die jongen eigenlijk Bientje?)
Werner
Sennake
Danny
[/list=1]

Wie er nog bij wil komen dient tegen maandag te bevestigen in deze thread want dan bel ik ('s avonds) naar Hotel Bergfrieden met het aantal dat dan in deze thread staat.

Wat ik ook moet weten is of je 1 nacht (en eventueel welke : vrijdag of zaterdag) of 2 nachten wil blijven. Als je niets post ga ik ervan uit dat je 2 nachten wil blijven.

Ik zorg voor deze reserveringen, we spreken wel af als je naderhand van gedacht verandert, dat je dan zelf contact opneemt met de eigenaar.

Nog eens de prijzen :

Doppelzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 €
Zweibettzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 €
Einzelzimmer inkl. Frühstück ab 35,00 €

Meer info vind je op de site (http://www.bergfrieden-pension.de) van het hotel.

Guido
02-01-2004, 23:33
Originally posted by Sennake
Huudo (klopt dit Huudo?)


Neen, klopt niet. Ik heb even mijn reiskalender erbij gepakt en 'k zal moeten schipperen (budget) ;) want :

Goodwood (zeker)
LeMans (ook zo goed als zeker)
Pensacola, US (waarschijnlijk) voor de 'end of season show' van de Blue Angels

Dus ik zal er niet bij zijn deze keer. Volgende keer beter. ;)

Driesco
03-01-2004, 14:06
Gewoon afhuren die handel, wij dienen 25 mensen te slapen te leggen. Wij zelf zoeken Dorint op, maar al onze mecano's moeten ook slapen dus, als je kamers over hebt boek je die maar op BRI. Ook de eenpersoonskamers.
Kan je ook eens luisteren of je met meer dan 2 op een 2 persoonskamer mag slapen.

Oh ja, 2 nachten voor ons aub.
Reserveer ook alvast de grote tafel in de Depaddock cafe, was daar niet slecht om te eten.

Sennake
03-01-2004, 14:41
Originally posted by Driesco
Gewoon afhuren die handel, wij dienen 25 mensen te slapen te leggen. Wij zelf zoeken Dorint op, maar al onze mecano's moeten ook slapen dus, als je kamers over hebt boek je die maar op BRI. Ook de eenpersoonskamers.
Kan je ook eens luisteren of je met meer dan 2 op een 2 persoonskamer mag slapen.

Oh ja, 2 nachten voor ons aub.
Reserveer ook alvast de grote tafel in de Depaddock cafe, was daar niet slecht om te eten.

Dus ik bel maandag en boek alle kamers, en wat niet door Paddockers ingenomen wordt, wordt door BRI-mensen ingenomen. Mag ik dat als een zekerheid beschouwen Driesco? Dan boek ik maandag echt alle 8 dubbele en 2 enkele kamers eh.
En ik zal vragen of er in de dubbele met meer dan 2 mag geslapen worden.

Alhoewel ik vrees dat dat niet zal mogen ivm brandveiligheid en vergunningen en zo...

Driesco
03-01-2004, 17:43
Geen probleem, zou juist graag weten hoeveel kamers we dan juist hebben zodat ik voor de rest ook nog op zoek kan gaan naar iets anders.
Vraag wel eens naar een speciaal prijsken hé als je alles neemt. Leuk, kunnen we gewoon de wegel aflsuiten en bodje plaatsen : DEPADDOCK & BRI HOTEL

A.J.
03-01-2004, 18:53
Dag Sennake,

boek voor mij ook maar in dat hotel een dubbelkamer voor 2 nachten. Moeten wij op voorhand betalen of gewoon ginder tijdens dat weekend?

Sennake
03-01-2004, 19:01
Originally posted by A.J.
Dag Sennake,

boek voor mij ook maar in dat hotel een dubbelkamer voor 2 nachten. Moeten wij op voorhand betalen of gewoon ginder tijdens dat weekend?

