PDA

View Full Version : Nederlanders...

Oneliner
11-01-2004, 14:01
Als het goed is zeggen we het ook. Ik was zonet aan het zappen en ben even blijven hangen bij schaatsen op Holland2.

Toen ik daar hoorde hoe ze hun schaatster (Gretha en nog iets) aan het aanmoedigen waren... Ik kreeg er zowaar kiekevlees van. Toen ze ook nog een het Wilhelmus inzetten...

Het viel me op, tijdens voetbalinterlands ofzo vond ik het nooit zo opvallend, maar in die schaatsarena, het was gewoon prachtig...

Mark
11-01-2004, 14:13
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: ;)

Wat voor jullie veldrijden is voor "ons" schaatsen, topsport en folklore ineen. Daarnaast is Gretha een apart geval, het hele land is gek op die meid.

Uit het niets kwam deze dame twee jaar terug de nationale en internationale top even laten zien dat zij ook een potje kon schaatsen. Ze zette tijden neer die bijna gelijk aan de mannen tijden waren. Zonder trainigskampen en dat soort zaken kwam Gretha even laten zien wat schaatsen was.

Afkomstig uit marathonschaatsen liet zij even zien dat de dames van het langebaan schaatsen moesten uitkijken voor deze boerenmeid.

Dragu
11-01-2004, 23:13
Ik vindt dat ze in alle sporten hun team harder steunen dan wij !
Kijk het schaatsen , Darts met Barneveld ,...

Zelf ga ik af en toe naar Feyenoord kijkken, das ook voor kippevel te krijggen daar .

Oneliner
11-01-2004, 23:32
Ben ook al eens naar Feneyoord geweest.
Maar ik ben ook al enkele "derby's" tussen Antwerp en GBA gewoon, dusja...