View Full Version : FIA GT 2004 - Teams & Piloten
Om het toch een beetje overzichtelijk te houden, stel ik voor dat we de "zekerheden" aangaande de deelnemers van dit kampioenschap in deze thread centraliseren. Echt zeker van de inschrijvingslijst zijn we natuurlijk pas op het einde van deze maand, aangezien de inschrijvingen sluiten op 28 februari.
Dus als jullie nieuws hebben, centraliseer het dan maar hier, ik zal dan in deze eerste post een overzicht maken van GT en N-GT...
GT
Lister - Coronel/Knapfield - Lister Storm GT
Lister - Pearce/Wolff - Lister Storm GT
Ray Mallock LTD - Erdos/Newton - Saleen S7 R
Ray Mallock LTD - Ramos/Goodwinn - Saleen S7 R
JMB Racing - Kuteman/ ? - Ferrari 575
JMB Racing - LONGIN / ? - Ferrari 575
JMB Racing - ? / ? - Ferrari 575
BMS Scuderia Italia - Gollin/Cappellari - Ferrari 550
BMS Scuderia Italia - Bobbi/Gardel - Ferrari 550
Care Racing - Bryner/Calderari/Livio - Ferrari 550
GPC Squadra Course - Babini/Peter - Ferrari 575
GPC Squadra Course - Camathias/Naspetti - Ferrari 575
Wieth Racing - Kaufmann/ ? - Ferrari 550
Cavalino Racing - ? / ? - Ferrari 575
Zwaan's Racing - R. Vd Zwaan/A. Vd Zwaan - Chrysler Viper GTS-R
Zwaan's Racing - ? / ? - Chrysler Viper GTS-R
Graham Nash Racing - Ruberti/Villaroel - Saleen S7 R
Konrad Motorsport - Seiler/Lechner - Saleen S7 R
Vitaphone Racing - Alzen/Bartels - Saleen S7 R
Creation Autosportif - ? / ? - Lister Storm GT
Dams - ? / ? - Lamborghini Murcièlago
Maserati Corse - ? / ? - Maserati MC
Maserati Corse - ? / ? - Maserati MC
N-GT
Zakspeed Racing - ? / ? - Ferrari 360
Zakspeed Racing - ? / ? - Ferrari 360
Yukos Freisinger Motorsport - Ortelli/Collard - Porsche GT3 RS(R)
Yukos Freisinger Motorsport - Maassen/Luhr - Porsche GT3 RS(R)
Yukos Freisinger Motorsport - Fomenko/Vasiliev - Porsche GT3 RS(R)
Proton Competition - ? / ? - Porsche GT3 RS
GPC Sport - ? / ? - Ferrari 360
Cavalinio Racing - ? / ? - Ferrari 360
zwaan's racing, lijkt mij rob en arjan van der zwaan. zij zijn de eigenaren ;)
bij de scuderia italia mag er nog een naam ingevuld worden. hij is volledig met het team rond, maar heeft het nog niet gepubliceerd. daarom weet ik ook niet of'k het mag verklappen ...
Originally posted by Gilles
bij de scuderia italia mag er nog een naam ingevuld worden. hij is volledig met het team rond, maar heeft het nog niet gepubliceerd. daarom weet ik ook niet of'k het mag verklappen ...
Mike hezemans
Op de site van Jerôme Mugnier staat het volgende:
...deux ex-pilotes de F1, également passés par la case Ferrari, sont annoncés en GT-FIA. En l'occurence René Arnoux, accompagné de Patrick Tambay. On devrait retrouver la paire de pilotes français sur une F575 GTC alignée par la Scuderia Cavallino en GT-FIA. L'équipe espagnole engagera également une seconde 575 ainsi que d'une F360 GTC.
Originally posted by pipo
Mike hezemans
Neen, van Mike weet ik niets :rolleyes: :)
Het gaat over iemand anders hoor :p
In N-GT zijn uiteindelijk toch wat namen bekend geraakt...
