PDA

View Full Version : Depaddock goes Le Mans 2004


Pascal
27-01-2004, 03:18
Naar jaarlijkse traditie gaan we ook dit jaar iets op poten zetten om gezamelijk naar de "24 Hr du Mans" te gaan. Wat vroeg met deze thread zou je denken, helemaal niet.

Sinds enkele jaren gaan we met onder andere een gehuurde mobilhome naar Le Mans. Op dit ogenblik lopen er op meerdere plaatsen open-deur dagen in de respectievelijke verhuurcentra. Ervaring leert ons dat dit het moment is om een mobilhome te huren. Anders kom je te laat.

Ook voor de parkeer- en campingtickets wordt het hoog tijd. Anders zijn we ook hiervoor te laat.

De deelnemers kunnen hier hun antwoord zetten en in de openingstrhread zal de lijst dan worden ge-update.

Misschien even het schema posten.

Op 4 juni vertrekken we naar Spa om daar op 5 en 6 juni de Spa Euro Race bij te wonen.
Op zondagavond (na de Belcar race) vertrekken we dan naar Le Mans. Na een nachtje doorrijden arriveren we 's morgens ter plaatse en installeren ons op Parking Bleu. Na wat uitgerust te hebben bezoeken het circuit, begeleiden we de nieuwelingen en begeven wij ons naar het centrum om de scruteneering bij te wonen.
Ook op dinsdag wonen we de scruteneering bij en slenteren we wat door het centrum.
Op woensdag en donderdag, tijdens de dag, is het rustdag om dan 's avonds present te zijn bij de qualifs.
Vrijdag is het de traditionele burn-out dag en maken we gebruik van de mogelijkheid om een pit-walk te doen. 's avonds begeven wij ons opnieuw naar het centrum om de gezellige parade bij te wonen.
Je ziet al een hele week vol activiteit om dan op zaterdag en zondag te genieten van de eigenlijke race.

Hopelijk vinden we dit jaar hier of daar een gaatje om (eindelijk) eens een bezoek te brengen aan het Museum en/of om eens een stintje te karten op het Alain Prost circuit.

Op zondag, na de race, trachten we vroeg te gaan slapen om op maandag (nogal vroeg) huiswaarts te keren. In de vroege avond komen we terug aan in België. Gezamelijk poetsen we dan de mobilhome om vervolgens naar ons eigen stekje terug te keren.

Het schema is uiteraard niet bindend. Telkens vallen er wel wat verrassingen uit de lucht en improviseren we wat. 't is trouwens vakantie, of niet...

Op reis met de paddock voor ongeveer 10 dagen kost ongeveer tussen de 400 à 500 €, drank, eten, huur mobilhome, camping en parkeerplaats en tickets inbegrepen. Dat leert ons namelijk onze ervaring. Hierbij zijn persoonlijke extra-uitgaven niet inbegrepen.

Om een idee te hebben van wat je allemaal te wachten staat, raad ik je aan om de threads van vorig jaar nog eens op te vissen.

Eén ding durf ik nu reeds te stellen : de afwezigen hebben ongelijk.

De deelnemers :

- Pascal
- Sennake
- Giovanni
- Vicky
- Bart

Wie nog ?????

C U

Scapa
27-01-2004, 11:00
:fight: :frusty: :fight: :frusty: :fight:

The Interceptor
27-01-2004, 14:35
Amai 10 dagen, da kunt ge wel vakantie noemen ja :D mja ik zal nog enkele jaren moeten wachten vrees ik, heb dan jammer genoeg ander dingen aan mene kop :frusty: , maar 't eerste jaar da ik kan ga ik zeker naar Le Mans, of da ook 10 dagen is, da zullen we dan wel zien :D

Baron
27-01-2004, 16:16
10 dagen alleen op stap in juni! :confused:

Dat krijg ik nooit verkocht aan moeder-de-vrouw!

:fight: :fight: :fight: :fight: :fight:

Sennake
27-01-2004, 17:48
Originally posted by Pascal
De deelnemers :

- Pascal
- Sennake


Wie nog ?????

