PDA

View Full Version : 3x 3uurs race zondag 7 maart te bilzen


Mickey
10-02-2004, 01:46
http://home.scarlet.be/~wilmaeu0/challenge_7_maart_bilzen.jpg

Ik heb alleszins terug al wel goesting om nog is daar een raceke te rijden. Iemand interesse om met mij mee deze race te rijden? mail mij dan zo vlug mogelijk (mike_meulemans@hotmail.com) !) (max. 3 personen/team) want de aanbetaling moet vóór 15 februari gebeuren!!! :eek: :(

of zijn er hier mss andere teams die nog een piloot zoeken voor deze race?

vertigo
10-02-2004, 14:16
Yes weer een race in Bilzen. Ik gaan zekers alles eraan doen om mee te komen rijden. Mickey wij (LB-racing) gaan waarschijnlijk meedoen aan die race. Welke pioten er juist gaan rijden ligt nog niet vast. Maar we gaan met 3 man rijden dat kunnen we al zeggen. Dus als je wil, je mag altijd met ons mee komen rijden !
Meestal trainen we in Bilzen dus het circuit is een beetje ons thuis-circuit.
Laat maar iets weten !.

Mickey
10-02-2004, 20:08
Originally posted by vertigo
Yes weer een race in Bilzen. Ik gaan zekers alles eraan doen om mee te komen rijden. Mickey wij (LB-racing) gaan waarschijnlijk meedoen aan die race. Welke pioten er juist gaan rijden ligt nog niet vast. Maar we gaan met 3 man rijden dat kunnen we al zeggen. Dus als je wil, je mag altijd met ons mee komen rijden !
Meestal trainen we in Bilzen dus het circuit is een beetje ons thuis-circuit.
Laat maar iets weten !.

Liefst zou ik in een eigen team rijden met maar 2 piloten (zodat ieder 1u30min kan rijden) maar als ik op tijd niemand vind dan zou ik het heel tof vinden als ik in jullie team mocht mee rijden. Ik heb vorige zondag (zie topic van 2 x 2uurs race) die 2 uurs race gewonnen (samen met marshall, ook op dit forum aanwezig), dus je kan er op vertrouwen dat mijn tijden wel ok zijn. Volgens de baancommisarissen kon ik toen in die race weinig van de tijd die ik reed af doen dus dat zal wel geen probleem zijn.

als ik op tijd niemand vind laat ik wel iets weten, ok :confused: ;)

vertigo
10-02-2004, 21:31
Okido het plaatsje laten we dus nog even vrij. Morgen gaan we normaal de papieren invullen en opsturen. Want helaas is het nog maar een korte termijn die we hier krijgen om alles te regelen. En ik hoop dat dit NIET enkele via de post kan worden doorgestuurd. Anders gaat da niet op tijd aankomen vrees ik.

ALS JE MEE WIL DOEN LAAT DAN IETS WETEN VOOR MORGEN AVOND 18u 00 .

Mickey
10-02-2004, 21:42
Originally posted by vertigo
Okido het plaatsje laten we dus nog even vrij. Morgen gaan we normaal de papieren invullen en opsturen. Want helaas is het nog maar een korte termijn die we hier krijgen om alles te regelen. En ik hoop dat dit NIET enkele via de post kan worden doorgestuurd. Anders gaat da niet op tijd aankomen vrees ik.

ALS JE MEE WIL DOEN LAAT DAN IETS WETEN VOOR MORGEN AVOND 18u 00 .

tot nu toe heb ik nog niemand gevonden, ik zoek nog even verder maar als ik morgen voor 18u nog niemand heb zal ik jullie via mail of zo laten weten of ik met jullie mee rijd of nie

alvast bedankt voor die plaats tijdelijk vrij te houden

vertigo
10-02-2004, 22:00
Originally posted by Mickey
tot nu toe heb ik nog niemand gevonden, ik zoek nog even verder maar als ik morgen voor 18u nog niemand heb zal ik jullie via mail of zo laten weten of ik met jullie mee rijd of nie

alvast bedankt voor die plaats tijdelijk vrij te houden

Prima. Dat plaatsje vrijhouden is geen probleem.

Mickey
10-02-2004, 22:10
Originally posted by vertigo
Prima. Dat plaatsje vrijhouden is geen probleem.

@vertigo: ik wil even melden dat je geen plaats meer moet vrijhouden, ik ga deze race met boosterke rijden, maar toch bedankt voor de moeite.