Na het artikel in Het Nieuwsblad is ook Bert Longin toegevoegd bij JMB (Ferrari 575)
Werner333
22-02-2004, 13:09
Bert aan het stuur van echte wagen. :D
Dat gaat wat geven.
Matteo Bobbi blijft bij Scuderia Italia, maar is nog niet officieel bekend gemaakt.
Mr.Dallara
24-02-2004, 19:18
Bij het lijstje van deelnemers voor de FIA GT 2004 mag je ook Kurt Mollekens toevoegen! Hij gaan een half seizoen met een Lister Storm rijden!!!
gwyllion
01-03-2004, 15:52
Op http://www.fiagt.com staat het volgende:
Full-season entries close for 2004
After the closing date for entries to the 2004 FIA GT Championship, at midnight, Saturday February 28th, SRO has received copies of 35 full-season entry forms, which have been sent to the FIA. A number of these entries are still to be confirmed.
However, it would appear that there is a big increase in the GT class for this eighth season of the Championship, with no fewer than 27 cars sending in entry forms, while the N-GT class has received eight full-season entrants.
In the GT class, a total of seven Ferrari 575 M and four 550 Maranello cars would bring the total number of Ferrari cars taking part to eleven. Their main opposition would come from a strong squad of five Saleen S7-R cars and four Lister Storms, with two Chrysler Viper cars also taking part.
Two Maserati and two Lamborghini R-GT cars have sent in full-season registrations, while using the option laid down in the Sporting Regulations to defer their starting date to later in the season.
With the Aston Martin likely to enter the Championship at the very end of the season, this would mean no fewer than three new Manufacturers entering the GT class during the course of the 2004 season.
In the N-GT class, a number of programmes are still being finalised, but there would appear to be a well-balanced category for 2004, with four Porsche cars battling against four Ferrari 360 Modena cars. This limited number of full-season entrants will be completed by a number of race-by-race entrants, bringing the grids up to close to the maximum number of cars allowed by the regulations.
A complete list of the full-season entrants will be issued by the FIA during the second week of March, after the receipt of the entry fees has been confirmed.
fast freddy
01-03-2004, 19:08
geen nieuws van De lamborghini Murciélago R-GT :confused: :(
zededen toch zo groots over hun FIA GT plannen ?
Originally posted by Mr.Dallara
Bij het lijstje van deelnemers voor de FIA GT 2004 mag je ook Kurt Mollekens toevoegen! Hij gaan een half seizoen met een Lister Storm rijden!!!
Mag ik je vragen op welke van de twee officiële Listers ik Kurt mag toevoegen ? En met welke piloot hij zal samenrijden ? Alvast bedankt voor de info !
Originally posted by Mistery
Mag ik je vragen op welke van de twee officiële Listers ik Kurt mag toevoegen ? En met welke piloot hij zal samenrijden ? Alvast bedankt voor de info !
Op een derde officiële Lister blijkbaar ;)
gwyllion
02-03-2004, 00:08
Originally posted by fast freddy
geen nieuws van De lamborghini Murciélago R-GT :confused: :(
zededen toch zo groots over hun FIA GT plannen ?
Lees dat bericht eens opnieuw?!
Two Maserati and two Lamborghini R-GT cars have sent in full-season registrations, while using the option laid down in the Sporting Regulations to defer their starting date to later in the season.
De Reiter Lamborghinis zullen dus pas in de loop van het seizoen in actie komen. Ze zijn nu (in samenwerking met Joest naar het schijnt) bezig om wat meer vermogen te vinden.
-Gardel zal samen met Mateo Bobbi een 550 van BMS bemannen. (Gardel zou ook Siemens sponsoring hebben...)
- JCW zou niet bij Lister rijden :confused:
- De kleuren van de Maserati die z'n race-debuut maakt in de 24u van Spa! De rijders: Andrea Bertolini, Nicola Larini en Fabio Babini.
foto: www.lmsr.net
http://www.lmsr.net/mccgeneva.jpg
Werner333
03-03-2004, 20:21
Originally posted by stijnconinx
- JCW zou niet bij Lister rijden
Correct.
