PDA

View Full Version : 20 maart 2004 : Titanic Rijkevorsel Rittensport : wie doet mee?


Sennake
15-02-2004, 00:12
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy.
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie.
Paddock Team 3 : Huudo - MDB
Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje
Paddock Team 5 : Pascal - Bart
Paddock Team 6 : Johan - Werner333 (???)
Paddock Team 7 : Jan - Wouter
Paddock Team 8 : Boosterke - ???

Raceboy
15-02-2004, 00:43
Tiens ? :D
maare tis goed zenne.

fordje
15-02-2004, 01:14
MARC !!!! ???

Tenzij je armen en benen hebt gebroken veronderstel ik dat we d'er ook staan ???

boosterke
15-02-2004, 11:23
is er nog iemand die mee wilt als copiloot?

Anneke
15-02-2004, 11:43
team 2: Juf Anneke en Bazzie :)
als dat even goed gaat gaan als gisteren amai dan ;)

airco
15-02-2004, 13:11
ik hoogstwaarschijnlijk niet ...

Germinal Beerschot speelt dan tegen Anderlecht ... En vermits ik een abo heb zou het zonde zijn om niet te gaan kijken.

Guido
15-02-2004, 14:59
Originally posted by airco
ik hoogstwaarschijnlijk niet ...

Germinal Beerschot speelt dan tegen Anderlecht ... En vermits ik een abo heb zou het zonde zijn om niet te gaan kijken.

Sjotten boven autosport? Zijde gij nog wel te redden? :+

Zoals gezegd, eerst nog eens de kalenders met mijn co naast elkaar leggen om te zien of het past. Bevestiging volgt. ;)

Juha
15-02-2004, 15:06
Kalender bekeken, de dag erna is het rallysprint in Moorslede dus de zaterdag thuisblijven.
Maar we proberen zeker later nog eens een ritje mee te pikken. :)

airco
15-02-2004, 16:42
Originally posted by Huudo
Sjotten boven autosport? Zijde gij nog wel te redden? :+

Zoals gezegd, eerst nog eens de kalenders met mijn co naast elkaar leggen om te zien of het past. Bevestiging volgt. ;)

Mnee maar het is een beetje stom om enerzijds 160€/jaar uit te geven aan een abo .... en anderzijds ook nog eens geld gaan betalen voor rittensport he.

Mijn abo is ondertussen al lang betaald .... dus ik moet er ook van profiteren.

Jan
15-02-2004, 21:54
Als er een team Johan-Werner deelneemt, dan mag je hoogstwaarschijnlijk ook een team Jan-Wouter aan de start verwachten. Een mens moet een doel(wit) in het leven hebben hé :D

jan

R@ce@holiC
15-02-2004, 22:26
Originally posted by fordje
MARC !!!! ???

Tenzij je armen en benen hebt gebroken veronderstel ik dat we d'er ook staan ??? Zoals reeds gezegd zie ik da wel zitten ja :) als ik dan den tijd hem

boosterke
15-02-2004, 23:12
heb menne copiloot gevonden :D

Dragonfly
15-02-2004, 23:38
Originally posted by airco
Mnee maar het is een beetje stom om enerzijds 160€/jaar uit te geven aan een abo .... en anderzijds ook nog eens geld gaan betalen voor rittensport he.

Mijn abo is ondertussen al lang betaald .... dus ik moet er ook van profiteren.


160€ voor naar nen hoop janette op e veld te gaan zien :cool: is ook wel genoeg. Voor 160€ kunde al heel wa rittesporte meedoen he

Sennake
15-02-2004, 23:45
Jongens, kunnen we hier wel een beetje on-topic blijven aub?

Dank u!

Tigerracing
16-02-2004, 16:28
OK Fordje, geen botten gebroken in al die sneeuw in OOstenrijk, nu nog zien dat ik heelhuids de rallysprint in Zolder overleef op 29/2 en we kunnen starten.

Guido
17-02-2004, 21:28
Huudo en MDB zullen er bij zijn op 20 maart a.s. :D :cool:

fordje
18-02-2004, 21:21
Originally posted by Sennake
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy.
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie.
Paddock Team 3 : Huudo - MDB

Enne wij (= Tigerracing en Fordje) ook hé Sennake.

