PDA

View Full Version : 24u van Brugge


Flitser
08-01-2004, 15:59
www.24hkarting.be
http://users.pandora.be/streetrace/24hkarting.jpg

Scapa
09-01-2004, 11:44
Tof circuit precies. Nu nog wat geld bijeenharken :D

Béné
09-01-2004, 13:02
zou dat ook wel weer eens zien zitten zo een 24h . En het ziet er inderdaad schoon circuitje uit. En is eens een wedstrijd niet ver van mijn deur maar zoals Stijn zegt eerst wa geld vinden hé :)

FormulaV-JH495
09-01-2004, 15:51
normaal gezien ligt de prijzenpot hoger dan het inschrijvingsgeld. niet ?? ge moet zot zijn om 1800€ te betalen om maar 500€ te kunnen winnen ..

Speesman
09-01-2004, 16:04
Originally posted by FormulaV-JH495
normaal gezien ligt de prijzenpot hoger dan het inschrijvingsgeld. niet ?? ge moet zot zijn om 1800€ te betalen om maar 500€ te kunnen winnen ..

Waar haalt ge dat vandaan??????? :confused:

Normaal krijg je gewoon een beker of zo als je een race wint en in uitzonderlijke gevallen nog iets extra (ritje met racewagen of iets materieels). Heb nog nooit geweten dat je met een kartingrace meer kunt verdienen dan dat je hebt betaald om mee te doen.

schumivill
09-01-2004, 16:09
Originally posted by speesman
Heb nog nooit geweten dat je met een kartingrace meer kunt verdienen dan dat je hebt betaald om mee te doen.

Ik wel,maar nog maar één keer,en dat was bij de GP Marc Goossens.

X-Treme Racer
09-01-2004, 20:16
Ik heb het al enkele keren meegemaakt dat ik meer dan m'n inschrijvingsgeld terugwin, maar in 95% van alle races mag je met een beker al blij zijn...

kartmonster
09-01-2004, 22:09
Speesman,
ideke hier rond. Kunnen we niet met al de piloten die het MAK kampioenschap rijden een team vormen. Ge hebt mensen die een uur rijden ma ook die meerdere uren rijden
Da moet toch haalbaar zijn
1800/24=75 euro per uur.

Ik zou da eens een tof initiatief vinden
Laat eens horen wat je hier van denkt

Maarten

flugel
09-01-2004, 22:42
Originally posted by FormulaV-JH495
normaal gezien ligt de prijzenpot hoger dan het inschrijvingsgeld. niet ?? ge moet zot zijn om 1800€ te betalen om maar 500€ te kunnen winnen ..

Tja, je moet idd zot zijn om aan een kartingkoers mee te doen... kost veel geld en je wint er niks mee...
Nooit gedacht dat iemand die daar aan meedoet dat mss doet omdat hij het graag doet... de voetbalmentaliteit is nog niet doorgedrongen ;)

FastFons
10-01-2004, 01:06
Originally posted by kartmonster
Speesman,
ideke hier rond. Kunnen we niet met al de piloten die het MAK kampioenschap rijden een team vormen. Ge hebt mensen die een uur rijden ma ook die meerdere uren rijden
Da moet toch haalbaar zijn
1800/24=75 euro per uur.

Ik zou da eens een tof initiatief vinden
Laat eens horen wat je hier van denkt

Maarten

Maarten ik zie da wel zitten, misschien moeten we der eens onze schouders onderzetten...

FF

Flitser
10-01-2004, 03:37
Originally posted by FormulaV-JH495
normaal gezien ligt de prijzenpot hoger dan het inschrijvingsgeld. niet ?? ge moet zot zijn om 1800€ te betalen om maar 500€ te kunnen winnen ..

:frusty:
Karten doe je voor de eer... als je geld wil winnen speel dan op de lotto.

