View Full Version : Thiry in EK met C2 Super 1600 !!!
Mr.Dallara
13-02-2004, 22:57
Net gelezen op pitstop.tv (http://www.pitstop.tv):
[QUOTE]
De Citroën C2 van Kronos voor Bruno Thiry!
http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/Nieuws/upload/c2kronos2.jpg
Zo zal de Citroën C2 Super 1600 eruit zien, waarmee Bruno Thiry zijn Europese titel zal verdedigen in het nieuwe EK rally. De C2 van Thiry wordt geprepareerd door Kronos en staat opnieuw in de kleuren van trouwe sponsor Bastos.
De laatste details worden geregeld en op 17 maart zou het hele C2-project voorgesteld worden.
/QUOTE]
Da's prima nieuws. 'k had me al eens afgevraagd wat er met Bruno zou gaan gebeuren dit jaar, maar blijkbaar is er achter de schermen al een en ander interessant gebeurd. 'k geloof ook de de C2 een kleine raket is en zeker een te duchten kandidaat voor de titel.
Ziet er goed uit :D
Mr.Dallara
15-02-2004, 01:03
Heeft er soms iemand een kalender van het EK (coeff. 20) ???
Ik vind er nergens een op het net.
Originally posted by Huudo
Da's prima nieuws. 'k had me al eens afgevraagd wat er met Bruno zou gaan gebeuren dit jaar, maar blijkbaar is er achter de schermen al een en ander interessant gebeurd. 'k geloof ook de de C2 een kleine raket is en zeker een te duchten kandidaat voor de titel.
Ziet er goed uit :D
Het probleem met die mini kruisraket is dat de motor alle vijf voeten kapot gaat en ze er op de testen al drie hebben platgereden.
Originally posted by Mr.Dallara
Heeft er soms iemand een kalender van het EK (coeff. 20) ???
Ik vind er nergens een op het net.
http://users.pandora.be/spaey/basp/allerlei/ek20.jpg
( Bron: fia.com, 2004 Int. Sporting Calendar )
Mr.Dallara
15-02-2004, 20:10
Hé, als ik goed zie hier boven (op de kalender), dan staan er bij al de rally's vh EK in de kolom van Group steeds ook "A"
Als ik het goed voorheb, dan zijn de "A" group wagens toch de WRC's! Of heb ik het verkeerd voor???
Dit vind ik écht vreemd! Want net nu vanaf dit jaar in het EK WRC's verboden werden, staat er dus dat overal de group A toegelaten word...
Heeft er iemand hier meer duidelijk over???
Originally posted by Mr.Dallara
Hé, als ik goed zie hier boven (op de kalender), dan staan er bij al de rally's vh EK in de kolom van Group steeds ook "A"
Als ik het goed voorheb, dan zijn de "A" group wagens toch de WRC's! Of heb ik het verkeerd voor???
Dit vind ik écht vreemd! Want net nu vanaf dit jaar in het EK WRC's verboden werden, staat er dus dat overal de group A toegelaten word...
Heeft er iemand hier meer duidelijk over???
GRoep A is niet noodzakelijk WRC. Voor er WRC was was er groep A ( de lacer is lang zelfs geen WRC geweest maar en groep A) VErder zijn WRC's groep A8 wagens. Groep A7-A6 en A5 zullen dus nog steeds toegelaten zijn.
fast freddy
17-02-2004, 22:26
ik heb ergens horen vallendat Pieter tsjoen.....misschien zou rijden op de tweede c2 s1600.....ma dat is enkel van horen zeggen.....meer niet.....kan iemand dat bevestigen
Tjsoen --> Toyota Corolla dit jaar, weeral...
fast freddy
24-02-2004, 15:31
zou hij die corolla wrc nog niet beu gezien zijn....het mag danwel een mooie wagen zijn....maar een beetje variatie is altijd welkom....het hoeveelste jaar rijd hij daarmee eigenlijk,hij heeft in ok hij heeft eens een rally gereden met een msd hyundai als ik me niet vergis
en daarvoor een seat niet ?
Mr.Dallara
24-02-2004, 20:22
Ja idd, ik herinner mij het ook dat Tsjoen een jaar of drie geleden nog gereden met een hyundai...
Maar dan toch liever een Toyota dan een Hyundai! Als je weet wat voor prestaties hyundai heeft neergezet met de Accent in het WK...
Af en toe toch wat afwisseling, Lancer, Hyundai, Seat, Clio...
Zal met die Corolla toch verder geraken dan met een Hyundai.
fast freddy
26-02-2004, 00:16
jah met die hyundai ginghet toen ieper 2002 bij tsjoen ook goed fout......de turbo begaf het en tsjoen kwam te laat aan in service...en de mecanicies kregen de wagen niet op tijd klaar...over en out voor tsjoen en het hele hyundai belgian rally team
Tsjoen: "Ik vind het bijzonder jammer voor de mensen van Hyundai Belgie en voor Gerard Magniette van Future World. Zij hebben voor deze premiere gezorgd en het is nu al afgelopen. Heel jammer. Ik hoop later dit jaar nog in Nieuw-Zeeland en Australie te kunnen rijden met de groep N en wie weet ook nog de RAC."
dit is em die accent van tsjoen
http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/Nieuws/upload/test%20tsjoen3.jpg
bron pitstop.tv
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.