En niemand minder danb Colin McRea zou Le Mans rijden met een 550. Bron:dsc.
Mr.Dallara
04-03-2004, 22:02
Ik kan jullie spijtig genoeg niet meer zeggen dan wat ik al geschreven heb. En dat is dus het volgende: Dat Kurt in een Lister gaat rijden in de FIA GT. En als ik het goed voorheb, dan is het in een officiële Lister (1ste of 2de wagen dus denk ik).
Maar nogmaals ik weet het écht niet met zekerheid, van zodra ik meer weet zal ik het jullie via deze weg zeker laten weten!
Het toeval wilt dat er net vandaag op pitstop.tv een bericht is verschenen met wat meer uitleg over het Lister verhaal.
Ecurie GT/Endurance geboren
Kurt Mollekens, Vincent Vosse en Fred Bouvy hebben hun krachten gebundeld voor de oprichting van Ecurie GT/Endurance, een nieuwe renstal die vooral actief zal zijn in de GT-racerij. Het team van het Belgische trio heeft het budget rond voor de Belcar en werkt hard om ook een seizoen FIA GT rond te krijgen.
Kurt Mollekens is bijzonder actief geweest de afgelopen winter en de Ecurie GT/Endurance is één van de vruchten van die bedrijvigheid. In de Belcar komt de Ecurie uit met een Porsche GT2 biturbo, die we vorig seizoen bij ons al aan het werk zagen. De Porsche komt uit de stal van PSI.
Mollekens: "Op de Porsche gaan Vincent en Fred rijden. Ik kom erbij als derde rijder voor de 4 uren tijdens de Spa Euro Race en voor de 24 Uren van Zolder."
De potente Porsche en de homogeniteit onder de rijders maakt van de Ecurie een titelkandidaat en te duchten tegenstander voor de Vipers en de Corvette.
Voor de FIA GT wordt gemikt op een Lister Storm, die bestuurd zal worden door Mollekens en Vosse. Bouvy wordt dan de derde man voor de 24 Uren van Francorchamps. Maar het Lister-budget is nog niet rond.
Mollekens: "We werken er hard aan, samen met Laurence Pearce. Maar ik begin er een beetje voor te vrezen. Het zal erom spannen om het allemaal nog op tijd in orde te krijgen."
Mollekens is bovendien nog altijd in de running voor het ETCC-project met BMW Belgium, dat eerstdaags zal goedgekeurd worden. En Kurt bevestigde de komst van Bruce Jouanny in zijn KTR-team voor de Nissan World Series. Maar voorlopig heeft Jouanny slechts het budget voor de eerste helft van het seizoen.
Bij mij is er na het lezen van het bericht niet echt veel duidelijker i.v.m. welke Lister het juist zal worden...
Iemand anders wel....?
Toch is het in iedergeval weer prachtig wat Kurt Mollekens heeft gerealiseerd de voorbije wintermaanden! Belcar met een Bi-turbo, FIA GT met een Lister en ETCC met een BMW!
En vooral en niet te vergeten: KTR, z'n team waar hij een toppiloot van formaat heeft binnengehaald, nl. Bruce Jouanny!
JCW zou niet bij Lister rijden
Klopt :(
Tom Coronel is 1ste coureur bij Lister in het Fia GT, bron: www.listercars.co.uk
Na de eerste trainingsdag in Monza (gisteren, 4 maart) kunnen de deelnemerslijst al weer wat completer maken. Misschien worden er vandaag, tijdens de tweede trainingsdag, nog wat meer namen bekend...
GPC Squadra Course - Bambini/Peter - Ferrari 575
JMB Racing - Bambini/Peter - Ferrari 575
k denk da er een foutje in de lijst sta
Thanks Lorre ! ;)
Eind volgende week zulle we al een pak "wijzer" zijn. Dan is de betalingstermijn voor de inschrijvingsgelden afgesloten en zal de FIA de officiële deelnemerslijst bekend maken.