Ik mag er toch vanuit gaan dat Marc zijn bakske straks op Zolder niet plat gaat rijden hé? ...:)

Da' zijn dus al 4 teams, als straks de extra lading enthousiaste deelnemers van de Paddockrit er bijkomen krijgen we misschien wel klantenkorting van Titanic :)

(ze kunnen het geheel natuurlijk ook omdopen tot de Titanic-Paddock rittensport :+ :D



BTW Marc, regel jij zoals altijd de papierwinkel ???

Mijn lic is onderweg, zodra ik de nr heb geef ik hem door.

Sennake
18-02-2004, 21:50
Originally posted by Sennake
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie
Paddock Team 3 : Huudo - MDB
Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje
Paddock Team 5 : Pascal - Bart (???)
Paddock Team 6 : Johan - Werner333 (???)
Paddock Team 7 : Jan - Wouter (???)
Paddock Team 8 : Boosterke - Wabbe

Teams met een vraagteken zijn nog niet bevestigd...

Mickey
18-02-2004, 23:08
euh, (verklaar me niet zot dat ik het nie weet) maar wat is zo'n rittensport eigenlijk en wat houd het in? (want kheb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord) :D :confused: :eek: :rolleyes: :(

boosterke
18-02-2004, 23:11
je krijgt een blad waar allemaal pijlkes en bollekes opstaan en dan is het de weg zoeken.. een soort van rally eigl... maar dan voor het gewone publiek dus liggen de snelheden iets lager...

R@ce@holiC
18-02-2004, 23:13
Originally posted by boosterke
je krijgt een blad waar allemaal pijlkes en bollekes opstaan en dan is het de weg zoeken.. een soort van rally eigl... maar dan voor het gewone publiek dus liggen de snelheden iets lager... :rolleyes: :D

Mickey
18-02-2004, 23:14
ah zo :) :D
lijkt me tof, ma kmag nog nie met den otto rijde :p :rolleyes: :eek: :no: :frusty:

Anneke
18-02-2004, 23:15
Originally posted by Mickey
euh, (verklaar me niet zot dat ik het nie weet) maar wat is zo'n rittensport eigenlijk en wat houd het in? (want kheb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord) :D :confused: :eek: :rolleyes: :(

awel gewoon doen! en dan weet je hoe leuk dat is!
Je moet de weg zoeken aan de hand van allerlei tekeningetjes en dan hopen dat je geen controlepost of lettertjes mist. En ook nog belangrijk is dat je niet te vroeg of te laat mag aankomen

boosterke
18-02-2004, 23:21
sennake bij mij mag je de naam Wabbe zetten
en natuurlijk kom ik met 'the black ibiza' :gas:

Raceboy
18-02-2004, 23:30
Originally posted by boosterke
je krijgt een blad waar allemaal pijlkes en bollekes opstaan en dan is het de weg zoeken.. een soort van rally eigl... maar dan voor het gewone publiek dus liggen de snelheden iets lager...
tis niet alleeen bolleke pijl he. op een rittensport ga je zeker een stuk, soms zelfs meerdere stukken ingetekende lijn moeten doen.

boosterke
18-02-2004, 23:32
we hebben les1 nog maar gehad eh... Die ander lessen moeten nog komen :D

Jan
19-02-2004, 10:03
Originally posted by Mickey
ah zo :) :D
lijkt me tof, ma kmag nog nie met den otto rijde :p :rolleyes: :eek: :no: :frusty:

Niemand houdt je tegen om dat parcours te voet af te leggen hé :D

jan

Guido
19-02-2004, 11:18
Originally posted by fordje
Da' zijn dus al 4 teams, als straks de extra lading enthousiaste deelnemers van de Paddockrit er bijkomen krijgen we misschien wel klantenkorting van Titanic :)



ik wil wel niks zeggen he, maar Team 2 en Team 3 maken, zover ik mij herinner, al deel uit van die lading. :D :D Team 8 eigenlijk ook wel.