Dat zal op voorhand zijn op ons speciaal rekeningnummer, maar NU nog niet eh :)

Sennake
03-01-2004, 19:02
Originally posted by Driesco
Geen probleem, zou juist graag weten hoeveel kamers we dan juist hebben zodat ik voor de rest ook nog op zoek kan gaan naar iets anders.
Vraag wel eens naar een speciaal prijsken hé als je alles neemt. Leuk, kunnen we gewoon de wegel aflsuiten en bodje plaatsen : DEPADDOCK & BRI HOTEL

Ok, op basis van wat ik maandagavond weet zal ik je weten te zeggen hoeveel BRI-kamers er nog vrij zullen zijn :)

Raceboy
03-01-2004, 19:05
Tzullen 2 nachten worden. en dat is maar goed ook :)

Sennake
03-01-2004, 19:11
Ok, ik noteer (voorlopig) :

[list=1]
Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten (of liever apart?)
Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten
Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten (of liever apart?)
Bien + boyfriend : dubbel voor 2 nachten
Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten
Andy : dubbel voor 2 nachten
Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten
BRI : dubbel voor 2 nachten
Mistery : single voor 2 nachten
BRI : single voor 2 nachten
[/list=1]

Nog eens de prijzen :

Doppelzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 €
Zweibettzimmer inkl. Frühstück ab 60,00 €
Einzelzimmer inkl. Frühstück ab 35,00 €

Meer info vind je op de site (http://www.bergfrieden-pension.de) van het hotel.

Wie nog iets wil veranderen, toevoegen of annuleren gelieve dit te doen vóór maandagavond. Dan post ik de definitieve lijst en bestel ik overeenstemmend.

Ok?

Driesco
03-01-2004, 20:48
Sennaken,

Kan je vragen of ze voor de kamers van BRI een factuur opsturen. Wij dienen immers te betalen vanuit de VZW.

Hierbij onze gegevens :

Belgian Race Invest
Dam 1E
9160 Eksaarde
BE 861 773 932

PS: Kan je ook eens luisteren of ze nog plaats hebben voor de 24H ? Enkel luisteren hé, maar je weet wel, het zou wel eens kunnen dat ...

Thanks.

Mistery
03-01-2004, 21:11
Boek nog maar een kamerke bij.. single... ikke ben da ondertussen gewoon hé, alleen slapen... :mad:

Sennake
03-01-2004, 21:48
Originally posted by Driesco
PS: Kan je ook eens luisteren of ze nog plaats hebben voor de 24H ?

Factuur BRI : geen probleem, maar of er nog veel kamers gaan overblijven (we zien wel eh)...

24 uur : wanneer zijn die juist?

Pascal
04-01-2004, 00:46
Originally posted by Sennake
Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten (of liever apart?)

Voor mij OK

C U

Bart.Vandecavey
04-01-2004, 02:22
Guy kan
je voorlopig voor mij de enkele kamer reserveren want ik weet nog niet wat het team zal doen....

Mark
04-01-2004, 02:36
Originally posted by Sennake

24 uur : wanneer zijn die juist?

Hetzelfde weekend als de 24U van Le Mans, 12-13 juni

Voor diegene die nu boeken, betekent dat ook DEFINITIEF boeken !!!!!

ps. heb geen bezwaar tegen een 2-persoonskamer.

Driesco
04-01-2004, 10:28
Originally posted by Mistery
Boek nog maar een kamerke bij.. single

Onze persman slaapt wel bij het team hé, EN op kosten van het team :)

Sennake
04-01-2004, 21:27
Ok, dus dat wordt :

[list=1]
Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten
Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten
Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten (of liever apart?)
Bien + boyfriend : dubbel voor 2 nachten
Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten
Andy : dubbel voor 2 nachten
Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten
BRI : dubbel voor 2 nachten
BRI : Mistery : single voor 2 nachten
BRI : single voor 2 nachten
[/list=1]

Wie nog iets wil veranderen, toevoegen of annuleren gelieve dit te doen vóór maandagavond. Dan post ik de definitieve lijst en bestel ik overeenstemmend.

Driesco
04-01-2004, 22:49
Voor mij ok, ik kan daar dus 4 mensen te slapen leggen.

Ander hotelletje gevonden op 150m, ongeveer zelfde prijs. We gaan er daar wel een lap op geven hé mannen. Zaterdagavond niet, want volgende dag wedstrijd, maar den vrijdagavond wil ik wel iets in elkaar steken.