Bambini ken ik niet ze, Babini daarentegen wel :D
Opvallende auto op de tests (rijders:Tomlinson-Greensall):
http://www.fiagt.com/system/_showimg.php?key=1032&size=3
De Alzen-Bartels Saleen staat al in de kleuren van de vertrouwde sponsor van de ex van Steffi Graff (de spoiler was de spuiter even vergeten blijkbaar):
http://www.fiagt.com/system/_showimg.php?key=1016&size=3
De GPC 575's zijn ook al voorzien van een laagje verf:
http://www.fiagt.com/system/_showimg.php?key=1018&size=3
foto's: www.fiagt.com
Werner333
06-03-2004, 12:25
Opvallende auto op de tests (rijders:Tomlinson-Greensall):
http://www.fiagt.com/system/_showimg.php?key=1032&size=3
Mooie aanvulling van het veld.
De Saleens waren de snelste wagens in Monza van kort bij gevolgd door de 550 van Scuderia Italia en de Lister van Coronel.
ik denk dat coronel moet zitten waar die nu zit... het is n goede rijder maar zeker geen F1 rijder. Geef hem maar n dakje boven zn kop, dan gaat ie n stuk beter.... (nu maar hopen dat ie zn arrogantie n beetje naar beneden schroeft...)
hij mag dit jaar nog wel 1 dag testen met minardi... maarja, dat stel natuurlijk nix voor... wel leuk voor hem... en wilux....
JCW gaat naar Création Autosportif waar hij met de DBA Zytek zal rijden en misschien zien we hem soms wel eens in een........Lister Storm.
Er zijn geen zekerheden meer :rolleyes:
jan
bron: dsc en planetlemans
Verrassing.................Zakspeed komt eraan (http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=5258_0_2_0_C) in de N-GT klasse met een tweetal 360's. Het was idd afwachten wat Zakspeed ging doen na het verdwijnen van de V8Stars.
DTM met Toyota is (nog) niks geworden ;)
De Alzen-Bartels Saleen staat al in de kleuren van de vertrouwde sponsor van de ex van Steffi Graff (de spoiler was de spuiter even vergeten blijkbaar):
http://www.fiagt.com/system/_showimg.php?key=1016&size=3
wel, ik vind die livery nu eens perfect bij die wagen passen zie... :cool:
Originally posted by Marshal
Verrassing.................Zakspeed komt eraan (http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=5258_0_2_0_C) in de N-GT klasse met een tweetal 360's. Het was idd afwachten wat Zakspeed ging doen na het verdwijnen van de V8Stars.
DTM met Toyota is (nog) niks geworden ;)
Wat is de bron van deze lijst? Ik kan hem niet op de officiele website van Fia GT vinden?
Originally posted by marcel
wel, ik vind die livery nu eens perfect bij die wagen passen zie... :cool:
Inderdaad, ik vind de Saleen zowiezo een echte "racewagen" dit in tegenstelling tot de Ferrari 550/575.
Opvallend: enkel Dams ingeschreven met een Lambo, het zou wel eens stil kunnen worden rond deze auto...
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, als die wagen bewezen heeft dat ie snel en betrouwbaar is dan weet ik zeker dat er voldoende teams zijn die interesse hebben. Maar van de andere kant zijn er natuurlijk nu wel veel teams die een 550 of 575 aan hebben geschaft om de komende paar seizoenen mee te rijden.
Originally posted by FIRE
Wat is de bron van deze lijst? Ik kan hem niet op de officiele website van Fia GT vinden?
Ik wel ;) :D de link (http://www.fia.com/mediacentre/Press_Releases/FIA_Sport/2004/150304-02.html)
gwyllion
16-03-2004, 00:00
Opvallend: enkel Dams ingeschreven met een Lambo, het zou wel eens stil kunnen worden rond deze auto...
Inderdaad raar dat Reiter niet ingeschreven heeft. Doen zij mee aan LMES of aan FIA GT?
De Murcielago heeft natuurlijk nog niks laten zien. Als ze erin geslaagd zijn om meer vermogen uit de motor te halen, zal hij wel competitief zijn. Ik heb wel de indruk dat ze bij Lamborghini niet de grote budgetten gebruiken om een competitiewagen te ontwikkelen.
