View Full Version : Wie wordt er WK rally 2001???
Werner333
24-09-2001, 22:31
Sainz. De matador gaat de onverwachte winnaar zijn.
Makinen,
Let maar op de WRC versie ontwikkeld door onze Freddy belooft vuurwerk. Kijk maar eens naar de resulaten van de Toyota Corola nadat Freddy al het ontwikkel werk verricht had. Was toen ook een heel goede wagen.
Freddy doet een goede job en Tommi zal hiervan profiteren.
Greetz
wilmai
WWW.CORSA-RACING.Be
Rallyloverke
25-09-2001, 09:01
Ik houd het toch op Burns, die me het meest vastberaden lijkt en het meest gebrand op de titel. De Mitsubishi WRC zal zerker niet slecht meedraaien, maar de motivatie van Burns haalt het boven die van Makinen. Sainz zou zelfs wel eens tweede kunnen worden. En dan Makinen of C. McRae.
Da's een moeilijke; ik heb op CM gegokt. Dacht eerst aan Makinen, maar die Mitsu zal nog wel wat kinderziekten hebben denk ik. Sainz gun ik het ook wel na zijn ongelooflijke pech van enkele jaren geleden, maar ik heb de indruk dat hij niet meer zo goed is als toen. Heeft toch allang niet meer gewonnen als ik me niet vergis en het wordt er niet makkelijker op voor hem. Burns, kan ik eigenlijk niets van zeggen.
RoBByNiO
25-09-2001, 16:42
sterke twijfel tussen McRae en Makkinen: toch Colin omdat ik niet weet of die nieuwe versie wel goed zal zijn en dan nog zeker na de eeerste 2 races met de nieuwe zie ik niet veel goeds ervoor: aan ne nieuwen auto zijn er nog vele mankementjes int begin he! keuze gaat naar McRae dus.
Oneliner
25-09-2001, 21:41
Ik heb op makinen getypt...
Ik heb er et volste vertrouwen in
Makinen. Een Fin met wel veel motivatie ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.