PDA

View Full Version : Rinland naar Arrows


TiBo
25-09-2001, 21:59
Bron: Autorace.com

The Arrows team confirmed that they have signed on the services of former Sauber designer Sergio Rinland as their new chief designer.

Arrows boss Tom Walkinshaw commented with: "We're very pleased to welcome Sergio to the OrangeArrows team. Next year's car, the A23 is at a critical stage so Sergio's input will help us to achieve our targets. We have a deal with Premier Performance Division and Cosworth next year which will give us the power we need to compete and now we have a strengthened design team so we are doing everything we can to continue to improve our performance."


Rinland is de ontwerper van de o zo succesvolle Sauber C20 (2001 model). We moeten toegeven dat Raikonnen en Heidfeld mooie dingen doen met de Sauber, maar de auto zelf is een echt juweeltje !!

Als Rinland een goede auto weet te ontwerpen en de Cosworth motor blijft draaien, dan heeft Verstappen een prima pakket in handen.
Ik hoop dat Verstappen zich volgend jaar eens volledig kan geven in de Arrows, .... echt waar !

Werner333
25-09-2001, 22:03
Originally posted by TiBo
Ik hoop dat Verstappen zich volgend jaar eens volledig kan geven in de Arrows, .... echt waar !

Ik geloof je Tibo. LOL:D :D :D

TiBo
25-09-2001, 23:32
Neen, ik meen dat echt.

We lachen dikwijls met Verstappen en vaak is dat niet onterecht, maar als Verstappen volgend jaar een goed pakket krijgt, dan wil ik wel eens zien hoe hij het doet.
Doet hij het goed, dan waren wij verkeerd, verknoeit hij het, dan is het gedaan met z'n F1 loopbaan, ... simpel.

Finish
26-09-2001, 01:03
Godja, ik gaan ook eens mild zijn en ik moet toegeven dat als je na zoveel jaren vechten in de achterhoede, grindbakverkennen en verdomd veel pech, toch nog F1 kan blijven rijden, er toch een reden moet zijn dat hij nog altijd een stoeltje weet te vinden. En dan denk ik niet bepaald aan Huub Rothengatter (ofzoiets :) )

Van mij verdient hij nog een kans...weliswaar idd de laatste.

Mario
26-09-2001, 10:05
Ik meen me te herinneren dat Rinland ook nog een (volgens mij althans) bloedmooie Brabham heeft ontworpen die in het begin van het seizoen '89 mooie dingen heeft laten zien (met Brundle en Modena achter het stuur denk ik). Naarmate de fondsen opdroogden (veronderstel ik toch) verzeilde het team meer in de achterhoede, maar de basis was een gezonde auto.