View Full Version : Dakar 2004 - Marokko - rit 4 => 6
rit 4: Tanger > Er Rachidia (zondag 4 januari) => Ka2 begint met de Dakar verslaggeving
verbinding: 233 km - special: 75 km - verbinding: 444 km
rit 5: Er Rachidia > Ouarzazate (maandag 5 januari)
verbinding: 56 km - special: 337 km - verbinding: 182 km
rit 6: Ouarzazate > Tan-Tan (dinsdag 6 januari)
verbinding: 176 km - special: 351 km - verbinding: 276 km
de verbinding van rit 7 loopt tot aan de grens, de start van de special vindt plaats in Mauretanië.
Henrard 1u straftijd :eek:
PorscheGT
04-01-2004, 18:04
:( :frusty: :no: weet er iemand waarom die straftijd krijgt?? moet zijne dakar echt al gedaan zijn nu met da uur en eerst die kl*te 10minute....
PorscheGT
04-01-2004, 18:08
ook loomans heeft een uur straftijd gekregen wat zijn ze daar bezig in marokko??die zanirolli is ook niet al te fantastisch zo te zien...
Loomans heeft ook 1 uur straftijd gehad, enkele Nederlanders hebben ook 1 uur straftijd gehad. Ik ben ook benieuwd naar de reden.
Rene Metge (Nissan n°234) blijkt overkop te zijn gegaan.
Verder is Sainct met de motor gevallen. De motor zag er zwaar beschadigd uit maar Sainct is verder kunnen rijden.
PorscheGT
04-01-2004, 18:11
henrard is 32ste geklasseert in de rit dus ...hoe komt da dan aan die straftijd ??? godverbiedhetvloeken :D
Henrard had problemen met de versnellingsbak net zoals zen teamgenoot.
Loomans en Henrard reden misschien ergens te snel? Geflitst? Is het dit jaar niet.... 3 keer geflitst, koffers pakken?
top 5 auto's rit 4
1. VATANEN - Nissan
2. PETERHANSEL - Mitsubishi
3. BIASION - Mitsubishi
4. McRAE - Nissan
5. MASUOKA - Mitsubishi
de Belgen:
7. DE MEVIUS - BMW
33. HENRARD - Buggy SMG
48. WAUTERS - Toyota
57. LOOMANS - Bowler
64. MARTENS - Toyota
111. VERBEKE - Toyota
121. FERYN - Toyota
bij de camions, een minder prestatie voor Cnudde, Bezemer en Pfaff. Ook De Rooy Sr. heeft blijkbaar iets voorgehad. De Rooy Jr. blijft goed presteren, een 2de plaats vandaag en blijft aan de leiding. Vanierschot 8ste tijd.
PorscheGT
04-01-2004, 20:16
krijg je straftijd omdat je versnellingsbak kapot is??amai
Volgens Peter Baert op het VTM nieuws zou de straftijd van Henrard mogelijk een gevolg zijn van het repareren van de stuurbekrachtiging na de rit van gisteren. De stuurbekrachtiging zou al 3 dagen stuk geweest zijn. Waarom Loomans (en andere pechvogels) straftijd kregen weet ik niet. Op de officiële Dakar site staat niks over de straftijden.
tpop 5 bij de motoren : rit 4
1. MEONI - KTM
2. COX - KTM
3. ESTEVE PUJOL - KTM
4. CALDECOTT - KTM
5. VINTERS - KTM
een KTM onderonsje dus ...
De Belgen
35. J-F Beckers (niet slecht me dunkt, en hij draait al van in het begin in de top 40 goed mee)
71. Deprez (op zijn quad)
85. Verburgh
110. Vandenberghe
115. Moerman
121. Ramon
131. Puype
183. Willemot
bron (http://www.dakar.fr)
Het Dolphin team van Ab Olde Scheper (www.dolphinrallyforwater.com) had een orignele manier van sponsering opgezet: sponserbedrag gerelateerd aan het aantal gereden kilometers... helaas zijn ze gisteren uitgevallen! Al een geluk dat ze een "minimum" van 500km hadden ingevoerd om de initiële kosten te drukken!
meer op http://www.parijs-dakar.nl/nieuws2004_2.htm
een heel mooi opzet
des te spijtiger dat het voor die mannen zo snel gedaan is
maar ja, ze komen volgend jaar al terug dus ...
