PDA

View Full Version : !!! 14/2/04 : De Paddock ledenvergadering : vergadering !!!


Sennake
02-01-2004, 19:04
Zoals elk jaar is er ook dit jaar weer een ledenvergadering. Deze gaat dit jaar door op zaterdag 14 februari 2004 in themacafé "Wheels" op het circuit van Zolder.

Op deze vergadering zijn alle vzw-leden uitgenodigd. Ook niet-leden zijn uiteraard welkom op deze openbare zitting, maar hou er dan wel rekening mee dat je als niet-lid bij een eventuele stemming GEEN stemrecht hebt!

We verwachten jullie tegen 10.00 uur zodat de vergadering stipt om 10.15 uur kan beginnen.
De vergadering wordt afgesloten omstreeks 12.00 uur waarna we gezamelijk een hapje eten vooraleer we aan het namiddag evenement beginnen.

Eerstdaags kan je weer een enquete invullen die we als één van de vergaderings-items zullen bespreken op 14 februari.

Voor het eten kan je kiezen tussen spaghetti of croque-monsieur. Gelieve uw voorkeur te laten weten in deze thread, zodat Andy ongeveer weet hoeveel hij in huis moet halen.

Overzicht van de geplande timing :

1. 10.00 – 10.15 Aankomst leden
2. 10.15 – 12.00 Leden vergadering
3. 12.00 – 13.00 Eten. Spaghetti of croque monsieur
4. 13.00 – 14.00 Initiatie les bolleke pijl
5. 14.05 Start 0 wagen
6. 14.15 Start eerste deelnemer (volgende met interval van 2 minuten)
7. 17.30 Hopelijk aankomst laatste wagen.
8. 17.30 - 19.00 Verbetering van de controlebladen/debriefing
9. 19.00 Prijsuitreiking

Het bestuur.

Speesman
02-01-2004, 19:20
Ik zal proberen te komen, maar moet eerst nog eens in mijn agenda (die ik nu niet bij de hand heb) kijken of ik dan vrij ben.
10u 's morgens zal in ieder geval wel pijn doen, ben niet zo'n ochtendmens ;)

*edit* Ik was iets te snel met te posten, evenement staat in andere thread heb ik net gezien.

sledge
02-01-2004, 19:33
't Zal voor de volgende keer zijn. Ik heb nu wel wagen + rijbewijs, maar om naar al direct naar Zolder te rijden is me wat teveel van't goeie (127km, 1.30h rijden)

A.J.
02-01-2004, 21:14
Ik zal er zijn :D

R@ce@holiC
02-01-2004, 21:26
Ik wil ook wel meedoen , maar heb geen rijbewijs :)

of ik die dag vrij ben weet ik ook nog niet , maar als ik vrij ben kom ik (in de namiddag want ik ben geen paddocklid shame on me) zeker af !

Oneliner
02-01-2004, 22:09
Originally posted by R@ce@holiC
(in de namiddag want ik ben geen paddocklid shame on me)

Tis nooit te laat he race ;)
Ik zal er ook zijn :)

Guido
02-01-2004, 23:15
Originally posted by sledge
't Zal voor de volgende keer zijn. Ik heb nu wel wagen + rijbewijs, maar om naar al direct naar Zolder te rijden is me wat teveel van't goeie (127km, 1.30h rijden)

euh...? Ik had mijn rijbewijs en nieuwe auto 2 dagen, toen ik ermee naar Duitsland reed. (260km - 2,5uur rijden )

ervaring krijg je maar op 1 manier: rijden, rijden en nog eens rijden ;)

Guido
02-01-2004, 23:23
Ik kom zeker, ook voor de namiddag.

sledge
02-01-2004, 23:32
Originally posted by Huudo
euh...? Ik had mijn rijbewijs en nieuwe auto 2 dagen, toen ik ermee naar Duitsland reed. (260km - 2,5uur rijden )

ervaring krijg je maar op 1 manier: rijden, rijden en nog eens rijden ;)

Eerst wa oefenen hier in't geburen ;)

Mark
02-01-2004, 23:40
Ook voormiddag aanwezig.................

Ik ga voor de Tosti ;)

FastFons
03-01-2004, 00:13
Originally posted by Huudo
euh...? Ik had mijn rijbewijs en nieuwe auto 2 dagen, toen ik ermee naar Duitsland reed. (260km - 2,5uur rijden )

ervaring krijg je maar op 1 manier: rijden, rijden en nog eens rijden ;)

Dat vind ik er ook van, ik had mijn rijbewijs slechts een uur of 4 toen ik al in volle drukte op de Brusselse ring was aant rondkarren (De auto van mijn ouders gaan ophalen in Zaventem)

FF

Oneliner
03-01-2004, 01:23
En nu trug over de ledenvergadering jongens en meisjes!!!

boosterke
03-01-2004, 11:35
ill be there (ohnoooow) :D
en spaghetti voor mij (zonder de soep zoals in herselt :cool: )

Bezemwagen
03-01-2004, 14:31
Count me in

Sennake
03-01-2004, 14:45
Even voor alle duidelijkheid : wie zich HIER inschrijft geeft kennis te zullen deelnemen aan de ledenvergadering .

