PDA

View Full Version : The Paddock "On Tour 2002"


Sennake
20-09-2001, 18:25
Originally posted by Marshal
Een hollander met een goed idee............dat hebben jullie nog niet vaak meegemaakt:D

Ik zal eens bij een nederlandse copyshop binnenlopen.......om te kijken hoe en wat! vraag ik meteen of ie als sponsor wil optreden....

Samen moet dat voor het begin van het seizoen 2002 wel lukken dacht ik zo........

Prijs van rond de 25 gulden (ongeveer 11 euro) lijkt me redelijk, dus voor print en t-shirt tezamen!

Maaruh, wie gaat zich creatief uitleven?:rolleyes:

Wil ik best proberen, maar dan zou ik wel graag eerst de kalenders krijgen van alle races waar we naartoe gaan.

Dus :

24 Hr Daytona
24 Hr Le Mans
24 Hr Zolder
24 Hr Francorchamps

F1
Belcar
DTM
Old Timer GP's
Sportcars
FIA GT's
NAV days
Rallycross
Rally
(Vul maar aan)

Daarna moeten we het eens worden over de races die we op de T-shirt gaan zetten (er voor zorgend dat er toch minstens een man of 3 per race aanwezig zullen zijn dacht ik)

En dan kan ik mijn creativiteit laten botvieren :-)

Dus : al wie één van deze kalenders kent, post ze hier maar eh...

(BTW ik denk dat het een goed idee zou zijn als Airco snel een apart forum zou maken voor onze "meetings" zodat we dit er ook kunnen inzetten...)

Mark
20-09-2001, 22:13
Dat gaat nog wel effe duren....eerst wachten op de kalenders van Spa en Zolder.............

Maar wellicht dat er al iets van een concept gemaakt kan worden....is het naderhand alleen de datums invullen.

Inderdaad, er moeten toch minimaal 3 of 4 leden naar een meeting toegaan.....

Ik ga alvast naar prijzen informeren:D

Werner333
20-09-2001, 22:56
FIA Sportscars: 22 September Francorchamps.
Le Mans 24 uur: voorlopig 15/16 Juni.
Daytona 24 uur: 2/3 Februari.

Finish
20-09-2001, 23:47
The Paddock on tour ! Met optredens van niemand minder dan Geena Lisa, Steppenwolf én Sennake en The Paddockband !

Elk raceweekend LIVE en gratis voor 25 euro per persoon.

;)

Pascal
20-09-2001, 23:49
Als ik u was zou ik alvast eens bij de kleermaker binnenstappen en vragen of er T-shirts bestaan in de maat XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL. !!!!!!!!!!!!!
Indien dit niet het geval is kan je maar beter het project "THE PADDOCK ON TOUR" afblazen want dan geraken al de races er niet op.

Indien je eraan begint : ik wens er alvast ééntje te bestellen.

C U

Alain
21-09-2001, 00:01
ik heb mijn idee van de GP in Imola nog altijd niet begraven, dus misschien kan die wedstrijd ook op het shirt.