C U

Maarten
27-01-2004, 17:52
nog twee jaar en dan ben ik er gewoon met coninx
het zou dan wel eens een veertiendaagse kunnen worden om al die zever van de komende twee jaar te compenseren :D

(coninx, die tweede week is lloret hé ;), of beter, als we dan toch werken, ineens naar saint tropez, ons veronique gaan zoeken)

nu is het nog op de kin kloppen!

Scapa
27-01-2004, 18:13
Originally posted by Maarten
nog twee jaar en dan ben ik er gewoon met coninx
het zou dan wel eens een veertiendaagse kunnen worden om al die zever van de komende twee jaar te compenseren :D

(coninx, die tweede week is lloret hé ;), of beter, als we dan toch werken, ineens naar saint tropez, ons veronique gaan zoeken)



Deal ;)

Aangezien je meestal het eerste jaar dat je werkt nog geen of slechts een paar dagen (betaald) verlof hebt zal het onbetaald verlof worden en als dat niet mag ontslag nemen gewoon :D

Maarten
27-01-2004, 18:48
Originally posted by stijnconinx
Deal ;)

Aangezien je meestal het eerste jaar dat je werkt nog geen of slechts een paar dagen (betaald) verlof hebt zal het onbetaald verlof worden en als dat niet mag ontslag nemen gewoon :D

das gesproken :D

is het echt de moeite om een week te gaan, beste ervaren paddockers?
of is vanaf donderdag ook niet interessant genoeg?
kwestie van terug on topic te komen hé

Pascal
27-01-2004, 19:43
Originally posted by Maarten
is het echt de moeite om een week te gaan, beste ervaren paddockers?
of is vanaf donderdag ook niet interessant genoeg?
kwestie van terug on topic te komen hé

Het is echt de moeite om een week te gaan. Het staat je natuurlijk vrij om Depaddock-bende op een later moment te vervoegen. 't is enkel een kwestie om dit op voorhand te laten weten. Dit is in het verleden nogal gebeurd.

C U

Raceboy
27-01-2004, 20:01
Originally posted by Maarten


is het echt de moeite om een week te gaan, beste ervaren paddockers?
of is vanaf donderdag ook niet interessant genoeg?


Op donderdag hebt ge al de eerste trainingen gemist he.

A.J.
27-01-2004, 22:26
Originally posted by Baron
10 dagen alleen op stap in juni! :confused:

Dat krijg ik nooit verkocht aan moeder-de-vrouw!

:fight: :fight: :fight: :fight: :fight:

met de bende van de paddock : dat is toch niet ALLEEN :D

Maarten
28-01-2004, 00:38
Originally posted by Pascal
... Het staat je natuurlijk vrij om Depaddock-bende op een later moment te vervoegen. 't is enkel een kwestie om dit op voorhand te laten weten...

C U

twee jaar op voorhand is misschien wat te veel van het goede hé ;)

:fight: :fight: :fight:

Werner333
28-01-2004, 20:42
Aangezien ik in 2004 niet meega post ik wel het lijstje met dingen die je niet mag vergeten mee te nemen naar Le Mans.
Deze lijst werd gedurende 2003 door de aanwezige paddockers in Le Mans opgesteld. Ze wordt ook wel "De Bijbel Voor De Le Mans Ganger" genoemd.
Hoe belangrijk sommige items zijn bepaal je zelf. :)
De volgorde is willekeurig.
Hier gaan we:

Zekering kastje
Zwembad
Ladder of hoogtewerker
Muggenstick
Paal + bruine zeep
Hangmat en 2 bomen
Springplank voor zwembad
Tapkraan + dircete lijn van Duvel
Netteke van Belgacom
Kart met terreinbanden
Quad
Blote wijven T-shirt
90 facteurs om te metsen
Koper buizen en soldeersel
Putdeksel en betonblokken of plastic putteke
Houten blokken om mobilhome op te plaatsen (of beton platen)
Konijn om gras in de mobilhome op te eten.
Rittal sleutel
Collectebus
2 Timers
Nen TVR (minimum)
Waterkanon
Kegeltjes
Belgisch vlag
Mechanieker
Discobar en Vinnie
Bekerhouders voor op de nadarafsluitingen
Fluo vestjes
Klein ziftje
Panty
Bordje met tekst "Off Topic"
Blauwe vlag
Brug voor op de parade
Iemand met de vallende ziekte
Bobcat
Hoge druk reiniger
Grasmachine
Sfeerverlichting
De Paddock Le Mans T-shirt
Zwembadverwarming
Flammazine
Dak voor zwembad
Redster met dikke *****
Toiletpapier voor chemsich toilet
Plastuit
Vissersparaplu
Tekst van het Belgisch volkslied
Ladder
Secretaresse
Geld om de Carrefour over te nemen
Ongeinteresseerde om plaats in te nemen

Er is ook 1 ding dat je zeker niet mee moet zeulen: nen TV en een schotelantenne.

Bart.Vandecavey
28-01-2004, 20:50
Werner je bent die facteurs vergeten! :D

Werner333
28-01-2004, 21:19
:confused: Die staan er toch tussen :confused:

Guido
28-01-2004, 21:20
zoals reeds eerder gemeld zal ik dit jaar niet mee kunnen gaan. :frusty: Om mezelf voor het gemis dan maar te compenseren ga ik wat kwijlen in Goodwood.

En als ik Werner lijst zie, doet mijn hartekke zeer. :D :D :D

Jan
28-01-2004, 21:20
Originally posted by Werner333
Aangezien ik in 2004 niet meega
.

Hoezo gij gaat niet mee??? Wie heeft je daarvoor de toelating gegeven :no:

jan

Bart.Vandecavey
28-01-2004, 21:23
Originally posted by Werner333
:confused: Die staan er toch tussen :confused:

Ah sorry ik had er over gelezen, waarschijnlijk omdat ze zo dicht bij dat blote-wijven-t-shirt stonden... :p

Werner333
28-01-2004, 21:25
Originally posted by jan
Hoezo gij gaat niet mee??? Wie heeft je daarvoor de toelating gegeven :no: jan
Dezelfde die mij overtuigd heeft om naar de Carrera PanAmericana te gaan. :p
Originally posted by Bart.Vandecavey
waarschijnlijk omdat ze zo dicht bij dat blote-wijven-t-shirt stonden...
:D :D :D

Bart
05-02-2004, 09:54
Originally posted by Pascal

Wie nog ?????


Bart... als ik toelating krijg van Jan natuurlijk ;)

Jan
05-02-2004, 10:15
Bart, ik stel voor dat je die toelating schriftelijk in viervoud aanvraagt, voorzien van de nodige stempels en afschriften van goed zedelijk gedrag :D
't Mag allemaal niet te gemakkelijk gaan hé.

Zelf kies ik waarschijnlijk voor de inmiddels traditionele driedaagse oplossing (vrijdag tot en met zondag). Le Mans is niet zo groot, we vinden mekaar wel :D :D :D

jan

Giovanni
08-02-2004, 00:02
Originally posted by Werner333
Dezelfde die mij overtuigd heeft om naar de Carrera PanAmericana te gaan. :p

:D :D :D

Kan die dan niet beter naar Le Mans gaan ???

Mark
16-02-2004, 23:35
Voor de gelukkigen die dit jaar kunnen / mogen gaan...........de opwarmer voor de race is om het op zijn duits te zeggen "Super Geil" ;)

Er zal namelijk een race plaatsvinden van de Historic Group C, men is bezig om een veld samen te stellen van 30 tot 40 wagens :eek: .........dat is sinds de hoogtijdagen van de Groep C niet meer voorgekomen. Er zou zelfs een echte Le Mans start plaatsvinden.

Dit is waarschijnlijk een "once in a lifetime" ervaring. Zie de foto's wel voorbij komen van de paddock'ers die gaan.