Juha
20-02-2004, 18:30
Originally posted by boosterke
we hebben les1 nog maar gehad eh... Die ander lessen moeten nog komen :D
Ik niet, hier ligt zo'n cursus van de VAS, dus kan die zelf ook wel doornemen. ;)

En de gemiddelde snelheid ligt helemaal niet hoog (zegt iemand die bijna 3 uren onderweg was voor 43 kilometer wegen overmatig foutrijden :+ )

Oneliner
21-02-2004, 14:19
En ik doe mss ook mee met de papa :p (of de mama) Dat zijn namelijk de enige twee mensen die mij mogen "begeleiden" :)

boosterke
21-02-2004, 18:02
en ik heb die eer al gehad :D :P

Anneke
24-02-2004, 16:53
Stond er hier geen link voor extra informatie??? Is die verdwenen of nooit geweest?

fordje
24-02-2004, 17:08
Anneke,

Kijk hier eens:

http://www.titanic.be

dan doorklikken naar reglementen.

Het inschrijvingsformulier kan je downloaden en invullen

Succes !

Sennake
24-02-2004, 18:07
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy.
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie.
Paddock Team 3 : Huudo - MDB
Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje
Paddock Team 5 : Pascal - Bart (???)
Paddock Team 6 : Johan - Werner333 (???)
Paddock Team 7 : Jan - Wouter (???)
Paddock Team 8 : Boosterke - ???

Kijk dit nog eens na aub, want het wordt stilaan tijd dat ik de namen van de Paddock teams aan Titanic ga doorgeven om achter elkaar te laten starten.

De inschrijving zelf moet je dan nog wel zelf doen natuurlijk.

Jan
24-02-2004, 18:13
De eerste helft van team 6 staat momenteel op de latten, de tweede helft van team 7 is in onderhandeling met het thuis"front" :D
Mogelijk komt er nog een negende team, maar ook daarvoor is het wachten op het einde van de skivakantie.

jan

fordje
24-02-2004, 19:45
Team 4 is OK, onze inschrijving is al binnen bij Titanic

Sennake
24-02-2004, 21:01
Ik heb volgende e-mail naar Dirk Holemans van Titanic gestuurd :

Hallo Dirk,

We gaan met De Paddock weer eens meedoen met jullie rittensportwedstrijd (al de 4e keer dat we meedoen).
Omdat we met ons Bestuur nogal entousiast zijn over deze autosporttak hebben we een rittensport-initiatie gegeven aan onze leden en zie : er gaan al minstens 8 Paddock teams meedoen op 20 maart. Mogelijk nog meer. Nu willen alle teams dus hun opgedane kennis in de praktijk omzetten en waar beter dan op jullie Rittensport-wedstrijd?
Nu heb ik 1 vraag (die we altijd stellen en waar jullie altijd op ingaan, waarvoor onze dank) : kan je ervoor zorgen dat onze Paddock-teams starttijden krijgen achter elkaar? Niet om in blok te rijden natuurlijk, wel om zo lang mogelijk voor en na de ritten uitleg te kunnen verschaffen aan onze rookies en “straffe verhalen” te vertellen na aankomst.

Ik zal aan onze leden zeggen dat ze op hun inschrijving moeten vermelden dat ze Paddock team zijn, dan weet je met wie rekening te houden.

Alvast bedankt en tot de 20e maart!

Guy Golsteyn
Penningmeester De Paddock.

Dus : vermeld op je inschrijving dat je tot het Paddock team behoort please!

Anneke
24-02-2004, 23:59
@ Fordje: merciekes :) Ik had het anders weer niet geweten seh!!

Jan
05-03-2004, 00:18
Ik ben als bemiddelaar opgetreden om de tweede helft van team 7 aan een nachtlicentie te helpen, de vraagtekens mogen dus verdwijnen.
Maar, hoe zit het met team 6??? :D :D :D

En zoals eerder gemeld, er is ook nog een 9de team in de maak, bevestiging volgt in het weekend.

jan

Oneliner
05-03-2004, 00:47
weet er iemand hoe het zit qua chauffeur-co-piloot?
Want ik zou eventueel wel mee willen doen emt onze pa, maar ik rij met een L en mag dus niet na 22hr rijden. IS het mogelijk om dan gewoon het stuur over te geven aan onze pa en dat hij de toer als piloot afmaakt?

Is het übehaupt toegestaan om met een L deel te nemen?

Raceboy
05-03-2004, 01:03
Originally posted by Oneliner
weet er iemand hoe het zit qua chauffeur-co-piloot?
Want ik zou eventueel wel mee willen doen emt onze pa, maar ik rij met een L en mag dus niet na 22hr rijden. IS het mogelijk om dan gewoon het stuur over te geven aan onze pa en dat hij de toer als piloot afmaakt?

