View Full Version : Autosalon 2004... indianenverhalen en foto's !!
Ik weet niet goed waar deze thread te zetten. Dus ik hoop dat hij hier zo wat goed staat.
Aangezien er volgens mij heel wat volk naar het autosalon gaat, zullen er ook wel de nodige foto's genomen worden. Daarom hier maar zetten waar de foto's te vinden zijn zekers ?
Belgiracing is ook naar het salon geweest en vanaf morgen zullen we elke dag wat verse foto's van het salon 2004 toevoegen.
(www.belgiracing.be)
ne maat van mij ga morge ook en ik geef hem ook de digicam mee :)
wie weet ga ik zelfs mee, hangt van men moeder af of ze mij toelaat te brosse :)
Originally posted by yvdp
ne maat van mij ga morge ook en ik geef hem ook de digicam mee :)
wie weet ga ik zelfs mee, hangt van men moeder af of ze mij toelaat te brosse :)
Zorg dan maar dat jullie met Depaddock meegaan. Kwestie dat we aan ons 10 man geraken voor de 50% korting aan de ingang ;)
Oneliner
19-01-2004, 23:32
Ja das waar, wij moeten zeker ni naar school morgen ;)
Op www.belgiracing.be staan de 1ste foto's van het Autosalon van Brussel 2004 die ik heb gemaakt. Hoop dat de foto's julie van de paddock (met een erg critisch oog) zullen bevallen. Ge moogt gerust zeggen wat er beter kan : I CAN USE IT
DUS : www.belgiracing.be
HET SPIJT ME HEEL ERG DAT IK NU PAS HEB GEMERKT DAT ER NOG EEN THREAD IS VAN MIJN BESTE VRIEND VERTIGO OVER HET AUTOSALON.
MIJN EXCUSES DAARVOOR
Ziezo eerste portie is te vinden op www.belgiracing.be morgen meer ....
Originally posted by corvetteboy
HET SPIJT ME HEEL ERG DAT IK NU PAS HEB GEMERKT DAT ER NOG EEN THREAD IS VAN MIJN BESTE VRIEND VERTIGO OVER HET AUTOSALON.
MIJN EXCUSES DAARVOOR
opgelost ;)
ik heb ook foto's! zo'n 20-tal. Iemand waar ik ze naar kan doormailen? zelf heb ik geen deftige host...
het is een zip-bestandje van +-4mb
ze zijn niet door mij genomen, maar door ne maat van mij.
http://users.pandora.be/airco/autosalon
Vandaag op het autosalon, samen met Sennake, Huudo en Airco heel wat plezier gehad. Heel wat auto's gekeurd, van KIA tot Mazda RX8, van BMW tot Lada... niets ging aan onze alziende ogen voorbij.
Hat viel ons op dat de vooraanstaande merken quasi allemaal dezelfde nieuwe snufjes hadden. En dan heb ik het alleen over het uitzicht en uitvoering.
Een panoramisch dak is in, bij alle vooraanstaande merken.
Eén of meerdere opbergvakjes voor de zonnebril ter hoogte van de binnenspiegel.
En dan was er nog een derde dingetje maar daarbij moeten mijn reisgenoten van vandaag me helpen... Ik weet het niet meer...
Conclusie :
Dinsdag is een ideale dag om het salon te bezoeken. Rond het middag uur was het redelijk druk maar de rest van de dag hebben we alles rustig kunnen bezoeken.
Flop van het salon : Ford Focus C Max (of hoe heet dat ding).
Top van het salon : Mazda RX8. Een echte gezinscoupé. We stonden met zijn allen versteld dat er zoveel plaats was achterin, net zoals in het koffer.
C U
Oh ja, nog vergeten...
Op het einde van de dag viel ons nog een gratis initiatie rijvaardigheid van de RACB in de schoot. Na wat theorie konden we proeven van de praktijk. Heel kort... Lijkt zeer interessant maar de instructeurs dienen wat levendiger uit de hoek te komen. Was nogal saai aan de man gebracht.
Misschien een idee voor onze volgende paddock meeting :D :D :D
C U
Originally posted by Pascal
Top van het salon : Mazda RX8. Een echte gezinscoupé. We stonden met zijn allen versteld dat er zoveel plaats was achterin, net zoals in het koffer.
C U
met hoeveel man zijn jullie in die koffer gekropen ? :D
Originally posted by airco
http://users.pandora.be/airco/autosalon
nogmaals bedankt airco!