Dit is de officiële lijst :
2004 FIA GT CHAMPIONSHIP
GT CATEGORY
N° TEAM NAT. CAR
1 BMS SCUDERIA ITALIA I Ferrari 550 Maranello
2 BMS SCUDERIA ITALIA I Ferrari 550 Maranello
3 CARE RACING DEVELOPMENT GB Ferrari 550 Maranello
4 KONRAD MOTORSPORT D Saleen S7-R
5 VITAPHONE RACING TEAM D Saleen S7-R
7 RAY MALLOCK LIMITED GB Saleen S7-R
8 RAY MALLOCK LIMITED GB Saleen S7-R
9 ZWAANS GTR RACING TEAM NL Chrysler Viper GTS-R
10 ZWAANS GTR RACING TEAM* NL Chrysler Viper GTS-R
11 G.P.C GIESSE SQUADRA CORSE I Ferrari 575 M Maranello
13 G.P.C GIESSE SQUADRA CORSE I Ferrari 575 M Maranello
14 LISTER CARS GB Lister Storm
15 LISTER CARS GB Lister Storm
17 JMB RACING F Ferrari 575 M Maranello
18 JMB RACING F Ferrari 575 M Maranello
19 JMB F Ferrari 575 M Maranello
20 MASERATI CORSE** I Maserati MC***
21 MASERATI CORSE** I Maserati MC***
22 WIETH RACING D Ferrari 550 Maranello
24 DAMS F Lamborghini Murciélago
25 SCUDERIA CAVALLINO* E Ferrari 575 M Maranello
27 CREATION AUTOSPORTIF GB Lister Storm
28 GRAHAM NASH MOTORSPORT* GB Saleen S7-R
In accordance with Article 45 of the 2004 GT Sporting Regulations, drivers may be nominated up until the end of scrutineering of each event.
* subject to confirmation
**subject to confirmation by the World Motor Sport Council
*** subject to the homologation of the car
N-GT CATEGORY
N° TEAM NAT. CAR
50 YUKOS FREISINGER MOTORSPORT D Porsche 996 GT3-RSR
51 ZAKSPEED RACING* D Ferrari 360 Modena
52 ZAKSPEED RACING* D Ferrari 360 Modena
55 SCUDERIA CAVALLINO* E Ferrari 360 Modena
62 GPC SPORT I Ferrari 360 Modena
69 PROTON COMPETITION D Porsche 996 GT3-RS
77 YUKOS FREISINGER MOTORSPORT D Porsche 996 GT3-RSR
99 FREISINGER MOTORSPORT D Porsche 996 GT3-RSR
In accordance with Article 45 of the 2004 GT Sporting Regulations, drivers may be nominated up until the end of scrutineering of each event.
* subject to confirmation
Bron : Press Release FIA GT Championship
De openingspost van deze topic werd aangepast aan deze lijst. Doch, wat we in deze topic reeds hadden, bleek een zeer waarheidsgetrouwe weergave te zijn...
Dat is dezelfde lijst als die van Marshal die ook afkomstig was van de FIA...
gwyllion
19-03-2004, 16:44
De lijst van de inschrijvingen voor de eerste FIA GT wedstrijd in Monza:
http://www.fiagt.com/results.php?event=1&season=2004
Het deelnemersveld in de GT klasse is dik in orde, in de N-GT is het daarentegen gene vette.
gwyllion
19-03-2004, 16:52
Originally posted by gwyllion
Het deelnemersveld in de GT klasse is dik in orde, in de N-GT is het daarentegen gene vette.
Slechts zeven deelnemer in de N-GT, waarvan 6 Porsches en 1 Ferrari. En van die 6 Porsches worden er de helft door Freisinger ingezet.
9 van de 19 wagens in GT zijn Ferraris.
Hezemans dan toch FIA GT. Ik dacht dat hij alleen ELMS ging rijden.
Weinig belgen? Geen Kumpen, Duez, ..... :confused:
Originally posted by Megane
Hezemans dan toch FIA GT. Ik dacht dat hij alleen ELMS ging rijden.
