PDA

View Full Version : Aanval op de paddock


Werner333
20-09-2001, 20:32
Nadat Modena hier met ambras vertrok, vind hij het nodig om op het Sport24 forum nog eens na te trappen.:mad:
http://forum.sport24.be/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=11&TID=2072&SID=6647

Ik heb er nog geen woorden aan vuil gemaakt, dat helpt toch niet. Maar ik vond wel dat jullie dit moesten weten.

DE PADDOCK RULES!!!!!!

Oneliner
20-09-2001, 20:56
pffff, dien modena heeft een iq onder 0.......
kan hij ook nix aandoen

Sennake
20-09-2001, 21:11
Ik ga er ook niet op reageren. Ik vind het alleen spijtig dat ik ooit gedacht heb dat die imbeciel een serieuze mens was. Of hoe een mens zich kan vergissen niewaar?
Swat, dat hij op Sport24 de grote gaat uithangen en het hier niet durft komen te zeggen, zegt in mijn ogen al genoeg. Want bij mijn weten is hij hier (nog) niet geband...

Finish
20-09-2001, 22:00
Welleuh..laat hem maar doen, ik vind het in feite koren op de molen van depaddock.eu, hoe meer hij ons vernoemt, hoe meer volk er hier uit nieuwsgierigheid mogelijk een kijkje komt nemen en hopelijk dan inziet dat het hier helemaal niet extreem pro-Senna en anti-Schumacher aantoegaat.

Met name ikzellf probeer dat anti-Schumacher genoeg weg te krijgen, en ik denk dat jullie dat trouwens ondertussen ook wel zullen gezien hebben :D

Anyway, het is en blijft Modena z'n mening en om eerlijk te zijn, hoe die mens denkt of voelt over Senna kan me geen moer schelen.

Hoewel z'n karakter (omdat iedereen A zegt, zeg ik B) me wel aanstaat. Ik heb ook iets tegen kuddebeesten die meelopen met de troep. Maar wat dat met deze F1-context te maken heeft, daar heb ik het raden naar.

Werner333
20-09-2001, 23:16
Net wat ik dacht. Allemaal slimme mensen op de paddock:D
Kwaliteit drijft altijd boven.

RoBByNiO
21-09-2001, 19:27
maar soms gaat kwaliteit kopken onder!

echt belachelijk wat Modena zegt over het duel Ville-Schumi 1997. Ik geef zelfs toe dat Schumi het smerig speelde en da wilt wel veel zeggen he!

tsjolder
22-09-2001, 15:08
Pfffff, het niveau op sport24 is nog altijd even laag als vroeger, het was de eerste keer in lange tijd dat ik er nog eens was en ik denk dat het nog een tijdje gaat duren eer ik nog een keer ga kijken.