@iedereen: Ik heb dus een 2e piloot gevonden dus men probleem is opgelost

vertigo
10-02-2004, 22:14
Okido das in orde dan. Veel succes met de race zou ik zeggen ! ;) .

Mickey
10-02-2004, 22:35
Originally posted by vertigo
Okido das in orde dan. Veel succes met de race zou ik zeggen ! ;) .

thx

ps: welke tijden rijden jullie op de huidige baan?

vertigo
10-02-2004, 22:37
Eum ik heb 1 keer gereden op de nieuwe baan zoals hij er dus nu bij ligt. Tijd was toen gereden met 38.2 ° koords en was slechts 62.290 sec.

Mickey
10-02-2004, 22:39
Originally posted by vertigo
Eum ik heb 1 keer gereden op de nieuwe baan zoals hij er dus nu bij ligt. Tijd was toen gereden met 38.2 ° koords en was slechts 62.290 sec.
oei das minder :eek: :frusty:
met 38.2 graden koorts nogwel :no: :p

vertigo
10-02-2004, 22:41
Ja karten moeten ze mij ni afpakken é :D .
Wat wat zijn Jullie of jou tijden?

Verder zal dit ons team zijn :

LB RACING TEAM
- Piloot 1: Kay Aerts (vertigo = ik dus :p )
- Piloot 2: Peter Morhaye
- Piloot 3: Dave Singelee (speesman)

Mickey
10-02-2004, 22:50
Originally posted by vertigo
Ja karten moeten ze mij ni afpakken é :D .
Wat wat zijn Jullie of jou tijden?

Verder zal dit ons team zijn :

LB RACING TEAM
- Piloot 1: Kay Aerts (vertigo = ik dus :p )
- Piloot 2: Peter Morhaye
- Piloot 3: Dave Singelee (speesman)

mijn tijden waren bij de race vorige zondag (08/02) tussen 60sec. en de 63sec. (afhankelijk van hoeveel vrouwen er voor mij reden :fight: :frusty: :eek: :rolleyes: :p :p :p )

vertigo
10-02-2004, 22:54
Originally posted by Mickey
mijn tijden waren bij de race vorige zondag (08/02) tussen 60sec. en de 63sec. (afhankelijk van hoeveel vrouwen er voor mij reden :fight: :frusty: :eek: :rolleyes: :p :p :p )

haha :D

boosterke
10-02-2004, 22:54
ik heb er zaterdag een 60.1 gereden en zondag een seconde ofzoiets trager maar het was toen veel gladder en ik moest als eerste de baan op

vertigo
10-02-2004, 22:56
Ja op die kartbaan is het moeilijk om tijden te vergelijken. Maar tijden van om en bij de 60 sec is sowieso een sterk resultaat. :p

Mickey
23-02-2004, 13:45
kging gisteren normaal me boosterke trainen voor de race (maar door omstandigheden kon hij niet maar ik zen toch gegaan). De baan lag op sommige plaatsen gladder dan normaal en op sommige plaatsen minder glad dan normaal (weird hé), dit zijn de tijden:
http://home.scarlet.be/~wilmaeu0/bilzen22febru.jpg

vertigo
23-02-2004, 16:58
Amaai zenne die tijd ziet er enorm sterk uit. Maarja jammer dat deze niet echt te vergelijken zijn met de tijden van andere dagen. Maar allesinds is dat een speertijd. KNAP !
Maar ik vraag me af hoe je zo rap kan gaan ?? Ni normaal.
Schuif je dan echt nerges wat weg om zo een ronde te rijden? De enige manier die ik kan indenken om niet weg te schuiven is enorm langzaam de bocht doorgaan. Of zit ik fout ??


Hebde een tip misschien ? :D

vertigo
23-02-2004, 16:59
Welke race ga je rijden ? 1ste 2de of 3de ?

boosterke
23-02-2004, 17:09
ligt er nu eigenlijk nieuwe asfalt of klopte dit niet?
en idd een sterke tijd amai

vertigo
23-02-2004, 17:16
Wel wat de asfalt betreft weet ik het volgende. Toen ik vorige week woensdag daar was wisten ze me te vertellen dat er GEEN nieuwe asfalt komt maar WEL een nieuwe "verf"- laag. Deze zou er zo snel mogelijk komen als het eens een weekje meer dan 10° C blijft. Dus naar mijn weten is zo een week nog niet gepasseerd en is er nog geen nieuwe ondergrond.