Is het übehaupt toegestaan om met een L deel te nemen?

ik denk da gij met uw L zowiezo niet gaat mogen starten. Ze vragen amltijd u rijbewijs voor de start en vermits gij maar een voorlopig hebt twijfel ik of dat telt (verzekering enzo)

Pascal
05-03-2004, 03:27
Om deel te nemen als piloot aan een rittensport dien je inderdaad over een "volledig" geldig rijbewijs te beschikken. Met een voorlopig rijbewijs of leervergunning mag je niet deelnemen als piloot.

De navigator, want zo heet hij officieel (volgens het reglement), en niet co-piloot, kan deelnemen vanaf 16 jaar (of zelfs jonger, dat zou ik eens moeten opzoeken) en moet dus niet in het bezit zijn van een rijbewijs.

C U

Raceboy
05-03-2004, 14:34
Originally posted by Pascal


De navigator, want zo heet hij officieel (volgens het reglement), en niet co-piloot, kan deelnemen vanaf 16 jaar (of zelfs jonger, dat zou ik eens moeten opzoeken) en moet dus niet in het bezit zijn van een rijbewijs.

C U

Jonger dan 16 gaat ook maar dan moet er een officiele toestemming van de burgemeester voorgelegd worden.

Sennake
05-03-2004, 18:50
Apropos Raceboy, doe jij het nodige voor onze inschrijving (of misschien had je dat al gedaan)? Niet vergeten te vermelden dat we een Paddock team zijn eh :)

Mijn licentienummer is A 5232 Type R :)

Mijn handtekening zet ik wel de dag zelf bij inschrijving :)

Oneliner
05-03-2004, 19:03
Ok, dan doe ik maar niet mee :)

Sennake
05-03-2004, 19:39
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy.
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie.
Paddock Team 3 : Huudo - MDB
Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje
Paddock Team 5 : Pascal - Bart
Paddock Team 6 : Johan - Werner333 (???)
Paddock Team 7 : Jan - Wouter
Paddock Team 8 : Boosterke - Wabbe

De inschrijving zelf moet je dan nog wel zelf doen natuurlijk.

VASer
05-03-2004, 20:09
Originally posted by raceboy
Jonger dan 16 gaat ook maar dan moet er een officiele toestemming van de burgemeester voorgelegd worden.

Rittensport kan je als navigator al meebeleven vanaf 12 jaar !!!
Je moet alleen een gewettigde ouderlijke toelating hebben.
Dat is een toelating van één van je ouders die je moet laten wettigen door je gemeentebestuur.

Als piloot moet je 18 jaar zijn en een definitief rijbewijs bezitten.
Met een L of leervergunning mag je NIET deelnemen als piloot.

Kostprijs voor rittensportvergunning: 7,50 euro.

Een dagvergunning kost slechts 4 euro. Hiervoor gelden natuurlijk dezelfde voorwaarden.

Anneke
09-03-2004, 18:47
Jawadde dat allemaal om bollekes en pijlkes te volgen :)
Onder de 12 is dat toch niet aan te raden ook niet :) daar is het blijkbaar heel moeilijk om pijlkes te volgens heb ik al gemerkt :)

Zijn er ondertussen nog teams bijgekomen? Heb het idee dat het er weinig zijn. Of hebben ze al schrik nu ze weten dat ik mee rijd :p

VASer
09-03-2004, 20:31
Zo erg is dat nu toch ook niet. Een VAS-vergunning voor rittensport is trouwens één van de simpelste kwa voorwaarden en de goedkoopste.

De rittensport is de laatste jaren zelf heel populair geworden. In de eerste wedsrijd van dit jaar (Ronde van Vlaanderen) stonden bijna 100 teams aan de start. Je zal daar in Rijkevorsel zeker niet alleen zijn...

Werner333
09-03-2004, 20:33
Afgaande op vorige edities gaat daar idd heel wat volk zijn.
Team 6 voor 95% zeker. :)

Jan
09-03-2004, 22:35
En ja hoor, team nummer 9 gaat er ook voor, dat zijn Patrick en Marc, ze weten nog niet goed wie piloot wordt en wie zal navigeren en ze kunnen kiezen uit 4 auto's. Een luxeprobleem dus. Voor hen is het de allereerste keer, dus ik stel voor dat we hen vooraf een beetje "inwijden".

jan

Jan
09-03-2004, 22:37
Originally posted by Werner333
Team 6 voor 95% zeker. :)

Volgens mijn navigator is jouw piloot er 100% klaar voor :D :D :D

't Is dus aan u hé Werner.

jan

Anneke
09-03-2004, 23:34
Team 10: Evi en Jany
Team 11: Tessa en Kim

ik breng nog wat vrienden mee :) goed he!!