Originally posted by A.J.
met hoeveel man zijn jullie in die koffer gekropen ? :D
Eerlijk gezegd liep daar heel wat schoon volk rond waarmee een mens al eens mee "in de koffer" wil kruipen, maar mannen waren daar eigenlijk niet echt bij :D
The Interceptor
21-01-2004, 15:57
Originally posted by Sennake
Eerlijk gezegd liep daar heel wat schoon volk rond waarmee een mens al eens mee "in de koffer" wil kruipen, maar mannen waren daar eigenlijk niet echt bij :D
die dame van Ferrari was er één van zeker :D :cool:
Mijn Autosalon 2004 foto's (http://www.ah-sys.dyndns.org/photos/autosalon2004/index.php)
Originally posted by The Interceptor
die dame van Ferrari was er één van zeker :D :cool:
die van rolce royce mocht er anders ook wel wezen ;)
Originally posted by airco
die van rolce royce mocht er anders ook wel wezen ;)
Rolce Royce ken ik helaas niet? :p
De dame die bij de Alfa GT stond, geen bh droeg en het koud had, mocht er ook wel zijn anders, net zoals die ene bij een of andere tuning stand, die een beetje omwennig, kort gerokt en laarzen tot boven de knie dragend probeerde tussen het volk door te lopen, maar dan precies telkens weer schrik kreeg om zich dan naar de veiligheid van de balie te reppen. Beide echter kwamen in aanmerking voor de RX-8 koffer oefening. :+
Oneliner
21-01-2004, 17:35
airco is verblind door de schoonheid.
Ben er zeker van dat hij Rolls Royce bedoelt :p
Een panoramisch dak is in, bij alle vooraanstaande merken.
Eén of meerdere opbergvakjes voor de zonnebril ter hoogte van de binnenspiegel.
En dan was er nog een derde dingetje maar daarbij moeten mijn reisgenoten van vandaag me helpen... Ik weet het niet meer...
Wat we ook altijd steevast inspecteerden was hoe het dashboard overloopt in een middensonsole. En het is erg triestig gesteld op dat vlak. Wagens waarbij het nog mooi is zijn Peugeot, Mercedes en euh... dat is't zo ongeveer. Met mooi bedoelen we dat het dashboard, middenconsole mooi in een vloeiende lijn overloopt tot op de vloer en eindigd ergens tussen de voorzetels in, liefst tot aan het einde van deze zetels. Tegenwoordig stopt de middenconsole steevast zo'n 10 tot 20 centimeter boven de vloerplaat en da's toch wel lelijk. En als het niet het geval is, maakt het meestal zo'n rare insprong naar voren toe.
Nu 'k weet niet of dat je derde dingetje was... ;) anders weet ik het ook niet meer.
ha nog iets. We hebben ons idd. goed geamuseerd, weer eens goed gelachen, met 2 uitschieters.
Aan een stand van mobilhomes informeerden we naar huurprijzen ed. Waarop de verkoper in kwestie vermelden:
"Dus jullie krijgen de auto mee met een volle tank, en brengen hem ook weer terug met een volle tank." Waarop Huudo antwoordde uit de 2de rij:
"Ah mannen, da's interessant die verbruikt niks, laten we die nemen"
Iedereen plat van het lachen, de verkoper wist niet waar kijken en Sennake was er vlug bij om Huudo tot clown van de groep te dopen.
Toen de verkoper vroeg of die clown er altijd bij was, werd er op gewezen dat hij er bij MOEST zijn. lol :+
Een 2de absoluut hilarisch moment en tevens ook aflsuiter - Airco dit heb je gemist - was op de stand van Transposia waar we een 3D moto-simulator spelletje mochten uittesten. Geen van ons allen kon zich serieus houden en ook de dame in kwestie achter de balie kwam niet meer bij van het lachen. Geweldig!!
Enfin, de afwezigen hadden weer maar eens ongelijk.
Tot de volgende vertoning! :D :D :D
2de groep foto's staan nu online op www.belgiracing.be . En net zoals gisteren, morgen meer ....
Originally posted by Huudo
Nu 'k weet niet of dat je derde dingetje was... ;) anders weet ik het ook niet meer.
Neeneen, dat derde dingetje waren die slappe ruitenwissers die iedere wagen tegenwoordig schijnt te hebben... behalve de onze dan :)
Wist je overigens dat we plannen hebben om met een LADA Niva aan de dakar deel te nemen ....
