View Full Version : Stats niet bereikbaar
Zijn er nog mensen die de stats niet kunnen zien? Ik krijg, zowel thuis (ADSL) als hier op kot (Telenet), volgende foutmelding:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /backup/home/depaddoc/public_html/forum/vbstats.php on line 131
1046: No Database Selected
no problems hier :s
Er zijn de afgelopen dagen ook geen wijzigingen gebeurd aan die page die een error zouden kunnen veroorzaken ...
Strange ....
Het is al een tijdje zo bij mij maar ik post het nu pas. Toen ik daarnet de stats nog eens wou raadplegen kwam ik er terug bij uit...
Oneliner
27-01-2004, 19:00
Ook hier masjeert dat gewoon, zonder enig probleem...
Misschien omdat jullie Admin/Mod zijn ???
Nope, alles werkt. Hier kan ik wel degelijk alles lezen van de stats-pagina's
***edit****
Ik werk via Telenet, als nu ook de ADSL'ers even checken weet Airco mss weer wat meer...
Strange, strange... :frusty:
Originally posted by stijnconinx
Strange, strange... :frusty:
Dat komt omdat ge vandaag het hoogst aantal posts gedaan hebt, dat in combinatie met het overvloedige posten tijdens afgelopen rallyweekend, het nieuwe virus dat rondwaard, Verstappen die niet naar Jordan gaat en de korte winterprik zorgt ervoor dat het bij u niet marcheert. :+
ADSL vanuit Limburg werkt het prima ;)
Allez, als ge dat niet gelooft kan Airco u misschien iets wijsmaken. :D :D
Originally posted by Huudo
ADSL vanuit Limburg werkt het prima ;)
Als het zelfs al in Limburg werkt, tja..... !! :) :)
Sorry Huudo, kon het echt niet laten :+
Problem solved (na wat proberen):
Via forum.depaddock.eu kan ik de stats wel bekijken, via www.depaddock.eu/forum (deze url gebruikte ik tot nu toe) gaat het dus niet... Raar maar waar :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.