vertigo
23-02-2004, 17:22
Nog een misterie dat in verband kan liggen met de uiteenliggende rondentijden is het feit dat ze in Bilzen regelmatig de het vermogen van de karts aanpassen. Ik vermoed dat ze nu "tijdens het verlof dus" op minder vermogen staan omdat er een grotere kloof is tussen de ervaring van de karters die gedurende deze periode over de vloer komen. Hierdoor plakken de karts misschien wat beter aan de baan bij het acceleren?

flugel
23-02-2004, 17:42
Originally posted by Mickey
(afhankelijk van hoeveel vrouwen er voor mij reden :fight: :frusty: :eek: :rolleyes: :p :p :p )

Euh... wat wil meneerke hiermee zeggen?
'k denk dat ge van mijn vriendin maar ene kant ga zien... en das den achterkant van als ze u gedubbeld heeft ;)

Speesman
23-02-2004, 22:54
56.4 is echt wel heel, heel snel. Zal nog heel lang mogen oefenen voor ik aan zo'n tijden geraak.

Mark
23-02-2004, 23:28
Zojuist een 58.3 gereden in Bilzen............

Gisteravond kreeg ik nog een sms binnen van een niet nader te noemen paddocker ;) om te komen karten in Bilzen, .........wegens carnaval ietwat vreemde stoffen in het bloed :D

Vandaag dan toch maar ff gaan rijden.....met als resultaat een 58.3, die baan is gewoon seconden sneller dan een paar weken terug. Lay-out niet veranderd, de baan was een stuk stroever........hij glimde niet meer als een spiegel.

Mickey
24-02-2004, 16:43
Originally posted by vertigo
Amaai zenne die tijd ziet er enorm sterk uit. Maarja jammer dat deze niet echt te vergelijken zijn met de tijden van andere dagen. Maar allesinds is dat een speertijd. KNAP !
Maar ik vraag me af hoe je zo rap kan gaan ?? Ni normaal.
Schuif je dan echt nerges wat weg om zo een ronde te rijden? De enige manier die ik kan indenken om niet weg te schuiven is enorm langzaam de bocht doorgaan. Of zit ik fout ??


Hebde een tip misschien ? :D

in sommige bochten moet je een beetje inhouden en trager gaan, er zijn maar max. 2 bochten (afhankelijk van gladheid v.d. baan) waar je een kleinbeetje mag schuiven, ik ga voor deze 3uurs race me boosterke nog is trainen dus altijd welkom als je mee wilt

Mickey
24-02-2004, 16:45
Originally posted by boosterke
ligt er nu eigenlijk nieuwe asfalt of klopte dit niet?
en idd een sterke tijd amai

nee nee er is niks veranderd, het was op sommige plaatsen iets minder glad en op andere iets gladder dan normaal en we reden maar met 4

Mickey
24-02-2004, 16:47
Originally posted by vertigo
Nog een misterie dat in verband kan liggen met de uiteenliggende rondentijden is het feit dat ze in Bilzen regelmatig de het vermogen van de karts aanpassen. Ik vermoed dat ze nu "tijdens het verlof dus" op minder vermogen staan omdat er een grotere kloof is tussen de ervaring van de karters die gedurende deze periode over de vloer komen. Hierdoor plakken de karts misschien wat beter aan de baan bij het acceleren?

soms staan de karts bij promoties helemaal opengedraaid, maar hoe sneller ze gaan hoe minder grip door de hogere snelheid :gas:

Mickey
24-02-2004, 16:50
Originally posted by flugel
Euh... wat wil meneerke hiermee zeggen?
'k denk dat ge van mijn vriendin maar ene kant ga zien... en das den achterkant van als ze u gedubbeld heeft ;)

graptzjen hé, ik wil niet zeggen dat alle vrouwen zo rijden, ik heb er zelf ook al héééééééél goed zien rijden, maar toen was het niet het geval.

als u vriendin ne keer wilt meerijden als ik bilzen ga trainen voor deze race, dan zullen we zien hoeveel keer ze mij gaat dubbelen ;) :p maar ik wil het gerust is proberen (ik bedoel hier dus elemaal nie mee da zij slecht of minder goe rijd zoals de meeste andere vrouwen) :fight:

flugel
24-02-2004, 17:39
Originally posted by Mickey
graptzjen hé, ik wil niet zeggen dat alle vrouwen zo rijden, ik heb er zelf ook al héééééééél goed zien rijden, maar toen was het niet het geval.

als u vriendin ne keer wilt meerijden als ik bilzen ga trainen voor deze race, dan zullen we zien hoeveel keer ze mij gaat dubbelen ;) :p maar ik wil het gerust is proberen (ik bedoel hier dus elemaal nie mee da zij slecht of minder goe rijd zoals de meeste andere vrouwen) :fight:

Veralgemeen dat dan niet :) Der zijn best wel vrouwen genoeg die aan een stureke kunnen draaien ;)

vertigo
24-02-2004, 23:53
Originally posted by Mickey
in sommige bochten moet je een beetje inhouden en trager gaan, er zijn maar max. 2 bochten (afhankelijk van gladheid v.d. baan) waar je een kleinbeetje mag schuiven, ik ga voor deze 3uurs race me boosterke nog is trainen dus altijd welkom als je mee wilt

Merci voor de tip. Maar samen gaan trainen zal er voor mij niet meer inzitten. Budget is op :D

vertigo
03-03-2004, 22:11
Mickey of Boosterke , al info gekregen over de race ??

Mickey
03-03-2004, 22:14
euh nie echt veel, Robert De Hoen (organisator) zei me aan telefoon dat door te veel afzeggingen en niet-betalingen de 3x3uursraces, 1x3uurs race is geworden en dat we in de karting moesten zijn om 09u30 (en bilzen is voor mij een uurtje rijden dus kga er vroeg uit moete :( :D)

en kwalificatie ging mss langer duren en mss zelfs een half uur zei hij maar was daar denk ik nog nie zeker van

waarom vroeg je eigenlijk of we al info hadden :confused:

vertigo
03-03-2004, 22:19
Wel ik heb onze inschrijving telefonisch doorgegeven en we zouden normaal alle info ontvangen. Maar we hebben niets gehad. Dus nu hebben we helemaal geen info. Maar ja weet dus blijkbaar meer. Goed dat ik nu wat meer weet. Het is me wel een boeltje dat de organisator er van aan het maken is.

Mickey
03-03-2004, 22:20
:D tzal een beetje ne verwarde mens zijn hé

vertigo
03-03-2004, 22:20
Amaai en die rijdt Belcar . Vraag me af hoe die da allemaal regelt :D

Mickey
03-03-2004, 22:24
Originally posted by Mickey
:D tzal een beetje ne verwarde mens zijn hé
:confused: hoe rijd diene belcar? :p

vertigo
03-03-2004, 22:25
kijk maar hier : http://www.24u.be/deelnemers/15.html

Mickey
03-03-2004, 22:28
ah ja zo, in brother racing, het team waarvan je een vip arrangement kunt winnen, khad blijkbaar weer is nie goe naged8

zeg wie doet er nu allemaal mee aan de race (de 3 uurs race dus, nie de belcar :D :D )???

flugel
03-03-2004, 22:30
Zegeuh... Dat is hier precies nen chatbox...

vertigo
03-03-2004, 22:30
Geen flauw idee. Ik weet alleen dat jullie meedoen en wij normaal gezien meegingen doen. Maar nu door deze uurwijziging enzo is het een groot vraagteken of we gaan (opstaan) afkomen.

Mickey
03-03-2004, 22:33
kom maar zeker af want er gingen 16 teams meedoen (was toch het geval toen ik hem 1/halve week geleden belde)

boosterke
03-03-2004, 23:28
hmz ik weet der helemaal niets van (alleen hetgeen mickey mij zegt :d)

Mickey
03-03-2004, 23:30
:p wie da nog info wil kan hem altijd ne keer bellen hé, zijne gsm en gewone nummero staan bovenaan in de topic! ;)

Speesman
03-03-2004, 23:32
Vertigo is daar volop mee bezig. Hopelijk kan hij hem snel te pakken krijgen, want wil wel graag meedoen. Tzal dan wel vroeg opstaan worden, maar zal dat hopelijk wel overleven :(

boosterke
07-03-2004, 18:08
boosterke dankt de organisatoren voor de Vipkaarten :D
klein verslagje,

Om 2u smorgens al tot bij Andy gereden, om op het groot scherm in wheels naar F1 te kijken. Dan spek met eieren gegeten, en in een plaatselijk cafeetje nog een koffieke gedronken. Om kwart na negen aangekomen in Bilzen. Daar kregen we te horen dat we om het half uur moesten wisselen, en dat was niet onze bedoeling. Na een overleg met Mickey besloten van gewoon binnen te rijden, rond de kart te lopen en verder te rijden. Bij de start hadden we de 3de plaats. Ikzelf ging starten, in de eerste rondes mijn 3de plaats al kwijt. Maar na mijn shift van anderhalf uur stonden we terug 2des, het was aan Mickey om de klus op te lossen. Na de heatjes van mickey als 2des geeindigt. Het organiserent team eindigde als eerste. Dus kwamen wij als winnaar uit de bus voor de kaartjes als VIP voor de 24u van zolder.