Rallyloverke
05-01-2004, 16:30
de Mevius handhaaft zich op de derde plaats na de etappe van vandaag. Ik was bij de checkpoints eens gaan kijken of Wauters Koen er al tussen te vinden is, maar ik heb nog niks gezien. Loomans en Henrard heb ik al wel teruggevonden. Henrard was bij CP3 22ste.
De straftijd van 1 uur voor Henrard en Loomans is ondertussen door de koersdirectie terug ingetrokken ( te lezen op pitstop.tv). Nu kan Henrard proberen de Touaregs (die serieus tegenvallen) voor te zijn :D
prestaties zijn misschien niet fantastisch van de touaregs, maar ze zien er wel het knapste uit van allemaal!
tussen checkpoint 1 & 2 zitten er vandaag niet al té veel kilometers, maar er zijn al enkele Belgen die daar toch serieus lang over doen
feryn is de eerste gepasseerd, maar de tweede nog niet wauters vant zelfde. Koen is daar om 12.O7 gepasseerd en nu is het al na 16u, die heeft dus duidelijk iets voor! Loomans is na Wauters gestart en is al voorbij CP3.
verbeke zit nog voor de 1ste CP, daar gaat dus ook alles niet echt vlot, want hij is voor feryn vertrokken en die is anderhalf uur geleden al bij CP1 gepasseerd, maar nog niet bij CP2! Dat moet daar een moeilijk stuk zijn tussen de twee controle punten
één ding is al duidelijk, er wordt vandaag een serieuze schifting gemaakt
kijk maar naar de verschillen in de top 5 bij de auto's, bij de moto's is het iets minder maar toch ook rake klappen voor grote namen!!
TBC ... op pitstop voor jullie, voor mij is het internet vanuit wenen
ciao
Rallyloverke
05-01-2004, 17:36
Bij de trucks is van Vanierschot ook nog niet veel te zien momenteel. Koen Wauters was bij CP1 blijkbaar 36ste, toen ik een half uurke geleden ging zien, stond hij daar ook nog niet bij. Misschien klopt de gegeven timing ook niet helemaal?
Rallyloverke
05-01-2004, 17:55
Dan toch nieuws gevonden op Rally-Action :
Koen Wauters zou met technische problemen stilstaan op een duin en wachten op assistentie.
vanierschot staat ook stil
ik hoop dat er iets mis is met de timing
want anders is er niet echt goede hoop voor wauters, vanierschot, verbeke, ... feryn is er ook nog niet, maar toch al voorbij CP2 maar ook niet schitterend bezig me dunkt
er zit wel een pak vertraging op die positionering heb ik al gemerkt
dus nog niet wanhopen
Wauters zijn voorbrug is kapot. Bron: pitstop.tv
kartboyke
05-01-2004, 19:43
Originally posted by ICEMAN
Wauters zijn voorbrug is kapot. Bron: pitstop.tv
hmmm, wanneer hebben we dit nog gehoord, vorig jaar misschien. :(
Ziet er weer niet goed uit voor Wauters
gunther1
05-01-2004, 21:19
Albert Vanierschot bolt weer maar nu al op een voorlopige 54ste plaats en Koen staat nog steeds stil,de assistentie was eerst bij Albert.
Team Bezemer,Cnudde,Pfaff staan voorlopig 36 ste
Hoppelijk voor Koen zijn de problemen vlug opgelost.Een goede positie kan hij nu wel vergetenen het zal nu wel een kwestie worden van Dakar halen
Vanierschot is CP2 gepasseerd, maar voor Wauters dreigen er donkere wolken...
Amai .... De Dakar is amper bezig en het ziet er voor Wauters al minstens even slecht uit als vorig jaar .....