Raceboy
13-03-2004, 14:22
de timing

Timing

15 - 02 - 2004 09u00 Verschijning van het particulier reglement en opening van de inschrijvingen.

19 - 03 - 2004 24u00 Sluiting van de voorinschrijvingen.

20 - 03 - 2004 17u00 Opening van het secretariaat

Feestzaal Den Elst, Merksplassesteenweg 82 te 2310 Rijkevorsel. GSM 0495 29 12 54

17u05 Aanvang van de administratieve controle met schriftelijke briefing.

18u45 Sluiting administratieve controle gevolgd door de mondelinge briefing.

18u55 Affichering van de lijst “Wagens toegelaten tot de start”.

19u01 Start van de eerste wagen voor het eerste deel.

Feestzaal Den Elst, Merksplassesteenweg 82 te 2310 Rijkevorsel. GSM 0495 29 12 54.

+21u00 Start van de eerste wagen voor het tweede deel.

Taverne Den Heibaard, Heibaardweg 20 te 2990 Loenhout. Tel. 03 314 43 77

+23u20 Voorziene aankomst eerste deelnemer eindplaats.

Feestzaal Den Elst, Merksplassesteenweg 82 te 2310 Rijkevorsel. GSM 0495 29 12 54..

Werner333
14-03-2004, 17:08
Voor zij die nog wat meer info willen over ingetekende lijn:
Deel 1 (http://www.werner333.com/paddockfoto/kaart01.jpg)
Deel 2 (http://www.werner333.com/paddockfoto/kaart02.jpg)
Met dank aan autoclub Altena.

Raceboy
14-03-2004, 17:18
aanpassingen reglement rittensport voor 2004:

- klasse recreatie: min. 60% eenvoudige bol-pijl, max 40% eenvoudig kaartlezen.

- klasse toerisme: vanaf dit jaar eenvoudige blinde lijn toegestaan.

- klasse sport: nieuwe navigatietechniek: "cross the lines"

- de inrichter moet in blok verbeteren. Per gemiste controle: 10 strafpunten.

Sennake
18-03-2004, 19:05
Afspraak in Rijkevorsel om kwart voor vier (15.45 uur), dan kunnen we samen nog eens overlopen waar je zeker moet aan denken + de ingetekende lijn effe uitleggen en samen iets eten voor we aan de officiële briefing deelnemen :)

Dus niet vergeten : Paddockers om kwart voor 4 op post :)

Sennake
18-03-2004, 19:06
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie
Paddock Team 3 : Huudo - MDB
Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje
Paddock Team 5 : Pascal - Bart
Paddock Team 6 : Johan - Werner333
Paddock Team 7 : Jan - Wouter
Paddock Team 8 : Boosterke - Wabbe
Paddock Team 9 : Patrick - Marc
Paddock Team 9: Evi - Jany
Paddock Team 10: Tessa - Kim

Sennake
18-03-2004, 19:08
Patrick en Marc zijn dus niet dezelfde als Fordje (= Patrick) en Tigerracing (= Marc) eh Jan?

fordje
18-03-2004, 19:57
Neen, wij stonden al ingeschreven. Via Jan hebben wij niks geregeld;

Ik kan pas rond 17.00-17.30 ter plaatse zijn. Met excuses, we zullen maar zeggen dat we het allemaal al kennen..... :)

Jan
18-03-2004, 21:52
Originally posted by Sennake
Patrick en Marc zijn dus niet dezelfde als Fordje (= Patrick) en Tigerracing (= Marc) eh Jan?

Mijne naar Euro geconverteerde frank is inmiddels ook gevallen, het gaat wel degelijk om een andere Patrick en Marc.

Kwart voor vier wordt krap, we zullen alleszins proberen om er vóór vijf uur te zijn, wij kennen immers bijlange nog niet alles :D

jan

Anneke
20-03-2004, 12:14
Heb al een bordje gezien :) Bij ons op de hoek van de straat!!! en het is een K :) een roze zelfs...