In dat geval ga ik ervan van uit dat je aansluitend blijft eten. Wil je dan ook je voorkeur qua eten laten kennen aub? En moest je eventueel NIET blijven eten, deel dat dan ook even mee aub?

Inschrijvingen voor de rittensportwedstrijd : gelieve dat in de andere thread te doen, dan houden we alles mooi uit elkaar.

Dank u.

Raceboy
03-01-2004, 19:16
Voor mij een croque en voor ons ma een spaghetti

Anneke
04-01-2004, 12:47
ikke kom ook naar de ledenvergadering en heb interesse in spaghetti :)

Sennake
04-01-2004, 18:46
Toch nog even benadrukken (staat ook wel in het begin van de thread) dat ook niet-leden uiteraard welkom zijn op de vergadering, maar dat ze in geval van een stemming géén stemrecht hebben...

bien
08-01-2004, 12:18
Hoi Sennake ,

Ik zal er ook zijn , en breng Koen mee.
Maak voor hem al maar een lidkaart klaar.
By the way , stuur jij nog mail wanneer ons lidmaatschap moet vernieuwd worden???


groetjes bien

Bezemwagen
08-01-2004, 14:23
Doe mij maar ne spaghetti

Sennake
08-01-2004, 16:05
Originally posted by bien
By the way , stuur jij nog mail wanneer ons lidmaatschap moet vernieuwd worden???

Eigenlijk niet, daarvoor was deze (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=6459) thread eigenlijk bedoeld :)

Maar als je er op staat wil ik je wel een mailtje sturen hoor :)

moore
08-01-2004, 18:35
wij zullen er ook zijn, doe voor ons maar een spagetti

bien
09-01-2004, 10:13
Sennake ,


Persoonlijk mailtje hoeft niet . Alhoewel !!!! Ik krijg er wel graag eentje van jou ;) :D

We zullen het de 14de wel vernemen.

tot dan

bientje :bye:

boosterke
16-01-2004, 17:37
hoeveel volk gaat er nu eigenlijk zijn?

Scapa
16-01-2004, 17:45
Ik kom waarschijnlijk ook naar de vergadering. Bevestiging volgt :)

fordje
16-01-2004, 20:50
Same here, hoogstwaarschijnlijk ben ik er. Definitieve beslissing kan jammer genoeg pas worden gegeven in de week ervoor....

Bart
17-01-2004, 22:09
croque

Speesman
19-01-2004, 15:34
Ik moest ook nog altijd iets laten weten. Zal dat nu maar eerst doen voor ik het weer vergeet.

Ik kom dus ook naar de vergadering en ga croque eten.

Mario
22-01-2004, 14:26
Ik kom waarschijnlijk wel naar de vergadering en blijf daarna een spaghetti eten.

Witte
24-01-2004, 17:15
Ik kom naar de ledenvergadering met mijn co-piloot.
Voor ons 2 croqueskes.

bien
24-01-2004, 18:50
wou nog even laten weten dat je voor ons twee spaghetti's mag voorzien


groetjes

bien

boosterke
26-01-2004, 02:53
seg, de dag ervoor is de opening eh? kunnen we niet beter allemaal direct ginds blijven? :D direct op "nuchtere maag" vergadering
het is maar een voorstel maar anders zijn er toch die weinig gaan slapen vrees/denk ik (ik denk zelfs dat ik daar ook ga bij zijn dan)

Kurtrapid-DJ
29-01-2004, 12:35
Ik zal er ook zijn!

Jan
03-02-2004, 23:01
Jawel, ik kom af (kan ik misschien eindelijk Mario eens ontmoeten)
en 's middags gaat een croqueje er wel in.
Voor de rittensport moet ik helaas passen.

jan

Raceboy
03-02-2004, 23:09
Originally posted by jan

Voor de rittensport moet ik helaas passen.

jan

Zo tegengevallen?

Jan
04-02-2004, 10:28
Originally posted by raceboy
Zo tegengevallen?

Bijlange niet, integendeel zelfs, het woordje "helaas" is dan ook heel ernstig te nemen. Mijn co-piloot en ikzelf hebben trouwens al stevig onze eerste deelname zitten evalueren en spenderen elke voetbalmatch van onze zonen aan "strategisch denkwerk" :D Onze ambitie is niet minder dan het duo Claeys-Pessendorffer te verslaan. Hoeveel jaren daar zullen overgaan hebben we nog niet uitgemaakt :D

jan

Mario
04-02-2004, 10:44
Originally posted by jan
Jawel, ik kom af (kan ik misschien eindelijk Mario eens ontmoeten)
en 's middags gaat een croqueje er wel in.
Voor de rittensport moet ik helaas passen.

jan

Ik ga er proberen te zijn, Jan, maar stel u aub niet te veel voor, zeker niet met zo'n grote groep, want dan klap ik meestal gewoon dicht. Voel me niet op m'n gemak in massa's. Maar voor u zal ik een "efforke" doen.

Ben trouwens ook weg na het eten.