Toch wel een stevige opdomper voor een team dat aan de start nog stevige ambities had. Nu telt er maar een ding ... eerst deze rit afmaken en dan pogen de dakar uit te rijden.
Niettegenstaande Peterhansel vandaag de snelste tijd realiseerde, is toch Masuoka uitgeroepen tot winnaar van de rit. Peterhansel kreeg 5 min. straftijd omdat zijn voertuig niet op eigen kracht over de finish reed. Er hangt hem bovendien nog eens 30 minuten straftijd boven het hoofd, aangezien hij ook tijdens de verbindingsrit gebruik maakte van "externe hulp".
PorscheGT
05-01-2004, 22:00
peterhansel heeft 5minuten straftijd gekregen
newsflash van dakar:
20:51 PENALTIES !
Winner of the day's special, Stephane Peterhansel (Mitsubishi n°203) was given a 5 minutes penalty for pushing his car in a check point zone. This penalty only concerns the overall, not the day's special. Had he been seen by an official being towed by an assistance truck, he would have been given a 30min penalty. Such was not the case.
In the overall, Peterhansel keeps his leadership by 1min12.
Colin McRae (Nissan n°202) was given a penalty (7min30) for speeding in Er Rachidia. For the same reasons, Wambergue (n°235) was given a 6min30 penalty. McRae drops down to 8th spot at 18min42.
Vanierschot is om 17:38:58 CP2 gepasseert. Van Cp1 is er geen tijd. penalties in de lucht maar hij heeft blijkbaar toch weer gereden.
Ook Deprez in moeilijkheden. Om 08:18:30 de start genomen. Daarna: niets meer. :confused:
Die zit waarschijnlijk weer in Algerije :)
verbeke en phaff zijn overkop gegaan...sffs kan peter beart stoppen met zijn programma over de belgen in dakar:D
koen wauters nog altijd ni voorbij cp2 (waarschijnlijk opweg naar cp 3 voordat het te laat is) jammer,jammer,jammer,...
Martens-Bulens en feryn-Neefs zijn ondertussen CP3 gepasseerd. Van Wauters geen spoor, Ook Vanierschot, Verbeke, De Mulder en Hoebeke nog niet aan CP3...
Vanierschot passeert CP 3 om 20:32:23. Hij is nog steeds niet voorbij Cp1 gegaan :D
rote problemen voor
AD-Sport
Het is nu 19 uur. Vandaag hebben we een redelijk korte verbindingsrit achter de rug. 304 km. Toch hadden we er een goede 5 uur voor nodig.
Een kleine 2 uur geleden zijn we hier in Ouarzarate aangekomen.
Daar kregen we minder goed nieuws te horen van Robert, de teamchef.
Albert, Koen en Dirk zouden problemen kennen in de duinen. Een uur later wisten we dat Dirk en Kris terug vertrokken waren maar en dat Racetruck 2 tot bij Albert geraakt was voor herstelling. Ook Koen en Charly staan nog ergens stil. Vandaag mogen de assistentieploegen alleen maar in het bivak aan de wagens werken. Alles is dus klaar om eventuele schade te herstellen.
Nu komt het lange wachten en daarna zullen we een nachtje mogen doorwerken om alles weer in orde te krijgen... Johan Moons
bron parijs-dakar.nl
begin zo een klein beetje te vrezen dat het licht is uitgegaan voor Koen Wauters. Nog steeds niet aan CP2 ..... Er is een klein mirakel nodig om dit nog goed te laten komen.
weet er iemand wat de ultieme deadline is om nog te mogen starten voor morgen ?
Ik denk, mits straftijd, op tijd klaar staan voor de start morgen...
Zo is het in elk geval vorig jaar toch gegaan bij vergelijkbare problemen : zonder te slapen of wat dan ook stonden Koen en Jurgen aan de start van de volgende proef terwijl ze nog maar een kwartier binnenwaren of zo...
Tenzij ik me vergis of het reglement veranderd is...
