PDA

View Full Version : Kargrid Cup 2004


Speesman
10-01-2004, 20:44
In 2003 heb ik samen met Karel (FastFons) deelgenomen aan de BKRO (Belgian Karting Racing Organisation). Deze kartingcompetitie wordt in 2004 omgedoopt tot de Kartgrid Cup 2004, maar het principe blijft hetzelfde. Er zullen 10 races plaatsvinden op 10 verschillende circuits in Belgie. Deze races zullen altijd plaatsvinden op woensdagavond. Er zijn er 7 van een half uur en 3 van een uur (en er is telkens ook 15 minuten kwalificatie). Het systeem is hetzelfde als de formule 1, iedereen rijdt op hetzelfde moment in de race (dus geen pitstops om te wisselen) en scoort individuele punten en punten voor het teamkampioenschap. Teamtaktiek is dus belangrijk.

Vanwaar nu al deze informatie? -> Ik ga zeker deelnemen aan de kartgridcup 2004, maar FastFons niet meer (gaat zich toeleggen op de slalom). Ik zoek daarom een teamgenoot om mee te rijden. Deze teamgenoot hoeft geen kartwonder te zijn (ben ik ook niet ;) ), maar enige kartervaring is misschien wel vereist aangezien het niveau van deze competite zeer hoog ligt (zullen de andere deelnemers van deze competitie wel kunnen beamen).

Meer informatie over kartgridcup 2004 kan je vinden op kartgrid, bv op
http://www.kartgrid.be/phpBB/viewtopic.php?t=1838

X-Treme Racer
11-01-2004, 02:42
Ik doe ook mee en kan idd beamen dat het niveau zéér hoog ligt... in de top5 vind ik het bv. harder strijden dan in de belkart :)

Flitser
11-01-2004, 13:57
Originally posted by X-Treme Racer
Ik doe ook mee en kan idd beamen dat het niveau zéér hoog ligt... in de top5 vind ik het bv. harder strijden dan in de belkart :)

... tja, de Belkart, dat is dan ook geen race hé... dat is chrono's rijden. Verplicht aan de kant te gaan voor een snellere deelnemer...

Speesman, moest het nodig zijn, of het is zoals je zelf wilt natuurlijk, Manu (ex-teamgenoot van Mathias) is ook op zoek naar een teamgenoot dacht ik. En als ik me niet vergis zijn jullie nogal aan elkaar gewaagd, niet?

Speesman
12-01-2004, 04:30
Originally posted by Flitser
... tja, de Belkart, dat is dan ook geen race hé... dat is chrono's rijden. Verplicht aan de kant te gaan voor een snellere deelnemer...

Speesman, moest het nodig zijn, of het is zoals je zelf wilt natuurlijk, Manu (ex-teamgenoot van Mathias) is ook op zoek naar een teamgenoot dacht ik. En als ik me niet vergis zijn jullie nogal aan elkaar gewaagd, niet?

Dat zou wel mooi zijn, want we zijn idd zeer gewaagd aan elkaar!!

djwaard
13-01-2004, 16:10
Hello Speesman (D.),

ik heb intussen duidelijk begrepen dat het niveau in het BKRO hoog lag, en wil dus niet onderschatten. Toch ben ik geïnteresseerd en steeds bereid tot een test. Ik heb met Karel al afgesproken een klapke te doen na de CKC, maar dan is het misschien al te laat?

MVG
J

Speesman
13-01-2004, 16:26
djwaard, zie pb (priveberichten) !!

djwaard
13-01-2004, 17:10
Mail verstuurd...

J

Flitser
14-01-2004, 01:48
Yves Soers, team "Gaas Planchee" en 2e geïndigd in het algemeen klassement van 2003 is op zoek naar een waardige teamgenoot voor 2004.

Geef me een seintje als er interesse mocht zijn om met hem een team te vormen voor de Kartgrid Cup 2004.

Flitser
07-02-2004, 00:26
INFO-AVOND

De voorzitters van BKRO vzw & Kartgrid.be vzw organiseren op dinsdag 17 februari omstreeks 20u een info-avond te First Kart 'Inn, Machelen.
Routeplannetje is terug te vinden op de site www.kartgrid.be onder menu-keuze "Indoor".

Iedere geïnteresseerde is welkom.

Met vriendelijke groeten,
Didier Hulders: Kartgrid.be vzw
Frank Reyniers: Belgium Karting & Racing Organisation vzw


Note: Piloten jonger dan 17 jaar, gelieve voorafgaand een mailtje te sturen naar Flitser@kartgrid.be aangezien er normaal een minimumleeftijd is vastgesteld in het reglement, doch uitzonderingen worden niet uitgesloten.

Flitser
24-02-2004, 17:12
Woensdagavond 25 februari gaat onze eerste wedstrijd van start te Antwerp Karting.
Er is eventueel nog plaats voor enkele piloten die eens willen kennis maken met ons kampioenschap, gelieve dan zo snel mogelijk een mailtje te sturen naar Flitser@kartgrid.be aangezien de plaatsen beperkt zijn.
(2 piloten per team, start van de kwalifs: 20u)