De verkoper van Lada klinkte toestemmend dat zoiets mogelijk moet zijn. Anderzijds ..... Met zulke oude en beproefde techniek kan het niet anders dan dat we minder in panne staan dan Dhr Wauters in de afgelopen Dakar
:D:D:D
echt tof mannen dat jullie hier fotootjes zetten
ik kan dit jaar immers niet gaan omdat ik nog tot eind januari in wenen zit, maar zo weet ik toch een beetje wat is mis
thx
Originally posted by Sennake
Neeneen, dat derde dingetje waren die slappe ruitenwissers die iedere wagen tegenwoordig schijnt te hebben... behalve de onze dan :)
idd dat was het, 'k heb er ook effe over nagedacht en kon ook niets anders bedenken dan de dashbord teorie. Maar inderdaad 't waren de flexi-wipes. :D :D
En bij Rolls-Royce kregen we geen brochuurke :(
Originally posted by Huudo
En bij Rolls-Royce kregen we geen brochuurke :(
En bij Maybach mochten we niet instappen :confused: :confused: :confused:
C U
En bij Exoto moest ik eerst en mocht ik daarna geen modelletje kopen van Huudo :frusty:
kurtvaes
21-01-2004, 23:51
Originally posted by AlainH
Mijn Autosalon 2004 foto's (http://www.ah-sys.dyndns.org/photos/autosalon2004/index.php)
Hé, ik sta daar op !!!
kurtvaes
22-01-2004, 01:15
Lotus stand
@ Huudo : hebben we iets gewonnen op de lotto van 21/01/2004 ????
C U
@ Huudo : hebben we iets gewonnen op de lotto van 21/01/2004 ????
C U
3 x 2 = 6!!
We hadden dus 3 keer een 2 en mathematisch is dat een 6. Helaas denken ze er bij de Lotto anders over. :D Niks dus.
3de deel plaatjes staan nu ook online op www.belgiracing.be . En net zoals de vorige dagen, morgen meer .... ;)
knappe wagen
http://www.jaggle.nl/images/210401hoge1.jpg
Ik ben gisteren ook geweest,maar we zijn paleis 6 niet uitgeraakt :s
Jeep, Nissan en Smart zaten daar, bij alle 3 zijn we uitgenodigd geweest in de vip.
Het jeep bezoekje heeft met toch het meest gesmaakt:
Originally posted by jeepmaster
[br]t'is al goe hé als ze mij in conurrentie zetten met Nissan , dan doe ik bovenop de mooiste jeep van het Salon , de mooiste hostess van het Salon er ook nog een drankje bovenop
ok, Jeepmaster is zijn belofte nagekomen [:p]
http://www.belgium4x4.be/foto/autosalonjeepvip.jpg
nog eentje om te bewijzen dat jeep niet alleen schoon auto's heeft [:D]
http://www.belgium4x4.be/foto/autosalonjeep.jpg
Voila nu ook deel 4 van de foto"s online. Morgen nog een deel en dan overmorgen, zondag dus, de afsluiter met een extra grote gallerij ;) . www.belgiracing.be
Nog eentje te gaan na deze. www.belgiracing.be --> deel 5
Rrubinio
24-01-2004, 20:48
Originally posted by vertigo
Nog eentje
Juist terug thuis
»»» foto's (http://www.mykingdom.be/rj-online.be/GALLERY/thumbnails.php?album=69) «««
Ronald heeft toch ook altijd oog voor de schoon vrouwkes hé ;)
groot gelijk!!
Originally posted by Rrubinio
Juist terug thuis
»»» foto's (http://www.mykingdom.be/rj-online.be/GALLERY/thumbnails.php?album=69) «««
Wat voor een auto is die met die 9 bollen? :D
Tof idee om de Rudi Penders bij zijn Porsche te laten poseren :)
R@ce@holiC
24-01-2004, 22:43
Ook net thuis , heb ook foto's genomen maar ga deze niet online zetten aangezien er al zoveel zijn en dit toch enkel space kost :).
1 ding is me vandaag opgevallen :). Men zegt soms dat een Lada roest als je er naar kijkt en het is nog waar ook ! Bij de Lada jeep (Niva geloof ik dat de modelnaam is) was er al roest onder de motorkap :no: :eek: . Vind dit niet echt kunnen , maarja. Dat model is wel mischien al 20 jaar oud :).