Weinig belgen? Geen Kumpen, Duez, ..... :confused:
Hezemans gaat ook LMES rijden voor Barron Conner, echter dat zijn maar 4 races.
10 Ferrari's Maranello, al dan niet 575 of 550's...
Moeten we onszelf nu als verwend beschouwen of is dit weer "overkill"? De toekomst zal het uitwijzen zeker?
Ik neem aan dat in het loop van het seizoen het NGT veld groter word? dacht namenlijk dat het N-GT veld beschikte over een grote hand vol 360's.
Het nieuwe kleurenschema van de Zwaan's Vipers:
http://www.zwaansracing.nl/foto/04_Zwaans_present_021.jpg
Meer info op hun website (http://www.zwaansracing.nl/nieuws.php?id=71)
PorscheGT
20-03-2004, 15:28
staat ook volledig bestickerd met GTR van simbin :p
beter iets dan niets, ze zeiden trouwens dat het kleuren schema spectaculair zou zijn.... nie echt gelukt vinnik
Originally posted by Marcosmeister
staat ook volledig bestickerd met GTR van simbin :p
De naam van het team is dan ook Zwaan's GTR racing :eek:
Het ontwerp is gemaakt door iemand van Simbin zelf, semi-professioneel dus.
Hendrik Roos is president van Simbin (http://www.simbin.com).
Originally posted by TYRI F1
beter iets dan niets, ze zeiden trouwens dat het kleuren schema spectaculair zou zijn.... nie echt gelukt vinnik
ik vind toch van wel
Met al die Ferrari's in het startveld (die waarschijnlijk veel rood in hun kleurenschema hebben) had ik voor een andere, meer opvallende kleur gekozen.
PorscheGT
20-03-2004, 22:46
Originally posted by sledge
waarom zou ik anders die opmerking maken? :rolleyes:
gwyllion
16-06-2004, 21:42
ACO/FIA houdt deze week een speciale vergadering in Parijs over toekomstige GTS klasse. Het zal voornamelijk over de Maserati gaan.
"A GTS car should be a road car first and a race car second," Le Mans sporting director David Poissenot declared.
"We will not change the rules just for one car," Poissenot added.
Chevrolet, Ferrari, Aston Martin en Saleen zullen waarschijnlijk op de vergadering aanwezig zijn.
bron: www.lmsr.net (http://www.lmsr.net/acofia.html)
Zoals Marshall al vertelde in een ander topic rijdt Gianni Morbidelli voor GPC ipv Hezemans, zie: http://www.planetlemans.com/images/stories/PLM_PDFs/FIAGTR6.pdf
Patrick (niet teambaas Laurence) Pearce heeft Lister verlaten en gaat de Rollcentre Dallara testen. Waarschijnlijk gaat hij de Dallara besturen tijdens de LMES race op de Nurburgring. (bron: Ten-tenths.com)
gwyllion
12-07-2004, 16:51
Fotos van Aston Martin DBR9, GTS versie van DB9 (door Prodrive ontwikkeld), zullen binnen 2 weken publiek gemaakt worden. Benieuwd of de wagen dit jaar nog zijn debut zal maken.
Aston Martin will release first photos of DBR9 GTS car within 2 weeks..lmsr.net will respect their wishes and not publish til this time
Ik heb begrepen dat de auto gepresenteerd wordt tijdens de Le Mans Classics die van 23 tot 25 in Le Mans gehouden wordt.
Buzzbomb
12-07-2004, 19:50
Ben benieuwd... qua esthetica geen slecht uitgangspunt in ieder geval :) . Vraag me ook af welke kleur ze hem meegeven, in de 60's reed AM met een redelijk lichte kleur groen rond.
Originally posted by sledge
Bram Knot is de maker van die livery. :)
Originally posted by Integra
Bram Knot is de maker van die livery. :)
beter bekent als BRAMZEL
tja, ik denk dat het wel iets beter had gekunt. kweet natuurlijk nie wat de wensen waren van het team. rood is alleen zo'n voorspelbare kleur... nu met die gele strepen van DHL Deutsche Post mwah... maakt het er allemaal nie beter op, errug druk en rommelig.