Mickey
07-03-2004, 18:54
klopt volledig

ter info (want ik weet nie meer of ik dat er had bij gezegd); die VIP kaarten zijn voor de 24u van zolder, op 22augustus

twas een heel toffe race, maar mijn kart die ik had was toch op sommige vlakken iets minder goe (o.a. dat hij meer slipte dan de gemiddelde karts) dan de vorige :frusty: (die waar boosterke zijn anderhalf uur mee reed en ik het eerste deel van de kwalificaties mee reed), ondanks dat heb ik geprobeerd om er toch nog zoveel mogelijk uit te halen :gas: :gas:

kwil tevens LB racing feliciteren met hun 2de plaats, ze hebben tijdens de race allemaal (alle piloten van het team bedoel ik) goed gereden en daardoor had ik dus serieuze tegenstand, maar tis toch gelukt en da was toch men bedoeling :p :D (alé kwil nu nie da gelle denkt da ik nen dikke nek hem maar logisch gezien is het de bedoeling om te willen winnen :D )

op het anderhalf vond ik dat er teveel grip lag naar mijn goesting, kvond het teveel om glad te zijn (krij graag glad) en te weinig om te kunnen zeggen dat er genoeg grip was :fight: :frusty:

Speesman
07-03-2004, 20:35
Het was een heel leuke race.

Dankzij een superronde van Kay (Vertigo) pakten we de pole. Meer dan een halve seconde sneller dan de rest. Dat beloofde. In de start en de eerste rondes verloor hij echter 2 plaatsen zodat we op een 3de plaats reden, net voor Wheels Racing (met Boosterke en Mickey). Kay kon de eerste 2 niet volgen, maar kon wel een vrij groot gat slagen met de achtervolgers. Dan op het half uur een wissel: Peter aan het stuur. Die reed iets trager zodat Boosterke hem kan inhalen. Beiden halen ze ook 1 van de voorliggers in (waar een veel tragere piloot aan het stuur zat). Op eerste plaats rijdt dan Brother Racing (de organisatie, zou zich achteraf uit de wedstrijd halen, reden zomaar voor de fun mee); 2de wheels racing en 3de lb racing (wij). Dan na uur kwam ik achter het stuur. Het ging vrij goed om de achterliggers te dubbelen (op eentje na, maar das ander verhaal, heb die bijna tijdens het rijden uit zijn kart getrokken :) ) en rijd gat met Boosterke bijna volledig dicht. Dan terug Kay aan het stuur. Die kan de virtuele leiding (reken Brother Racing er al niet meer bij) nemen en wat uitlopen op Mickey. Dan terug Peter aan het stuur en die moet Mickey voorlaten. En in laatste stint van mij had ik een kleine 20s achterstand op Mickey. Heb die nog geprobeerd goed te maken, maar dat lukte echt niet, integendeel zelfs. Wij dus 2de geeindigd achter een heel sterk Wheels Racing die verdiend gewonnen zijn. Na 3 uur racen was het verschil tussen onze teams slechts 28s. Close racing dus!!

Het was een fijne race!! Zeer goed georganiseerd en tis ook altijd leuk om op podium te eindigen :)

vertigo
07-03-2004, 22:21
Ten eerste nog eens proficiat aan Wheels Racing met hun overwinning. Jullie waren echt het te kloppen team. Sterke vlakke en homogene tijden hebben jullie terecht naar P1 gestoten.
De race was leuk en vooral spannend.
Speesman heeft hierboven al een goede samenvatting van de gang van zaken in ons team weergegeven. ;)

Op http://www.lb-racing.tk vind je de uitslag van de kwalificaites en van de race en ook nabeschouwing.

Mickey
08-03-2004, 00:08
Originally posted by vertigo
Ten eerste nog eens proficiat aan Wheels Racing met hun overwinning.

thx thx ;) :cool:, jullie waren ook heel goed ze en het was idd close :fight: (kweet nie meer of ik het hierboven al vermeld heb) ma kvond wel ook een beetje spijtig dat er tegen dat mijn anderhalf uur aan de beurt was er te veel grip (naar mijn goesting toch :p ;) :D) was dan in begin van de dag, kvond het toen bij de kwalificaties perfect kwa grip niveau, maar ik rij nu eenmaal ook graag alst glad is hé (o.a. omdat het verschil tussen karts en gewicht van piloot dan minder belang heeft :rolleyes: )