Ferrari Forever
19-09-2001, 19:16
Het is lang geleden dat jullie nog iets van mij gehoord hebben en de reden ligt enkel en alleen bij mijn computer die totaal, maar dan ook totaal niet werkt. Ik heb tot nu toe (op twee maand tijd) al drie moederborden geprobeerd, al twintig keer bij de leverancier teruggegaan, en nog steeds is mijn probleem niet opgelost. Wat is nu mijn probleem ? Indien ik een game (bv f12000) wil spelen, werkt alles prima, tot na een minuut of 5. Dan begint mijn beeld plots te stotteren en te haperen gedurende zowat een halve minuut. Het is net alsof er een of ander programma in actie schiet waardoor alles vertraagd is (en het is dus geen schermbeveiliging of zo, zo dom ben ik nu ook niet) Daarna gaat het opnieuw goed voor een minuut of 5, daarna opnieuw hetzelfde.
De dingen die ik al geprobeerd heb :
TV tuner kaart eruit gehaald, alles gedeinstalleerd.
Eerste moederbord: Aopen met een AMD AThlon 1,33 GHZ
Tweede moederbord : ASUS A7m met diezelfde AMD athlon
Derde moederbord (wat ik nu gebruik) ASUS P4B met een intel P4 1,7 GHZ. Omdat ik dacht dat het probleem bij AMD lag, ben ik overgeschakeld op Intel -- geen enkele verbetering.
Alle nieuwe drivers zijn geinstalleerd zowel van bios als van 3d kaart.
Het enige wat ik tot nu toe op het internet heb kunnen vinden is dat Asus moederborden en Geforce kaarten wel meer voor problemen kunnen zorgen. Ik ben echt aan het eind van mijn latijn, want ik zit hier met een computer van 70000 fr die ik niet kan gebruiken
Mijn systeem
INTEL P4 1,7 GHZ
MOBO ASUS P4B
Geforce 2 gts 64m van hercules
maxtor 40gb 7200 rpm
256 mb rambus
dvd liteon en cdrw sony
tv tuner kaart van hauppauge (die ik er nu dus heb uit gehaald, maar die geen enkele oplossing geeft)
please help want ik ben redelijk wanhopig
De dingen die ik al geprobeerd heb :
TV tuner kaart eruit gehaald, alles gedeinstalleerd.
Eerste moederbord: Aopen met een AMD AThlon 1,33 GHZ
Tweede moederbord : ASUS A7m met diezelfde AMD athlon
Derde moederbord (wat ik nu gebruik) ASUS P4B met een intel P4 1,7 GHZ. Omdat ik dacht dat het probleem bij AMD lag, ben ik overgeschakeld op Intel -- geen enkele verbetering.
Alle nieuwe drivers zijn geinstalleerd zowel van bios als van 3d kaart.
Het enige wat ik tot nu toe op het internet heb kunnen vinden is dat Asus moederborden en Geforce kaarten wel meer voor problemen kunnen zorgen. Ik ben echt aan het eind van mijn latijn, want ik zit hier met een computer van 70000 fr die ik niet kan gebruiken
Mijn systeem
INTEL P4 1,7 GHZ
MOBO ASUS P4B
Geforce 2 gts 64m van hercules
maxtor 40gb 7200 rpm
256 mb rambus
dvd liteon en cdrw sony
tv tuner kaart van hauppauge (die ik er nu dus heb uit gehaald, maar die geen enkele oplossing geeft)
please help want ik ben redelijk wanhopig