PDA

View Full Version : Hoe een powerpointpresentatie doormailen MET animatie ?

fordje
24-12-2003, 18:41
Kilian heeft de hele middag zitten knutselen om een powerpointshow ineen te steken.
Nu willen we dat ding verzenden via mail of op de website zetten, maar wat blijkt.. we krijgen na ontvangst van de presentatie enkel de basisshow te zien, alle bijgevoegde animatie (bewegingen, toegevoegde beelden,..) zijn verdwenen. Als je het bestand bekijkt, zijn de toegevoegde animaties ook niet meer opgenomen. Ik heb het bestand al gezipt, of eerst opgeslagen na openen van de mail,..niks lukt.

Wie heeft hier meer info over.

yvdp
24-12-2003, 18:48
je moet al die filmkes en geluiden mee doorsturen...
dat werkt een beetje zoals een website: je hebt de code wel voor een bepaalde foto, maar ergens anders staat die foto er niet, dus klopt de code niet. De bron moet dus ook aanwezig zijn

Raceboy
24-12-2003, 19:40
Originally posted by yvdp
je moet al die filmkes en geluiden mee doorsturen...
dat werkt een beetje zoals een website: je hebt de code wel voor een bepaalde foto, maar ergens anders staat die foto er niet, dus klopt de code niet. De bron moet dus ook aanwezig zijn

Daar twijfel ik toch wel eens dik aan hoor. Normaal steekt powerpoint alles in je presentatie.
Patrick: het is toch een showversier( pps extensie) en niet de template (ppt extensie)?

yvdp
24-12-2003, 21:25
idd, in de mail zei ik het hem ook al :)
je kan hem op een bepaalde manier saven dus, maar dewelke weet ik niet juist omdat mijn powerpointkennis niet zo groot is

airco
24-12-2003, 23:06
ofwel maak je er een ppt bestand van ..... dan is wel de vereiste dat diegene die het bekijkt dezelfde versie van powerpoint geinstalleerd heeft.

ofwel een pps en dan zit de viewer erbij en zouden normaal gezien de animaties moeten werken

fordje
25-12-2003, 13:05
Wel, we hebben opgeslagen als pps en nog eens geprobeerd. Nu gebeurd er helemaal niks, de animaties die daarvoor nog werken in de basic-versie, draaien nu ook niet meer.
Nog tips ?