Flitser
10-01-2004, 03:39
Nog even vermelden dat er in de prijs ook eten inbegrepen zit.
Het is dus niet zo dat je "zomaar" 75 euro per uur betaald, er zitten nog verscheidene extra's aan vast.
Meer nieuws hierover in de komende weken... wees gersut, voor maart hoor :D ;)

Speesman
10-01-2004, 20:27
Originally posted by kartmonster
Speesman,
ideke hier rond. Kunnen we niet met al de piloten die het MAK kampioenschap rijden een team vormen. Ge hebt mensen die een uur rijden ma ook die meerdere uren rijden
Da moet toch haalbaar zijn
1800/24=75 euro per uur.

Ik zou da eens een tof initiatief vinden
Laat eens horen wat je hier van denkt

Maarten

Ik had daar zelf ook al aan gedacht en vind dit dus uiteraard een heel goed idee!!!!

Het zou wel tof zijn als we een team bijeen kunnen krijgen, desnoods niet met mensen van de mak alleen, maar met mensen van de paddock erbij of zo. Ik zal er eens over nadenken.

En ik zou bv zeker al een uur of 4 rijden (minder zou een beetje weinig zijn en niet echt de moeite).

Als er nog al mensen zouden zijn die hier aan willen meedoen, post dan hier iets misschien of stuur me een pb of mail. Dan heb ik al een idee hoeveel mensen er in geinteresseerd zijn.

kartmonster
10-01-2004, 20:36
ja, 4uur.
Ik heb nog nooit een 24 uren koers gereden en weet dus niet hoe vermoeiend dat zou zijn. ik zou voor 2uur gaan(studentbudget)
Ma ik denk dat ik mee doe.

Maarten

Speesman
10-01-2004, 20:54
Originally posted by kartmonster
ja, 4uur.
Ik heb nog nooit een 24 uren koers gereden en weet dus niet hoe vermoeiend dat zou zijn. ik zou voor 2uur gaan(studentbudget)
Ma ik denk dat ik mee doe.

Maarten

Die 4 uur sloeg op mij hoor. :) Iedereen rijdt zo lang hij wil (alleen minder dan 1u zou ik niet toelaten) aangezien we gewoon een fun team zouden zijn (als we meedoen) en niet voor de overwinning.

Pascal
10-01-2004, 21:10
Originally posted by Flitser
Nog even vermelden dat er in de prijs ook eten inbegrepen zit.
Het is dus niet zo dat je "zomaar" 75 euro per uur betaald, er zitten nog verscheidene extra's aan vast.
Meer nieuws hierover in de komende weken... wees gersut, voor maart hoor :D ;)

Uiteraard ben ik ook geïnteresseerd. Maar ik wil wachten op de details. of dat verhaal van een kat in een zak...

C U

Flitser
11-01-2004, 02:16
Uiteraard!
Zou ik ook doen ;)

Pascal
13-01-2004, 16:05
Er zijn op de site al iets meer details bekend. Bvb wat betreft de maaltijden. De warme maaltijden zijn slechts inbegrepen voor 6 personen. Het ontbijt op zaterdag blijkt voor iedereen inbegrepen te zijn. Dwz dat indien je met meer dan 6 personen zou deelnemen er nog een meerkost (qua maaltijden) is vanaf de 7° piloot.

Het reglement is nog niet beschikbaar maar in een mail liet de organisator weten dat er geen meerkost meer is. Daaruit begrijp ik dat zowel benzine, banden wisslestukken etc inbegrepen zijn. Hopelijk is dit correct. Dus indien men inschrijft voor 01/03/2004 is het 1800 €, nadien 2000 €.

Hoeveel zouden jullie uit persoonlijk budget wensen te betalen en hoelang zouden jullie willen rijden ?

Mij lijkt het aangenaam een team van ongeveer 12 piloten samen te stellen. Iedereen dus 2 uur.

Laat uw wensen maar weten. Misschien kunnen we samen naar een oplossing werken.

C U

Pascal
13-01-2004, 16:25
Oh ja, nog vergeten.

