PDA

View Full Version : Referentiefoto's Sauber Mercedes C9


Guido
02-02-2004, 02:14
Voor al diegenen die plannen van een Sauber Mercedes C9 te bouwen, zij het van Tamiya of Hasegawa, heb ik een pagina met referentiefoto's op mijn (vernieuwd) sitje gezet. Foto's genomen vorig jaar in Goodwood. ;)

Bijgevoegde foto geeft je een idee van wat te verwachten. Nu dat ik ze zo allemaal bij elkaar zag, stelde ik vast dat er toch nog stukken van de auto zijn die ik niet heb (achtervleugel, linkerkant, zijkanten body enz.) Ne mens denkt dan op het moment zelf dat ie er genoeg genomen heeft, maar qua ref. materiaal heb je eigenlijk nooit genoeg. Enfin, 'k hoop dat de C9 dit jaar terug naar Goodwood komt om dit euveltje recht te zetten. :)

Sauber Mercedes C9 (http://users.skynet.be/huudo/c9_ref.htm)

http://users.skynet.be/huudo/images/ref/c9/sauber_c9_2.jpg

HHugo
02-02-2004, 19:31
Originally posted by Huudo
Ne mens denkt dan op het moment zelf dat ie er genoeg genomen heeft, maar qua ref. materiaal heb je eigenlijk nooit genoeg.

Ben ik volledig mee akkoord, mooie foto's trouwens. :cool:

Sennake
02-02-2004, 19:43
Allee, nu heb ik helemaal geen excuus meer om mijn C9 niet te superdetailleren...

Guido
02-02-2004, 22:13
Originally posted by Sennake
Allee, nu heb ik helemaal geen excuus meer om mijn C9 niet te superdetailleren... ge weet het, en kom niet zeggen dat ge niet verwittigd waard, nu zijn de foto's er, uwe C9 is gedécappeerd, en wij die vol spanning wachten :D :D

Niet dat ik u wil stressen of zo hoor.... :D :D :D

Guido
03-02-2004, 00:33
Originally posted by HHugo
Ben ik volledig mee akkoord, mooie foto's trouwens. :cool:

De'r volgen er nog. Nu dat ik de diascanner in huis heb gehaald, ben ik aan het scannen geslagen. :D :D

Nog te doen: Solbergs winning Impreza 2002 Rally GB, Lotus Renault 98T (zwarte JPS waarmee Senna reed), McLaren MP4/8 met motorfoto's, Lotus 99T, motorfoto's McLaren MP4/5B + alle 'exterior' foto's van de Mclarens uit de Donnigton Collection. 'k heb er mijn amusatie nog mee. 'k open wel een threadje naargelang de vorderingen. ;)

Desmodromic2001
03-02-2004, 02:34
Komen die foto's nu net IETS te laat. Heb juist mijn Tamiya Sauber afgewerkt. Enfin afgewerkt.... Na 3 lagen vernis blonk dat spel nog niet genoeg naar mijn goesting. Dus heb ik er vol gas vernis opgespoten tot ik bijna in zwijm viel van de damp. Resultaat: de decals vooraan op de wagen hebben beginnen een beetje te schrompelen. Maar wat erger is: De verf van de capeau is weer beginnen mengen met de vernis. Daardoor zie je als je echt goed kijkt een donkerder boord onderaan. Heeft iemand nog een decaltje liggen van een mercedes ster? Dan kan ik alsnog mijn 99,9 % bijna afgewerkt model perfect krijgen.