Persoonlijke topper voor mij was de Honda s2000 :cool: . Vandaag voor de eerste keer ingezeten en echt een superwagen. Eens heel vriendelijk vragen aan sinterklaas :gas: :+ :D .
Vond het vandaag wel nogal druk...
Originally posted by R@ce@holiC
Persoonlijke topper voor mij was de Honda s2000 :cool: . Vandaag voor de eerste keer ingezeten en echt een superwagen. Eens heel vriendelijk vragen aan sinterklaas :gas: :+ :D .
Eerst zo'n roze papierke halen he r@ce :+
R@ce@holiC
24-01-2004, 23:01
Originally posted by raceboy
Eerst zo'n roze papierke halen he r@ce :+ :confused: Waar is da voor nodig :) :+
:confused: Waar is da voor nodig :) :+
Voor als ge Pascal tegenkomt :D :+
R@ce@holiC
25-01-2004, 01:00
Originally posted by raceboy
Voor als ge Pascal tegenkomt :D :+ :confused: Huh :confused: ???
:confused: Huh :confused: ???
en dan moet ge nog opletten dat ge niet te hard rijdt..
of em pakt het af...!! :D :D
Ben vorige donderdag geweest behalve in de aparte hal van Ford. Voor je het weet leggen die mannen een stel brandende banden aan de uitgang en kun je niet meer buiten :+
:confused: Waar is da voor nodig :) :+
Krijgt ge ook bij Uw nummerplaat. :D :D
Rrubinio
25-01-2004, 12:18
Bij de Lada jeep (Niva geloof ik dat de modelnaam is) was er al roest onder de motorkap :no: :eek: . Vind dit niet echt kunnen , maarja. Dat model is wel mischien al 20 jaar oud :).
Zelfs bij Mercedes of Rolls Royce krijg je geen 20 jaar garantie tegen doorroesten :D
:Offtopic: Een Rolls Royce, Ferrari en een Lada raken in die volgorde betrokken in een kop-staart ongeval met drie maal totaal verlies.
De eigenaar van de Rolls Royce stapt verbaast uit en grommelt “ja-ja, daar moet ik weeral een week voor werken”. Waarop de Ferrari eigenaar moet toegeven “zeker een volledig maand salaris zal mij dat weer kosten. Wanneer dan ook de Lada bestuurder snikkend tot bij het tweetal komt en deze moet opbiechten dat hij daar drie jaar hard voor zal moeten werken. Vragen de twee eerste zich in koor af “En waarom koop jij in Gods naam dan zo een dure auto ??”
Originally posted by R@ce@holic
Vond het vandaag wel nogal druk...
Tussen het volk door toch nog iets gevonden voor te eten hoop ik !! :D :D ;)
R@ce@holiC
25-01-2004, 12:19
Originally posted by A.J.
Ben vorige donderdag geweest behalve in de aparte hal van Ford. Voor je het weet leggen die mannen een stel brandende banden aan de uitgang en kun je niet meer buiten :+ Ik ben der wel binnen geweest :). Ze konden wel niet lachen bij de vraag achter een brochureke van de Ford C4 :D :o .
En als afsluiter vandaag nog de laatste en grootste gallerij van www.belgiracing.be . Veel plezier ermee en op naar het volgende evenement. :p .
Brecht Decanq heeft mooie foto's genomen ;)
geeft een mooi beeld weer van het autosalon denk ik!
Brecht Decanq heeft mooie foto's genomen
geeft een mooi beeld weer van het autosalon denk ik!; ja sorry dat ik dit zinneke van Maarten herhaal, kwist nog nie hoe dat ik een quote moest zetten, ma da heb ik nu al gevinden hoe dat het moet, sorry daarvoor
Merci Maarten voort compliment, en wacht maar tot het nieuwe Belcarseizeon begint, dan gaat ge pas iets zien
Ik ben gisteren geweest... 'k had al schrik voor 'k ging met allemaal die verhalen over aanschuiven en niks zien... niks van dat alles, gisteren was het denk ik superrustig op het salon, we hebben alles rustig kunnen bekijken.
Topper vh salon vond ik toch wel (cliché) de Porsche carrera GT... prachtige wagen :)
Rallyloverke
26-01-2004, 15:51
Ik heb de foto's eens bekeken : die Seat Idea (geloof ik) lijkt me ook wel iets mooi.
gwyllion
26-01-2004, 15:55
Originally posted by Johan
Ik heb de foto's eens bekeken : die Seat Idea (geloof ik) lijkt me ook wel iets mooi.
