PDA

View Full Version : De Paddock CHAT !!


airco
06-02-2004, 02:54
Voorstelling

In een stappenplan om ons forum (nog) aantrekkelijker te maken is er onlangs besloten om het oude chatkanaal van DePaddock (#paddock op quakenet) terug in het leven te roepen.

In eerste instantie is het de bedoeling om alle spontane emoties bij grote autosport-wedstrijden in kwijt te kunnen. 2 weken geleden (rally van Monte-Carlo) hebben we gemerkt dat al deze spontane emoties uitmonden in een gigantische berg posts die uiteindelijk niemand achteraf nog leest. Dit is niet de bedoeling van een forum. Toch willen we deze unieke autosport-beleving niet verloren laten gaan.

Daarom bieden we aan iedereen de kans op de Rally van Zweden LIVE te beleven op #paddock. Het rally-forum blijft dan voorbehouden voor de iets uitgebreide en gemotiveerde commentaren, conclusies, ....

Hoe doe ik dat ?

Heel eenvoudig .... Je klikt op de chat-button bovaan deze pagina. Een java-applet die je toelaat om te chatten zal automatisch opstarten, en connecteren met jouw username op depaddock.

Mogelijk krijg je een security-warning bij het openen van de applet. Deze moet je accepteren (yes) zodat de applet een verbinding kan leggen met de IRC-server

De rest wijst zichzelf uit. Indien niet, kan je altijd terecht in het vraag aan admin's forum waar al je vragen/problemen opgelost worden ;)

Voor de Mirc-freaks onder ons die liever met hun vertrouwde programma chatten. Je kan ook op #paddock komen door te connecteren naar

irc.be.quakenet.org
poort: 6667
Join #paddock en je bent vertrokken

vragen, problemen, suggesties ?
Die kan je kwijt in deze thread (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=7123)

Guido
07-02-2004, 22:20
:applaus: voor de patron!

Hij heeft de chat 'effkes' in elkaar gedraaid en het marcheerde goed deze namiddag. 'k heb me goed geamuseerd. Leuk speelgoedje en 'k zal er nog wel vaker te vinden zijn tijdens de sportwedstrijden! :D

FastFons
08-02-2004, 13:45
Het is misschien interessant van ook enkele bots erin te zetten, das altijd wel leuk en ge behoudt zeker uw kanaal

FF

Finish
08-02-2004, 15:59
Originally posted by FastFons
Het is misschien interessant van ook enkele bots erin te zetten, das altijd wel leuk en ge behoudt zeker uw kanaal

FF

die heeft er de afgelopen 3 jaar gestaan, een Q-bot van Quakenet. Maar #paddock was nooit echt een succes, vooral omwille van het feit dat weinigen irc onder de knie hebben.
Nu dus geen problemen meer ;)

laurent
08-02-2004, 16:23
Op quakenet, in plaaats van Q, L nemen... nu dat er zo'n applet is, zal er wel meer volk passeren hey :-)

airco
09-02-2004, 20:06
Originally posted by FastFons
Het is misschien interessant van ook enkele bots erin te zetten, das altijd wel leuk en ge behoudt zeker uw kanaal

FF

was al de bedoeling .... was er helaas nog niet van gekomen omdat we nog niet voldeden aan de voorwaarden voor een L-bot

Tot vanavond dus .... nu is ie in orde.

Oneliner
09-02-2004, 20:23
Werkt prima nu
Allen daarheen dus ;)

moore
10-02-2004, 12:05
ik krijg geen chatbutton te zien en van Mirc geraak ik ook niet veel wijzer van :(

airco
10-02-2004, 13:16
Originally posted by moore
ik krijg geen chatbutton te zien en van Mirc geraak ik ook niet veel wijzer van :(

raar ... maar omdat jij het bent vind je de chat hier (http://forum.depaddock.eu/chat/index.php?s=)

laurent
19-04-2004, 21:15
Wanneer komt er nog is volk langs?

airco
20-04-2004, 00:58
goed opgemerkt ;)

we zijn depaddock-chat inderdaad een beetje uit het oog verloren .... :(
We zullen proberen om eerstdaags nog eens iets nieuw op het getouw te zetten ;)