Geen karting, geen autosport, gewoon een kaartje leggen bv. :)

Sennake
04-01-2004, 23:01
Originally posted by Driesco
Geen karting, geen autosport, gewoon een kaartje leggen bv. :)

Aha, da moet zo ongeveer een jaar geleden zijn dat wij nog eens gekaart hebben eh Driesco ;)

Zal wel anderhalf jaar zijn tegen dat het zover is, maar één ding blijft : we kaarten blijkbaar alleen in het buitenland :)

Driesco
05-01-2004, 09:13
Vanaf nu kunnen we dat dus ook doen bij den A.J. in Zolder hé.

Dinsdagavond wiezen - donderdagavond strippoker. :D

bien
05-01-2004, 09:22
Hey sennake ,

Ik zal het even verduidelijken ;) mijne boyfriend is Koen .
Je zal hem wel zien op den Ijzel 20jan.

groetjes, bien

Sennake
05-01-2004, 23:15
Vandaag dit emailtje naar Hotel Bergfrieden gestuurd :

"Wir hätten gern für das Wochenende 3 bis 4 juli 2004 ALLE 8 Doppelzimmer und 2 Einzelzimmer gebucht. Also alle Zimmer für 2 Nächte (Freitag und Samstag).

Können Sie bitte bestätigen ob das in ordnung geht?

Danke vielmahls,

Guy Golsteyn (Club De Paddock)"

Wie er dan juist waar slaapt zullen we nog wel regelen. De kamers geraken in elk geval wel vol :)

Ik reken er wel op dat eind deze week iedereen definitief beslist wat hij gaat doen, en het hier post, zodat ook BRI exact weet over hoeveel slaapplaatsen ze beschikken, ok?

Guido
05-01-2004, 23:19
En, al antwoord gehad?

"Sie können alle Zimmer haben, nur die von meine Frau nicht!!" of zoiets van die strekking :+

Je hebt dat weer tip top geregeld zie. Zpaitsich dat ik niet mee kan. :(

Sennake
05-01-2004, 23:21
Ja Huudo jong, je gaat wat missen...

Zeker de bezoekjes aan de verschillende "Modellbau-laden" zijn niet te versmaden :)

Werner333
06-01-2004, 21:03
Zoals het er nu naar uitziet zullen de 1000Km op zaterdag gereden worden en de Belcar op zondag.

Raceboy
06-01-2004, 21:25
Logisch toch he Werner. Het voorprogramma komt altijd eerst ;)

Sennake
06-01-2004, 21:26
Originally posted by Werner333
Zoals het er nu naar uitziet zullen de 1000Km op zaterdag gereden worden ...

Start om 16.00uur en finish omstreeks 22.00uur.

Driesco
06-01-2004, 22:10
En dan gaan kaarten hé !!! Reserveer alvast 4 stoelen in de Belcartent.

Oneliner
06-01-2004, 22:22
Ik begin zo stiekem te denken dat driesco een nieuw kaartspelleke heeft geleerd... :)

Jochie
07-01-2004, 20:46
Originally posted by Werner333
Zoals het er nu naar uitziet zullen de 1000Km op zaterdag gereden worden en de Belcar op zondag.

Is de 1000km op het volledig circuit?

Sennake, waar schikken jullie allemaal modelbouwwinkels te bezoeken?

Jochen

A.J.
07-01-2004, 21:26
op het volledig GP circuit denk ik.

Sennake
07-01-2004, 21:43
Onze kamerboekingen zijn ondertussen bevestigd.

Sennake
10-01-2004, 11:26
Dit is de definitieve lijst wat mij betreft. Als je vanaf nu nog iets wil veranderen, gelieve dan rechtstreeks contact op te nemen met de eigenaar :

Pension Haus Bergfrieden
Bergfriedenweg 1
53520 Nürburg
Tel. 02691 2609
Fax. 02691 2609
Email. Buehler-Rolf-Irene@t-online.de

[list=1]
Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten
Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten
Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten
Bien + Koen : dubbel voor 2 nachten
Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten
Andy : dubbel voor 2 nachten
Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten
Pierre Van Itterbeek : dubbel voor 2 nachten
BRI : Mistery : single voor 2 nachten
BRI : single voor 2 nachten
[/list=1]

Wat de betaling van de kamers betreft stel ik het volgende voor :

Ofwel stort je het geld op onze rekening : rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw : € 120,- voor de dubbele kamers en € 70,- voor de singles. Als je vanuit het buitenland een internationale overschrijving wil doen : onze BIC code = KREDBEBB ; onze IBAN nr = BE39 7330 0823 4219 ; naam van de bank = KBC.