Er bestaat een Seat Altea prototype en een Fiat Idea ;)
Rallyloverke
26-01-2004, 16:34
Het is dus de Seat Altea die ik bedoel, NIET de Fiat. Bedankt voor de tip :) .
Binnenkort hebben we nog "<Merknaam wagen> Nivea" :)
En nu niet allemaal tegelijk lachen, maar ook de Skoda Fabia RS 1.9 TDI vind ik wel een mooi autoke (en betaalbaar).
Hela, nie lachen met Skoda é :)
Ik heb daar in een Superb gezeten vanachter, en er was nergens zoveel plaats achteraan als in die Superb! (is een Passat-chassis dat 10cm verlengd is!)
Persoonlijke toppers:
-de lak van die Murciélago
-Porsche Carrera GT
-Opel insignia
-die werkelijk sublieme Thesis op de meest stijlvolle stand van het salon
-de vriendelijke man bij de SLR die onvermoeibaar uitleg bleef geven en verschillende zaken demonstreerde
-Het gehele concept van de Mazda RX8 en bovenal zijn schandalig lage prijs !!!!
Persoonlijke floppers:
- een zwarte golf sport (drie-deurs): niks speciaals maar wel een prijsje van ruim 30000 Euro. Daarvoor staat er wel al een RX8 met standaard lederen interieur en nog veel meer opties op de oprit
- De golf die op een verhoog stond rond te draaien: zwarte bumpers voor en achteraan en zijschorten die met een borsteltje in koetswerkkleur waren geschilderd. Een schande!
- de stand van Ferrari was redelijk zielig vond ik, zeker in vergelijking met vorige jaren. Een Enzo was echt wel op zijn plaats geweest!
- 3 Euro voor een ondermaatse hot-dog :p
Voor ons vader waren dé toppers de Mazda RX8 en de Opel Astra. Van verschillende verkopers heeft hij al gehoord dat de nieuwe Astra eigenlijk de Golf had moeten zijn.
DE TOP:
- Mazda RX8
- Honda S2000 (ok , al iets ouder..... Maar blijf het een superwagen vinden)
de floppers:
- Alles wat Ford is .... Sry ... Maar er is veel werk aan dat merk zele
- De prijs van de golf ;)
Originally posted by Rrubinio
Zelfs bij Mercedes of Rolls Royce krijg je geen 20 jaar garantie tegen doorroesten :D
Bij Mercedes wel 30 jaar mobiliteitsgarantie. ;)
De RX8 vond ik ook wel cool, wel jammer van de 'appelsien-lak'. Maar ja, voor dat geld mag je waarschijnlijk niet alles verwachten he...
Subaru had ik nog vergeten te vermelden. Toen ik in de Forester ging zitten, twijfelde ik even of ik met de 307SW enkele maanden geleden wel de juiste keuze gemaakt had. De Pug is wel beter uitgerust enz. maar 177 pk op de vier wielen is 'tempting' te noemen. Maar toen ik me realiseerde dat gigantische benzine fakturen dan mijn deel zouden zijn, vanwege LPG niet mogelijk in combinatie met de turbo, werd ik weer wakker en was de 307 de verstandigste keuze.
De Impreza WRX Plus is anders ook niet te versmaden. De break dus en niet de sedan, want die is in de koffer maar poverkes kwa afwerking. :D Subaru is in onze kontreien veel te miskend. In Nederland daarentegen veel populairder. Benieuwd of de geruchten rond een boxer diesel ooit vaste vorm gaan krijgen...
DJ Scorpio
27-01-2004, 13:31
Originally posted by Johan
Het is dus de Seat Altea die ik bedoel, NIET de Fiat. Bedankt voor de tip :) .
Binnenkort hebben we nog "<Merknaam wagen> Nivea" :)
Indien je de foto's van de Seat Altea bekeken hebt op de site van Belgiracing is het vrij logisch dat je je vergist hebt met de namen Altea en Idea, daar is net dezelfde vergissing gebeurd, onder de foto's van de Altea staat daar ook Seat Idea.
Scorpio je kan best wel eens gelijk hebben over de naamgeving. Onze excuses voor eventuele fouten in de naamgeving bij de foto's. Normaal gezien zetten we geen namen bij de foto's , maar deze keer hebben we een uitzondering gemaakt.
Hopelijk waren de foto's wel ok.
Nogmaals onze excuses. ;) hiervoor.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.