PDA

View Full Version : Studenten kunnen een auto winnen !!!

Pascal
26-01-2004, 11:03
Voldoe ik aan de voorwaarden om mee te doen?

Ik ben ingeschreven als student aan een universiteit.
Ik ben ouder dan 18 jaar.
Ik heb een rijbewijs dat tenminste één jaar oud is.

Hoe verloopt de Daewoo Student Trophy?

Zoek 2 andere studenten om een team te vormen. Dit mogen mensen uit dezelfde richting zijn, maar ook uit een andere faculteit. Het maakt niet uit! Verzin gewoon een leuke naam voor jullie team en kies een teamleider.
Schrijf je team tussen 18 december 2003 en 8 februari 2004 in via de website www.daewoostudenttrophy.com . Je krijgt hierna verder instructies via email.
Midden februari wordt een selectieproef georganiseerd tussen de ingeschreven teams. Voor de finale blijven er 13 teams over.
Is jouw team erbij, dan krijgen jullie alle drie een Daewoo Matiz ter beschikking voor de verdere duur van de wedstrijd (tot 30 april 2004).
In maart moeten jullie elke week een aantal vragen over o.a. economische, medische en filosofische problemen oplossen. Weten jullie het antwoord niet direct, vraag dan gerust raad aan iemand uit een andere faculteit of aan mensen uit je omgeving. Probeer in elk geval zo snel mogelijk en zeker binnen de deadline te antwoorden. Bij ex aequo is de gebruikte tijd bepalend.
Na elke vragenronde krijgen de teams punten. Wie er op het einde van de wedstrijd de meeste punten haalt, wint!
Op vrijdag 2 april 2004 worden het winnende studententeam en de winnende universiteit bekendgemaakt. De winnaars krijgen elk een personenwagen Daewoo Matiz. De universiteit krijgt een studiebeurs.

Ik weet niet of Daewoo reclame maakt in de respectievelijke universitaire faculteiten maar deze info vond ik op het autosalon. Wie weet je eerste eigen auto.
Hopelijk mag er dan een stickertje van Depaddock op plakken.

Succes !!!

En indien je de antwoorden op de vragen niet kent, ben ik er zeker van de we op depaddock het antwoord wel kunnen vinden.

C U

Maarten