Ofwel kom je sowieso naar onze ledenvergadering op 14 februari 2004 en betaal je daar cash. Dat is tegelijkertijd dan ook de deadline voor de mensen die willen storten.

Nog één tip misschien : moest je om één of andere reden moeten afzeggen, neem dan eerst even contact op met Driesco die misschien nog slaapplaatsen nodig heeft voor zijn mensen van BRI. Als dat niet het geval is kan je nog altijd annuleren.

Sennake
23-06-2004, 15:05
Ik breng jullie even ter herinnering dat volgende mensen een kamer geboekt hebben via De Paddock, voor de Eifelrennen begin juli.

[list=1]
Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten
Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten
Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten
Bien + Koen : dubbel voor 2 nachten
Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten
Andy : dubbel voor 2 nachten
Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten
Pierre Van Itterbeek : dubbel voor 2 nachten
BRI : Mistery : single voor 2 nachten
BRI : single voor 2 nachten
[/list=1]

Hieronder som ik even de betalingen op die reeds binnen zijn, en die nog moeten gebeuren. Mag ik je vragen om dit zo snel mogelijk in orde te brengen aub (geen paniek, ik moet ook nog betalen hoor)?

Alvast vriendelijk dank :)

[list=1]
Marshal : betaald (€ 60)
Pascal : nog te betalen (€ 60)
Raceboy + Riet : betaald (€ 120)
Mario : nog te betalen (€ 60)
Werner : betaald (€ 60)
Bien + Koen : nog te betalen (€ 120)
Sennake + Danny : nog te betalen (€ 120)
Andy : betaald (€ 120)
Ma en pa Sennake : betaald (€ 120)
Pierre Van Itterbeek : betaald (€ 120)
BRI : Mistery : nog te betalen (€70)
BRI : nog te betalen (€ 70)
[/list=1]

Vanuit België stort je het geld op onze rekening : rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw : € 120,- voor de dubbele kamers en € 70,- voor de singles.

Als je vanuit het buitenland een internationale overschrijving wil doen : onze BIC code = KREDBEBB ; onze IBAN nr = BE39 7330 0823 4219 ; naam van de bank = KBC.

bien
23-06-2004, 15:22
Hoi Guyke,

Sorry voor de laate reactie maar ik weet het nu pas zeker.
Wij kunnen helaas niet mee.
We zitten met de kids dus no luck for us. :mad:

DUS kan iemand anders onze kamer innemen.

groetjes

bien

Sennake
23-06-2004, 15:43
Originally posted by bien
Hoi Guyke,

Sorry voor de laate reactie maar ik weet het nu pas zeker.
Wij kunnen helaas niet mee.
We zitten met de kids dus no luck for us. :mad:

DUS kan iemand anders onze kamer innemen.

groetjes

bien

Driesco, dat betekent dat BRI één dubbele kamer extra heeft.
Zoals afgesproken neem jij ze dan over?

Sennake
23-06-2004, 15:45
Originally posted by Driesco
Gewoon afhuren die handel, wij dienen 25 mensen te slapen te leggen. Wij zelf zoeken Dorint op, maar al onze mecano's moeten ook slapen dus, als je kamers over hebt boek je die maar op BRI.

Dit klopt toch nog hoop ik Driesco?

Driesco
23-06-2004, 17:41
Ok Sennaken, sorry voor de mail, 2 enkele en 1 dubbele. Moeten we enkel nog het probleem oplossen dat wij er 3 nachten zijn en jullie 2.

Dries

Sennake
23-06-2004, 18:06
Originally posted by Driesco
Ok Sennaken, sorry voor de mail, 2 enkele en 1 dubbele. Moeten we enkel nog het probleem oplossen dat wij er 3 nachten zijn en jullie 2.

Dries

Ik denk dat die kamers een dag eerder ook nog wel vrij zijn hoor, gewoon even contact opnemen met (de zeer vriendelijke) heer Buehler.