Oneliner
06-01-2004, 00:11
Zonet gezien hoe die mensen als het ware worden aangevallen door de plaatselijke bevolking. Langs de ene kant begrijp ik ze wel, maar zoiets is we llevensgevaarlijk. Een wagen in het zand kan alle kanten uitgaan...
Hoemeer ik die beelden zie, hoe meer het kribelt om er OOIT eens een keer aan mee te doen. Misschien maak ik er wel eens een levensproject van :)
vorig jaar was dat inderdaad zo
manfred is toen aangekomen, maar te laat
wanneer de laatste wagen vertrekt, ruimen ze het vertrek punt op en ben je te laat!
je moet dus aankomen op de startplaats voor de laatste wagen vertrokken is!
daarom is manfred vorig jaar uit de dakar gezet
trouwens zo vroeg in de rally al zo een problemen ... wees maar zeker dat het een zware dakar wordt voor zij die het vandaag overleven
racertje
06-01-2004, 00:17
Verbeke/Pfaff hebben opgegeven. Is wel een heel korte dakar voor hen geweest. Hopelijk blijven er nog wat andere belgen in wedstrijd.
En Vanierschot heeft al getekend dat hij niet moet opgepikt worden door de bezemwagen op eigen verantwoordelijkheid. Of zij nog de finisch halen is dus een groot vraagteken.
Ook Deprez is nog niet langs CP1, CP2 en CP3 geweest. Die is weer hopeloos verloren gereden volgens mij :) Die man houdt echt wel van avontuur.
R@ce@holiC
06-01-2004, 00:36
Volgens Eurosport wordt de tijdstraf van Peterhansel verhoogd naar 30 minuten ipv de huidige 5 minuten. Dit zou positief zijn voor De Mevius :)
Originally posted by Ottooke
Ook Deprez is nog niet langs CP1, CP2 en CP3 geweest. Die is weer hopeloos verloren gereden volgens mij :) Die man houdt echt wel van avontuur.
http://www.depaddock.eu/forum/images/icons/icon10.gif
Na de opgave van Verbeke, ziet het er ook voor Koen Wauters niet positief uit... 't Zal weer knokken worden voor de mecano's van AD sport. Gelukkig hebben die mecano's voorheen al bewezen dat ze dikwijls "wonderen" kunnen verrichten...
07h43 en nog steeds geen nieuws van koen wauters .....
we zullen het licht maar uitdoen zeker .....
Ook vanierschot is nog niet aan het einde van de special geraakt ... laat staan in het bivak .....
Alleszins toch op de live-tracker .... Alhoewel ik me soms wel afvraag of die een beetje accuraat is ...
Nee, accuraat is de live trackers niet steeds...
In elk geval, dit is het laatste persbericht van Toyota, deze nacht door hen verspreid :
Koen Wauters hoopt ’s nachts in Ouarzazate te geraken
Gisterenavond om 22 uur (Belgische tijd) waren Koen Wauters en Charly Gotlib nog steeds niet aan het eind van de chronorit tussen Er Rachidia en Quarzazate geraakt.
“We weten dat het team voorbij de tweede controlepost is gereden”, vertelt de teammanager van het duo. “Ze hadden dus nog 200 kilometer af te leggen. De wagen rijdt langzaam en zou binnenkort steun moeten krijgen van de assistentietruck. Het doel is dat Koen en Charly deze nacht in het bivak van Ouarzazate geraken, waar de mecaniciens verdere reparaties aan de wagen zullen uitvoeren. Wat het probleem precies is weten we niet, maar het situeert zich rond de voortrein. We hebben er goede hoop in dat de wagen te repareren is, zodat Koen en Charly dinsdag de start van de etappe Ouarzazate-Tan Tan kunnen nemen. De wedstrijd is nog heel lang, er is nog niets verloren.”
Intussen zijn er al enkele van de AD crew in de uitslagenlijsten verschenen...! met straftijden van 10u en 12u...?
ziet er dus niet fris uit denk ik...