Welke mogelijkheid om het team te sponsoren zien jullie ???
Laat maar iets weten en dan kunnen we er samen aan werken.

C U

Speesman
13-01-2004, 16:25
Ik laat vanavond iets meer weten.

Speesman
13-01-2004, 19:09
Mogelijkheden om sponsoring binnen te rijven zie ik niet onmiddellijk (moet ik eens langer over nadenken, vereist toch wat creativiteit :) ).

Wat ik wel kan zeggen, is dat ik wel 4 uur wil rijden (of we nu sponoring vinden of niet). Dus nog 20u op te vullen :)

Wat wel is, is dat we ook niet te lang mogen wachten om ons in te schrijven. Ten eerste wordt het dan duurder en ten tweede geraken dan ook andere teams volzet (voor moest er toch geen team van hieruit komen).

Ook opmerken dat de race valt op 26 en 27 juni. Ik weet niet of er dan ook een race van iets anders is? Wat er op die datum in ieder geval nog wel is, zijn studenten die nog examens hebben. Misschien niet onbelangrijk!!

kartmonster
13-01-2004, 22:27
wel, ik zou dan ook 2uur rijden.
ma kunnen jullie nog even wachten met inschrijven. volgende week weet ik iets meer over de examens op het einde van het jaar.

Voor sponsoring, kunnen we niet best bij een bedrijf in brugge horen? daar is meer kans toe sponsering;

Speesman
14-01-2004, 01:12
Een week tijd zullen we nog wel hebben hoor :)

En ivm bedrijven in Brugge. Ge hebt daar wel gelijk in, maar ken eerlijk gezegd niet echt bedrijven in Brugge.

Flitser
14-01-2004, 01:44
Hoogstwaarschijnlijk zullen wij (Kartgrid.be) ook weer de kans bieden aan dergelijke teams om via ons goedkoper te rijden.

We zijn daarover momenteel aan het beraadslagen wat we kunnen doen. Binnenkort meer nieuws hieromtrent.

Speesman
14-01-2004, 01:50
Ah, zeer goed om weten!!!!

Maarten
14-01-2004, 15:24
Profile Tyrecenter in Bruhhe

van de gebroeders Puype (ééntje in de dakar op de moto, de ander in de fun cup met een oto :D)

kartmonster
21-01-2004, 21:42
sorry,
ik kan ni, heb relationele verplichtingen dat weekend.
Tes schoolbal van mijn vriendin haar school.

ent weekend daarna ist rock werchter. da ga ook ne dikke cent kosten

Maarten

boosterke
22-01-2004, 00:01
hmz heb altijd al wel eens een 24u willen meemaken :D
en dan zou ik ook eerder 4u willen rijden zenneeuuhhh :D

driesdelove
17-02-2004, 17:42
zijn er nog mensen die meedoen aan de 24 uur in brugge? heb gezien dat we nu al met 11 teams zijn.
zij die nu nog twijfelen wacht niet met inschrijven want er is een korting van 200 euro als je inschrijft voor 1 maart!!
driese

Flitser
18-02-2004, 00:17
Kartgrid zal aanwezig zijn met twee teams.
Na onze 4u meer nieuws omtrent de samenstelling van één van de teams want we gaan weer voor een knalprijs proberen zorgen waar de 200 euro korting bij in het niets verdwijnt :eek: ;)

Ohja, het kan handig zijn voor de teams die voortvloeien uit forummers van depaddock om jullie teamnaam aan ons door te geven als je inschrijft (liefst VOOR je inschrijft). Kartgrid zou wel eens voor een leuke verassing kunnen zorgen (hint hint).
Doormailen dus die handel: Flitser@kartgrid.be en misschien val je wel in de (kortings)prijzen :cool:

driesdelove
18-02-2004, 12:10
blij te horen flitser dat jullie ook zo enthousiast zijn... schitterend van de organisatoren, nu nog die hoofdprijs en tis in de sjakosch
see you at the 24h :D