PDA

View Full Version : al een paar modeletjes


Dragonfly
29-12-2003, 16:16
Om toch al iets te laten zien.
http://users.pandora.be/eygmar/modelbouw/1.jpg
http://users.pandora.be/eygmar/modelbouw/2.jpg
http://users.pandora.be/eygmar/modelbouw/3.jpg
mijn handigheid is nog niet wat het moet zijn maar elk model verbeterd er iets dat is toch ook al iet he :)
alle commentaar welkom

yvdp
29-12-2003, 16:58
diene laatste vind ik echt supersjiek hé :)
dat is toch de wagen van Gordon hé?

Dragonfly
29-12-2003, 17:44
da is inderdaad die van jeff gordon en da is ni simpel me al die decals. Heel die neus is in decals maar met genoeg geduld lukt alles :)

Gilles
29-12-2003, 18:16
Jeffke, 4 voudig kampioen NASCAR ... zeer vriendelijke mens ook! zet zich samen met de Jeff Gordon Foundation erg actief in voor liefdadigheid in Amerika!

Het eerste model vind ik wel erg indrukwekkend mooi gemaakt.

yvdp
29-12-2003, 18:38
mjah, ik ken hem alleen maar van die wagenwissel met Montoya :)
maar idd, mooi gemaakt dragonfly

jos
29-12-2003, 20:41
kan je die wagen van gordon nog krijgen ??
ik zou ook wel zo iets in mijn huiske willen

Sennake
29-12-2003, 22:03
Ziet er goed uit, als je nog meer foto's hebt : laat maar komen :)

Enne : welkom op ons forum!

Guido
29-12-2003, 22:05
Welkom Dragonfly!

Mooie modellen ;) Die Corvette, is dat de Revell kit, maar dan in't zilver gespoten?

Dragonfly
29-12-2003, 23:46
Die Corvette, is dat de Revell kit, maar dan in't zilver gespoten?
Inderdaad vond hem veel knapper in't zilver dan in't geel

kan je die wagen van gordon nog krijgen ??
Die kunde zeker nog krijge heb die pas besteld via internet in ne shop in nederland ik geloof da hij iets van een 15€ koste

en bedankt voor de goeie commentaar ben nu volop bezig met een CLK-GTR zal binnenkort eens wa foto's laten zien

Heb hier ergens gelezen dat jullie meetings ofzoiet houden waar en wanneer is dat dan. Want da gezamelijk bestellen klink wel goed in de oren. :cool: :+

Sennake
29-12-2003, 23:57
Originally posted by Dragonfly
Inderdaad vond hem veel knapper in't zilver dan in't geel

Jamaar... heeft die dan zo in die kleur ergens rondgereden, of maakt dat voor jou niet veel uit, als je de kleur maar mooi vindt? 't Is maar dat ik me niet kan herinneren die Corvette ergens in het zilver gezien te hebben...

Sennake
30-12-2003, 00:02
Originally posted by Dragonfly
Heb hier ergens gelezen dat jullie meetings ofzoiet houden waar en wanneer is dat dan. Want da gezamelijk bestellen klink wel goed in de oren. :cool: :+

't Is te zeggen : we moeten onze eerste meeting nog houden, en de "meeting plaats" is actueel nog in aanbouw (Wheels dus). Maar we hebben idd de intentie om 1 maal per maand of 2 maanden of 3 maanden (hangt af van de opkomst) samen te komen, wat modellen mee te brengen waarover we wat uitleg verschaffen, en ook gezamelijk bestellingen te plaatsen die qua port- en invoerkosten een pak goedkoper kunnen uitkomen als we "in groep" bestellen...

Voorwaarde hiervoor is natuurlijk wel dat Andy zal beschikken over een telenet-verbinding zodat we ter plaatse kunnen kiezen, beslissen en bestellen...

In elk geval zal de eerste meeting niet vóór 14 februari zijn want dan is het onze jaarlijkse ledenvergadering (met aansluitend een verrassing). Maar het is wel de bedoeling dat we die dag de koppen al eens bij elkaar steken om te zien wat en wanneer we ermee beginnen...

A.J.
30-12-2003, 00:14
Die telenet verbinding zal er wel komen.

Die modellen die jullie willen meebrengen, moeten dat altijd autootjes zijn?

Raceboy
30-12-2003, 00:18
Originally posted by Sennake
Jamaar... heeft die dan zo in die kleur ergens rondgereden, of maakt dat voor jou niet veel uit, als je de kleur maar mooi vindt? 't Is maar dat ik me niet kan herinneren die Corvette ergens in het zilver gezien te hebben...


http://members.aol.com/lemansone/Images/Lenox/corv34.jpg

Dragonfly
30-12-2003, 00:39
Hij heeft nog in een ander livery ook rondgerede ook in't zilver maar de decals die er bij mij ophange zijn infeite voor de gele versie van het jaar ..... Maar zag gewoon liever de zilvere :)

Sennake
30-12-2003, 01:01
Originally posted by Dragonfly
Hij heeft nog in een ander livery ook rondgerede ook in't zilver maar de decals die er bij mij ophange zijn infeite voor de gele versie van het jaar ..... Maar zag gewoon liever de zilvere :)

Awel 't is dat wat ik dacht... naar de decals te zien leek het mij toch gewoon de Le Mans versie te zijn, en tenzij op de pre-kwalifs (was ik niet zeker van) dacht ik dat die altijd in het geel gereden had...

Hij ziet er wel leuk uit in het zilver, daar niet van, maar ik tracht altijd een bestaand model zo dicht mogelijk te benaderen. "Dichterlijke" vrijheid gaat bij mij nooit zo ver :)

marcel
30-12-2003, 01:10
Originally posted by raceboy
http://members.aol.com/lemansone/Images/Lenox/corv34.jpg

dit is geen C5-R (toch op het eerste zicht niet). het model is dat wel

Guido
30-12-2003, 02:10
Originally posted by A.J.
Die telenet verbinding zal er wel komen.

Die modellen die jullie willen meebrengen, moeten dat altijd autootjes zijn?

euh, neen, we willen ook wel gewoon modellen meebrengen als ge dat graag hebt :p :D

Señor Bigfrit
30-12-2003, 18:59
Originally posted by Sennake
Maar we hebben idd de intentie om 1 maal per maand of 2 maanden of 3 maanden (hangt af van de opkomst) samen te komen, wat modellen mee te brengen waarover we wat uitleg verschaffen, en ook gezamelijk bestellingen te plaatsen die qua port- en invoerkosten een pak goedkoper kunnen uitkomen als we "in groep" bestellen...



Klinkt echt als een prachtig idee!

Olivier