WOEHOE ze leven nog
Nieuwsflits 6 januari 08.00 uur
(klik op vernieuwen in uw browser voor de laatste versie)
Grote problemen voor AD-Sport
Het gehele team is vannacht in het bivak aangekomen, Koen kwam om 04.00 uur als laatste van het AD-Team binnen. Iedereen zal vandaag weer aan de start staan
bron: ad-sport.be
Toch kan ik uit het geheel enkel het zelfde besluiten als Maarten. Het zal nog een vreselijk zware dakar worden voor diegenen die vandaag al diep in mizerie hebben gezeten.
Originally posted by airco
WOEHOE ze leven nog
Toch kan ik uit het geheel enkel het zelfde besluiten als Maarten. Het zal nog een vreselijk zware dakar worden voor diegenen die vandaag al diep in mizerie hebben gezeten.
Amai nie... da was een kort nachtje... :)
Rallyloverke
06-01-2004, 11:49
Stand auto's voor enkele Belgen na maandag-rit (bron www.dakar.com)
6. de Mevius => heeft nog 5 min. straftijd gekregen voor?
24. Henrard
43. Loomans
110. Wauters met 10u straftijd, maar hij is er nog bij
Nu blijkt het bericht op Eurosport dat Peterhansel 30 minuten straftijd zou gekregen hebben toch niet te kloppen.
In de stand staat er nog steeds slechts een penalty van slechts 5 minuten. Wel belangrijk voor de kansen van Peterhansel .... 30 minuten is al een serieuze opdonder.
Wauters staat overigens op de startlijst voor 12h36. Dit voor een ritje van 800 km .....
Er zal niet al teveel mogen tegenzitten of het wordt weer heel laat de komende nacht. Dat kan wel een behoorlijk probleem worden ..... Woensdag is de koninginnerit in de Dakar ....
Tantan naar Atar over een afstand van 1055 km .... Vertrek vanaf 03h05 *slik*
Het zal vechten om te overleven worden de komende dagen.
Pascal Feryn heeft de strijd gestaakt (motorproblemen)
Hier een korte stand van zaken (bron: dakar.com)
Dag 6 - rit nog aan de gang ;)
Peterhansel: Lek gereden (na 113km)
Biasion: motorproblemen (na 79km)
Kleinschmidt: Water in de motor bij oversteken rivier (117km)
Vatanen: Water in de motor bij oversteken rivier (117km)
McRae: Sneltste op CP1
CP1:
1. McRae
2. Peterhansel op 33"
3. Masuoka op 35"
4. Biasion op 47"
5. De Villers op 59"
Ook in de top 10 zijn er dus die de nodige problemen kennen.
CP2 tot nu toe
1 201 - MASUOKA 01:50:31
2 208 - DE VILLIERS 01:52:14
3 202 - MC RAE 01:52:24
4 212 - DE MEVIUS 01:54:49
5 207 - ALPHAND 01:55:41
6 203 - PETERHANSEL 01:57:28
Originally posted by racertje
Verbeke/Pfaff hebben opgegeven. Is wel een heel korte dakar voor hen geweest. Hopelijk blijven er nog wat andere belgen in wedstrijd.
En Vanierschot heeft al getekend dat hij niet moet opgepikt worden door de bezemwagen op eigen verantwoordelijkheid. Of zij nog de finisch halen is dus een groot vraagteken.
wat is uw bron?
als je er niet zeker van bent, mag je zo maar niets posten hé
verbeke en pfaff staan geklasseerd in rit 5
ze hebben zelfs vanmiddag de start genomen volgens het positiesysteem
klassement gisteren rit 5
113. Wauters -Gotlib
114. Martens - Bulens
121. Verbeke - Pfaff
126. Feryn - Neefs
allemaal wel met dezelfde tijd, nl. 9u
hoe zit dit juist in mekaar?
er zijn er nog die op 14u en 21u zijn binnengekomen?
en op het positiesysteem, ik heb het even gecheckt, wordt het starticoontje niet meer in volle kleur gezet als je niet bent gestart, dus er is blijkbaar nog hoop voor de Belgen, al zullen ze nu wel een tijdje in de nacht blijven leven denken :D
Verbeke en L. Pfaff hebben inderdaad opgegeven: staat op pitstop.tv
Originally posted by Maarten
wat is uw bron?
als je er niet zeker van bent, mag je zo maar niets posten hé
verbeke en pfaff staan geklasseerd in rit 5
ze hebben zelfs vanmiddag de start genomen volgens het positiesysteem
verbeke en pfaff klopt weldegelijk ....