Tsja, wie betaald die bepaald ;) M'n initiele ontwerp was zwart, met een rood randje om de zilveren vlakken. Moest echter op verschillende punten gewijzigd worden, waar ik ook niet blij om was. Hij's idd wat rommelig nu, maar toch ben ik er nog steeds wel tevreden over.
Feit is dat je niet zomaar wat kunt kliederen in dit soort gevallen (wat ik wel altijd gewend was). Rekening houden met partij A, partij B, sponsor C en baas D. Allemaal hebben ze weer wat, en dat moet allemaal gecombineerd worden.
'k vind de Vipers toch wel geslaagd. :)
Originally posted by Bramzel
Tsja, wie betaald die bepaald ;) M'n initiele ontwerp was zwart, met een rood randje om de zilveren vlakken. Moest echter op verschillende punten gewijzigd worden, waar ik ook niet blij om was. Hij's idd wat rommelig nu, maar toch ben ik er nog steeds wel tevreden over.
Feit is dat je niet zomaar wat kunt kliederen in dit soort gevallen (wat ik wel altijd gewend was). Rekening houden met partij A, partij B, sponsor C en baas D. Allemaal hebben ze weer wat, en dat moet allemaal gecombineerd worden.
Met al die rode Ferrari's in het veld had ik als opdrachtgever voor een andere basiskleur dan rood gekozen. Maar al met al ziet hij er niet slecht uit.
Ik vind het rood met dat zwart en zilver (en sinds een paar races ook nog eens geel :s) ook allesbehalve mooi en duidelijk maar ja :)
Originally posted by FIRE
Met al die rode Ferrari's in het veld had ik als opdrachtgever voor een andere basiskleur dan rood gekozen.
Ik ook. Maar ik ben niet de baas ;)
Originally posted by Bramzel
Ik ook. Maar ik ben niet de baas ;)
Henrik Roos is zeker de 'Big Boss?'
Buzzbomb
14-07-2004, 11:37
Bij Simbin wel ja :D
Het gaat hier vooral over de echte races he. Houdt de simbin en GTR discussie a.u.b; in de thread die in het gamesforum staat. Al overlapt het elkaar wel erg he ;)
gwyllion
14-07-2004, 12:37
Fotos van Aston Martin DBR9, GTS versie van DB9 (door Prodrive ontwikkeld), zullen binnen 2 weken publiek gemaakt worden. Benieuwd of de wagen dit jaar nog zijn debut zal maken.
Hier is de beloofde foto.
http://www.lmsr.net/dbr9.jpg
Bijhorende uitleg vind je op http://www.lmsr.net/dbr9.html.
Er worden 3 Aston Martin Racing Works teams aangesteld. Dit zullen onafhankelijke teams zijn die elk 2 wagens zullen inzetten. Hmm, exact wat Ratel graag zou zien ...
Mja, das gewoon een gephotoshopte foto van een "standaard" versie...
gwyllion
14-07-2004, 12:45
Originally posted by Scapa
Mja, das gewoon een gephotoshopte foto van een "standaard" versie...
Wel officieel van Aston Martin...
Originally posted by raceboy
Het gaat hier vooral over de echte races he. Houdt de simbin en GTR discussie a.u.b; in de thread die in het gamesforum staat. Al overlapt het elkaar wel erg he ;)
ok :)
Hier is de beloofde foto.
Ziet er prachtig uit. :)
Originally posted by Integra
Henrik Roos is zeker de 'Big Boss?'
Roos had zeker inspraak als hoofdsponsor, maar het is Arjan van der Zwaan die het voor het zeggen heeft binnen Zwaans Racing.
De Aston Martin ziet er prachtig uit, een echte aanvulling op de huidige Ferrari's en Saleens. :)
Peter Baert
14-07-2004, 18:29
Alle info over de DBR9 met de originele foto en persbericht op www.astonmartinracing.com .
:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.