PDA

View Full Version : vice-wereldkampioen 2001!!!


RoBByNiO
17-09-2001, 21:25
op vraag van laskaat. Ik stem natuurlijk op Barri!!!!

RoBByNiO
18-09-2001, 16:36
iedereen zoveel wantrouwen in DC?

Sennake
18-09-2001, 18:25
Dat niet, maar wel in de McLaren. En vooral vertrouwen in de Williams.

airco
18-09-2001, 19:36
mja DC kan het afmaken als hij in een heel goeien auto zit!! Mor ik vrees dat het schoentje ook volgend jaar bij McLaren zal wringen!!

Voor de rest zet ik al mijn geld op Ferrari!! Williams zal nog sterker worden, maar het gat is toch nog groot!!! Want ze hebben een hoger topspeed, maar die komt enkel tot zijn recht op een circuit of 3 he!! Bovendien komt Ferrari volgend jaar met Versnellingsbak en Motor in 1, waardoor veel gewicht bespaard wordt, en de motor een eind lager kan komen liggen!!! Ook voor het vermogen zou dit gunstig zijn!!!! En lager liggende motoren zijn van primordiaal belang in de F1!! Dat is ook de reden waarom renault met zulk een grote hoek werkt in zijn motoren!! Daar zou Ferrari dus niet aan moeten beginnen. Het systeem is naar verluit al 2 jaar in ontwikkeling, en bijna klaar zijn!!

airco

airco
18-09-2001, 19:37
oesje, het ging over dit jaar!!!

never mind!!! twas toch nen interessanten uitleg!!

airco

RoBByNiO
18-09-2001, 19:49
waar hebt gij een jaar gezeten airco??????!!!!


heel goeien uitleg ik wist da ni

weer iets bijgeleerd =)

nog meer dan op school =)

Sennake
18-09-2001, 19:49
LOL als je het zelf zegt :-)

Bernie
18-09-2001, 20:25
dat is toch logisch of niet ?????? (MS gaat hem wel moeten helpen hóór....)

RoBByNiO
18-09-2001, 20:26
eerlijkhied duurt het langst he

Sennake
18-09-2001, 20:58
Originally posted by bernie
dat is toch logisch of niet ?????? (MS gaat hem wel moeten helpen hóór....)

Helpen, helpen, het enige wat MS kan doen is RB doorlaten eh. Om RB te laten winnen moet hij dus eerst en vooral zelf aan de leding liggen EN vooral moet RB dan tweede zijn. De rest rijdt natuurlijk ook nog mee eh...
Persoonlijk denk ik dat als RB nog tweede wordt, het vooral zal zijn door toedoen van JPM die RS van een volgende overwinning zal houden zodat RB genoeg punten kan halen om DC voorbij te steken en RS er net niet komt. Maar dat zal mij een zorg wezen, zolang JPM maar wat koersen wint.
Volgend jaar mik ik hoger hoor jongens, dit jaar is een kinderhand idd gauw gevuld...
Geduld is een mooie deugd...

Jan
19-09-2001, 16:50
;) Die kinderhanden van tegenwoordig zijn niet meer wat ze geweest zijn.

Jan

Laskaat
19-09-2001, 21:17
Ik dus voorlopig als enige gegokt op DC. Ben benieuwd, en BTW, bedankt hé voor deze poll Robbynio, dat ik daar nu zelf nioet aan gedacht had om er een te starten*LOL*

RoBByNiO
19-09-2001, 22:12
ja he!

is ni moeilijk zenne!

Rrubinio
20-09-2001, 00:24
Ik zet natuurlijk alles op Rubens Barrichello, ;) zal wel moeten anders wilt die volgend jaar niet meer bij mij op de foto. ;)
:confused: Maar wat ik zo raar vind, ze rijden Zanardi zijn twee benen eraf op de Lausitz-Ring tijdens de Champ Car Race. Plus en dikke bekkenbreuk en 5 uur OK. En er staat niets van op het forum ??. Je weet wel Zanardi, ex collega van Ralf Schumacher bij Williams F1, en zeer goed bevriend bij Heinz-Harald Frentzen nu ze beide in Monaco wonen. Zanardi is ondertussen wel uit levensgevaar. :confused:

Sennake
20-09-2001, 09:48
Staat WEL op het forum hoor, je moet maar eens goed kijken...

Rallyloverke
20-09-2001, 10:24
Ik denk toch ook aan Barrichello als vice-kampioen en Ralf Schumacher wordt derde, voor volgend jaar : strijd tussen JPM en MS.

yvdp
22-09-2001, 11:57
zeg dat Ralf 2de wordt. hij heeft ook meer recht op die 2de plaats dan Rubens. Ralf won al 3 keer dit seizoen en rubens nog ni. Maarja, we zulle wel zien.