Ook te vinden op oa Teletekst hier in België
// verdikkeme is de coninx nog rapper :p dan deze post maar ff een nut geven ...
updated tot CP2
1 201 - MASUOKA 01:50:31
2 208 - DE VILLIERS 01:52:14
3 202 - MC RAE 01:52:24
4 212 - DE MEVIUS 01:54:49
5 207 - ALPHAND 01:55:41
6 200 - SCHLESSER 01:56:16
7 203 - PETERHANSEL 01:57:28
8 209 - SERVIA 01:57:57
9 259 - AL ATTIYAN 01:59:23
10 211 - MAYER 01:59:31
11 216 - GACHE 02:00:55
12 215 - SHINOZUKA 02:01:45
13 206 - BIASION 02:05:27
Voor Manfred Verbeke en zijn bekende
co-rijder Lindsey Pfaff is de Dakar al
voorbij. Hun auto hangt namelijk nog
maar met haken en ogen aan elkaar.
Zondag had Verbeke al problemen met de
injectiepomp en haalde het kamp maar
net. Verbeke: "Maandag hadden we het-
zelfde probleem en begonnen we met een
lekke band. De auto is weggekatapul-
teerd en ging 2 of 3 keer over de kop."
De voorbrug is geplooid, de ramen zijn
gebarsten of helemaal stuk en "we heb-
ben geen lichten meer". Gewond zijn de
twee niet. Komt Pfaff in 2005 terug?
"Neen, want ik wil moeder worden."
VRT tt
miljaar
heel spijtig
dan zal ik de manfred maar moeten vervoegen volgend jaar :D
// verdikkeme is de coninx nog rapper :p
http://www.drivingitalia.net/forum/html//emoticons/hihi.gif http://www.drivingitalia.net/forum/html//emoticons/rotfl.gif http://www.drivingitalia.net/forum/html//emoticons/yippee.gif
Op Drivingitalia hebben ze toch leuke smilies :D
coninx, ge zijt ne freak :)
en dan hard moeten studeren ... morgen examen als ik mij niet vergis jaa!
Special gewonnen door masuoka voor de villiers en McRae
De mevius weer 5e
Arrival
1 201 - MASUOKA 03:09:40
2 208 - DE VILLIERS 03:12:37
3 202 - MC RAE 03:15:21
4 203 - PETERHANSEL 03:17:32
5 212 - DE MEVIUS 03:17:52
6 207 - ALPHAND 03:18:43
Koen gepasseerd als 63e aan CP1
Btw, 5 waarom heeft De Mevius ook 5 minuten straftijd gekregen? Stond ie te dicht in de buurt van Peterhansel?
PorscheGT
06-01-2004, 17:12
en da half uur van peterhansel is er ook weer niet ... toevallig...
ik gun het echt iedereen behalve peterhansel om de dakar te winnen...
PorscheGT
06-01-2004, 17:54
wauters om 15u gepasseerd aan CP2 en van CP3 zijn er geen tussentijden zo te zien??maar de wagens zijn wel al bijna aangekomen van de verbinding dus...
aan de tijden te zien is er voor wauters maar 1 opdracht ..... rustig uitrijden . ... en vooral GEEN brokken maken
66e tijd op CP2 is nu niet om over naar huis te schrijven voor iemand met top-15 ambities ...
Pas op .... Kan ze geen ongelijk geven .... Laten ze eerst vandaag, en de moeilijke dag van morgen overleven .... Dan kunnen ze misschien later in de dakar zich nog eens tonen in de positieve zin.
ik denk dat koetje ook niet echt fris meer in zijn auto zit
Loomans heeft vandaag ook weer sterk gepresteerd met een 35ste tijd
ook Henrard knap 13de
Het is bij de Belgen of heel goed of heel slecht blijkbaar!