Driesco
25-06-2004, 20:59
Contact gehad met Hotel, is allemaal in orde. Wij betalen cash ter plaatse, zijnde 3x60 voor de dubbel en 2X3X35 voor de enkele kamer.

Zeer vriendelijke man trouwens.

Jochie
29-06-2004, 22:43
Of ik er zaterdag van 5 tot 7 zal zijn weet ik nog niet goed maar zondag zal ik er zeker zijn om mijn aantal ronden Nordschleiffe voor dit jaar nog wat aan te dikken.

Als er mensen zouden zijn die eens mee willen rijden met een auto speciaal opgezet voor de ring (met rolkooi en harnas) en iemand die er al een paar 100 rondjes opzitten heeft (touch wood) moeten ze maar eens goeien dag komen zeggen. :)
Heb geen schrik van de Duitse nummerplaten. :D
http://www.jwhubbers.nl/photo/ring20/716646/36.jpg
Wel liefst welf een helm meebrengen, anders moet ge u hoofd in een van de reserve exemplaren proberen persen.

Voor de mensen die het snachts met de velo gaan proberen een paar tips.
- zorg dat ge genoeg verlichting hebt => meer als ge in gedachten had, teveel is niet mogelijk.
-De Eiffel = gebergte, het wordt daar friskes savonds.
- forceer u niet in het beklimmen van Kesselchen want Hohe Acht is nog 10 keer steiler.

Om een beter idee te krijgen kunnen jullie hier eens zien
http://www.jwhubbers.nl/ring/trip20/index.php
(ikke = http://www.jwhubbers.nl/photo/ring20/716647/19.jpg)

Is het al duidelijk welke modelbouwwinkels jullie allemaal gaan bezoeken?

Groeten,

Jochen

Dragonfly
30-06-2004, 16:49
Originally posted by Jochie

Is het al duidelijk welke modelbouwwinkels jullie allemaal gaan bezoeken?
Jochen

Welke winkels , waar , hier wil ik wel iets meer over weten want ik zit daar ook. Vertrek morgevroeg naar ginder.

Driesco
30-06-2004, 16:54
Blijkbaar vetrekt den helft van Depaddock hier morgenvroeg. Voor al diegen die morgenvroeg tussen 8 en 10 richting Duitsland rijden, als ge 3 Dockx minibusjes ziet + mobilhome met frigoremorque, niet in de weg rijden hé :)

Jochie
30-06-2004, 17:12
Originally posted by Dragonfly
Welke winkels , waar , hier wil ik wel iets meer over weten want ik zit daar ook. Vertrek morgevroeg naar ginder.

Als ge daar nog geen vaste klant zijt is het Ed tankstation langs de baan paralel aan het rechte stuk van de Nordschleiffe (Dottinger hohe) = ook de baan die ge moet volgen om naar het GP circuit te gaan MEER dan de moeite!

Ik had graag een paar andere gekend.

Groeten

Jochen

Sennake
30-06-2004, 17:29
Intussen ziet de situatie er als volgt uit :

[list=1]
Marshal : betaald (€ 60)
Pascal : betaald (€ 60)
Raceboy + Riet : betaald (€ 120)
Mario : betaald (€ 60)
Werner : betaald (€ 60)
Sennake + Danny : betaald (€ 120)
Andy : betaald (€ 120)
Ma en pa Sennake : betaald (€ 120)
Pierre Van Itterbeek : betaald (€ 120)
BRI : dubbele kamer voor 3 nachten : wordt geregeld door BRI
BRI : enkele kamer voor 3 nachten : wordt geregeld door BRI
BRI : enkele kamer voor 3 nachten : wordt geregeld door BRI
[/list=1]

Ik neem dus € 840 mee van De Paddock kas om onze kamers mee te betalen, en Driesco doet de betalingen van BRI zelf.

Hopelijk klopt dit allemaal?

Driesco
30-06-2004, 21:32
Originally posted by Sennake
Ik neem dus € 840 mee van De Paddock kas om onze kamers mee te betalen, en Driesco doet de betalingen van BRI zelf.

Hopelijk klopt dit allemaal?

Daar ben ik zeker van, wij betalen ons deel bij aankomst morgenvroeg.