PS : ik ken Zolder niet zo heel goed. Waar staat dat café eigenlijk, is dat makkelijk te vinden ??

Thomaske
04-02-2004, 20:39
Heel gemakkelijk te vinden. Als je het circuit binnenkomt langst de hoofdingang dan kijk je maar eens naar RECHTS en dan zie je het wel.

Greetzies

Pascal
05-02-2004, 00:19
Originally posted by Thomaske_GLPK
Heel gemakkelijk te vinden. Als je het circuit binnenkomt langst de hoofdingang dan kijk je maar eens naar RECHTS en dan zie je het wel.

Greetzies

Niet helemaal correct. Als je na de tunnel naar rechts kijkt zie je het oude "TERLAEMENHOF" maar dat is niet waar je moet zijn.

Je moet ook rechts rijden, het heuveltje op en dan zo ver als je kan de parking op. Op een kleine honderd meter zie je dan een wit gebouw, de vroegere OTTO-club. Dat wordt nu WHEELS. Normaal zouden er tegen dan wegwijzers naar WHEELS moeten staan. Als ze er niet staan moet je gewoon de pijltjes "OTTO-Club" volgen en dan kom je er ook :D :D :D

C U

Guido
05-02-2004, 23:57
Voor mijn een crokske!
Mijn co zal na het middageten arriveren, voor hem moet dus geen eten voorzien worden. ;)

fordje
06-02-2004, 19:11
Ik zal de vergadering NIET kunnen bijwonen. De geplande namiddag-activiteit gaat WEL door.

Toch graag achteraf een verslag van de vergadering hier on-line !
(En aub iets sneller dan vorig jaar .... :) )Kwestie van even bij te benen wat jullie allemaal gaan bekokstoven

Guy
08-02-2004, 19:57
Hallo Sennake,

kom wel naar de vergadering, eet 's middags een crokske, maar 's namiddags moet ik de familie-eer laten verdedigen door mijn zoon (Boetzie).

Volgende keer probeer ik mee te doen !

Apart puntje:
Ik heb hier een volledige jaargang van het Engelse wekelijks magazine AUTOSPORT van 11/2002 tot en met 02/2004.
Ik breng ze mee.
Degenen die ze hebben wil, krijgt ze gratis !

Mario
09-02-2004, 09:22
Daar gaat gevochten worden :D.

PS : ben zelf niet geïnteresseerd.

Mario
17-02-2004, 09:18
Allez, vreemd dat hier nog niets over gepost is.

Voor mij is dat goed meegevallen. Nog eens heel wat Paddockers ontmoet, maar vooral de serene sfeer waarin de vergadering verliep. Ook het kader viel heel goed mee. Proficiat voor iedereen die daaraan meehielp.

Vorig jaar kon ik er niet bij zijn wegens buikgriep, maar dit jaar toch gekomen. Hopelijk komt er een verslag van en kunnen we dit volgend jaar opnieuw meemaken.

En tot slot : eindelijk Jan eens ontmoet en dat smaakt naar meer ! :D :D

Jan
17-02-2004, 11:41
Inderdaad, het mag gezegd, dit was een "volwassen" vergadering, waar iedereen zijn mening mocht verkondigen en waar mekaars standpunt ook gerespekteerd werd. Het gaat er in het bedrijfsleven al wel eens anders aan toe.
Het is belangrijk om ook op deze manier te kunnen samenkomen, dus niet uitsluitend in het kader van een of andere wedstrijd of evenement.
De lokatie mag er wezen, mooi werk van Andy en de zijnen.


En na een vijftal jaren van virtuele gedachtenwisselingen Mario in real life ontmoeten, ja dat doet toch iets. Als we nu ooit Finish nog eens te zien krijgen, dann geht's immer geradeaus :D

Alweer een (rook)pluim op de pet van de organisatoren.

jan

Mistery
05-03-2004, 15:11
Krijgen we hier "ooit" nog het verslag van Het Bestuur online ?

:confused:

fordje
05-03-2004, 19:17
Originally posted by fordje

Toch graag achteraf een verslag van de vergadering hier on-line !
(En aub iets sneller dan vorig jaar .... :) )Kwestie van even bij te benen wat jullie allemaal gaan bekokstoven

Idd Mistery. Kwestie van iedereen hieraan even te herinneren..., BTW....dit had ik gepost voor de vergadering.
Zeg nu niet dat je het (weer) vergeten bent he mannen :no: :confused:

Ps, mijn baas verwacht vergaderverslagen eigenlijk de volgende ochtend al op zijn bureau....Al goed dat jullie daar niet werken ;)

Sennake
05-03-2004, 19:21
Wij worden dan ook iets minder betaald voor ons werk op De Paddock dan jij op je werk eh Patrick :D

fordje
05-03-2004, 19:35
Originally posted by Sennake
Wij worden dan ook iets minder betaald voor ons werk op De Paddock dan jij op je werk eh Patrick :D

Daar gaan we niet over uitwijden he...je zou verschieten :D ;)

Maar OK, alles is vergeven als je hier dan toch voor de start van de algemene vergadering van 2005 het verslag van dit jaar zou willen posten ;)