Oneliner
06-01-2004, 19:11
Ach, als koen zijn wagen vannacht nog verder kan herstellen en zelf een beetje een rustige nacht doormaakt en de marathon etappe overleeft, dan zie ik hem nog mooie dingens doen in het tweede deel. Als ge meedoet aan dakar weet ge dat zulke ongevallen of datsoort pech kan gebeuren.
Kzie hem het wel halen als de auto meewilt!
Oneliner
06-01-2004, 19:19
Wauters nog steeds niet over CP3...
Iemand nieuws?
Originally posted by Oneliner
Wauters nog steeds niet over CP3...
Iemand nieuws?
Cp3 geeft geen tijden door
Oneliner
06-01-2004, 20:26
Mja maar hij was ook nog niet over de finish, waaar hij zelfs mits een uur trager dan de eerste tegen 17hr zou gepasseerd moeten zijn :)
Volgens peter Baert (op VTM, sportjournaal) zou Wauters probleemloos de aankomst hebben bereikt van deze rit. verdere gegevens niet gekend...
Inderdaad heb ik net ook op het nieuws gehoord. Maar nergens op de site van dakar vind ik terug dat hij aangekomen zou zijn.
Het is blijkbaar eigen aan Dakar dat de verschillende media het niet echt met mekaar eens zijn.
Albert Vanierschot is blijkbaar ook nog niet aangekomen volgens Dakar.com . Hij is dus blijkbaar ergens blijven hangen. Of weet iemand iets meer ?
Ook knap van de nr. 433 van BEZEMER / CNUDDE / PFAFF om op de 20 ste positie te eindigen vandaag. En niet vergeten de 35ste positie van Loomans en Lauwers.
Oneliner
06-01-2004, 20:58
Kzallet het strax dan wel zien op kanaal twee :)
Superdiesel
06-01-2004, 22:24
Ik lees hier van Eurosport, maar Eurosport zit niet overal in Vlaanderen op de kabel. (oa hier niet).
Voor wie toch wat beelden van de Dakar wil zien zijn er alternatieven. Elke dag op Kanaal 2 na de film, een verslag van ong. 10 minuten. (Vandaag zo rond kwart voor elf).
Maar ook op La Deux (RTBF2) kun je naar de Dakar kijken. Met frans commentaar weliswaar, maar met aandacht voor de Belgen, ook voor de vlamingen. Elke dag zo rond 20:40-20:45 uur. Verslag van ongeveer 15-20 minuten.
Vandaag wel een spectaculaire doortocht in de (bijna) droge rivierbedding. Vatanen zijne motor verzopen, en ook Kleinschmidt had er problemen mee, ietse te wild door de waterplassen.
Koen is idd aangekomen als 92e ofzo...hij heeft wel veel tijd verloren tussen CP2 en de finish. Jutta ook binnen op bijna 7u
van vanierschot nog geen spoor :rolleyes:
pompierke
07-01-2004, 00:12
van vanierschot nog geen spoor :rolleyes:
In de standings -overall na dag 6 staat albert al gekwalificeerd als 42 en in de stages is er nog geen sprake van Albert.
Die tussenstanden zijn toch niet echt duidelijk, vind ik :no:
nog dit gevonden ivm met de opgave van feryn op de site van AD
update : Pascal heeft de motorproblemen opgelost en is toch op weg naar de bivak, omdat ze niet gestart zijn in de etappe van vandaag zou hij normaal gesproken toch uit de wedstrijd zijn.
van doorzetten gesproken .... Knap werk Pascal Fereyn
Ik vond de column van Hans Vandeweghe in De Morgen van vorig weekend wel goed (ging over de Dakar en die enkele BV's die daaraan meedoen).
Maar ik denk dat er hier wel enkelen zijn die er niet mee konden lachen (vind die journalist overigens ook maar een blaaskaak).
heb je toevallig een scan van dat artikeltje mario ? anders is het nogal moeilijk om te begrijpen wat de journalist in kwestie heeft geschreven he ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.