PDA

View Full Version : On The Road.


vinnie
03-02-2004, 23:58
Geachte modelbouwers allemaal.
Op 13 & 14 Maart 2004 organiseren wij terug onze jaarlijkse beurs te Jabbeke zie affiche.
http://users.skynet.be/ceusters/jabbeke.jpg
Het loont zeker eens de moeite om eens binnen te springen want we hebben sinds vorig jaar gezien dat alle auto- en motorsport enorm in trek is,voornamelijk rally.Als er iemand ons een bezoekje brengt vraag gerust eens naar mij namelijk VINCENT kunnen we wat praten over onze leuke hobby. Of laat mij weten via de forum of je er opaf komt.Alvast vele groetjes en veel modelbouw plezier.
VINNIE

Guido
04-02-2004, 12:42
Het "On The Road" evenement staat al enkele jaren op mijn verlanglijstje van te bezoeken beurzen. Vorig jaar bijna gelukt, maar 'k ga toch proberen om er dit jaar te zijn.

Als er nog mensen zijn ook mijne cotè, dan kunnen we evt. afspreken om samen te gaan. Laat maar iets weten. ;)

kevjef
05-02-2004, 13:36
VINNIE

We zullen er zijn zoals elk jaar trouw op post !
Modelbouw Eeklo

By the way, mijnen BMW FW24 is (eindelijk) af dus van 't weekend komt hij mee naar de beurs, 'k zijn wreed content.

Als er mannen zijn van 't Forum, maak jullie dan eens bekend, altijd interessant om eens kennis te maken. Vraag gewoon op onze stand naar Joris ...

Señor Bigfrit
19-02-2004, 16:07
Ik zal er waarschijnlijk ook zijn, dus guys, see you there !

Ciao

Oli

Sennake
19-02-2004, 17:04
Originally posted by Huudo
Het "On The Road" evenement staat al enkele jaren op mijn verlanglijstje van te bezoeken beurzen. Vorig jaar bijna gelukt, maar 'k ga toch proberen om er dit jaar te zijn.

Als er nog mensen zijn ook mijne cotè, dan kunnen we evt. afspreken om samen te gaan. Laat maar iets weten. ;)

We kunnen misschien samen gaan?

vanni
11-03-2004, 12:40
effe omhoog kicken.
Zijn er nog forummers die gaan? Ik denk om zaterdag es binnen te wippen.

weet iemand of je er ook kan ruilen? Heb hier nl een 1/43 Solido kit met 2 x BMW 3.5 CSL (2 verschillende raceversies) liggen.
De reden dat ik ze wegdoe is het feit dat ik zo'n race-CSL op 1/20 gekocht heb

Señor Bigfrit
12-03-2004, 20:02
Jep, k gaan gaan, de zondagmiddag, see you guys there

olivier