View Full Version : Zonder gordel rijden.
schumivill
19-02-2004, 20:24
Volgend filmpje is niet voor gevoellige mensen,dit wou ik er toch bijzetten,ma draag gewoon altijd een gordel!
Zonder gordel. (http://www.949zeta.com/noSeatBelt/noSeatbelt.html)
Wat ik niet snap (naast het feit dat iemand zijn gordel niet zou dragen, maar daar hebben we het vroeger al eens zeer uitgebreid over gehad), is dat die gast na de eerste klap nog steeds nonchalant met één hand tracht zijn wagen weer onder controle te krijgen, wat natuurlijk niet lukt :frusty:
voor diegenen die toch volharden in de boosheid is dit het zoveelste bewijs van het nut van de gordel.
schumivill, je was me voor, om 19u54 kreeg ik deze link via een irc-kanaal :) Ik snap ook niet echt dat die man met 1 hand uit een slip wil geraken. Verder moet het natuurlijk lukken om een camera in een auto te hebben wanneer de bestuurder in slaap valt. Volgens mij lijkt dit verdacht veel op een Jackass-achtig zotte mensen gedoe. Maar je ziet wel duidelijk wat er gebeurt als je geen gordel aan hebt.
ben ook eens 2x overkop gegaan op autostrade... was heel blij da'k mijne gordel aanhad. Zelfs mét gordel vliegt ge serieus rond...
Denk dat die kerel zo verschrokken was dat em niet eens de reflex had om met z'n 2 handen te corrigeren...
Originally posted by B.V.S.
ben ook eens 2x overkop gegaan op autostrade... was heel blij da'k mijne gordel aanhad. Zelfs mét gordel vliegt ge serieus rond...
Denk dat die kerel zo verschrokken was dat em niet eens de reflex had om met z'n 2 handen te corrigeren...
wauw, geluk heb je dan zeker. helukkig ben je er zonder kleerscheuren uitgekomen. Gordel dragen is idd belangrijk.
Ik heb eens met iemand moeten meerijden, hij was strontzat, de baan lag glad, en hij droeg geen gordel. en "sjeezen" dat hij deed. Op de steenweg 130km/h Ik voelde me echt niet op mijn gemak :eek:
Wij (ikke, mama, papa en broertje) zijn ook ne keer overkop gegaan in de Ardennen (op weg naar Spa , tijdens de Boucles de Spa :D ). Omdat we allemaal onze gordel aanhadden, hadden we zelfs geen schrammetje ;)
Ik snap eigelijk nie waarom je je gordel niet zou aandoen, mij stoort dat niet , zonder gordel voel ik mij trouwens niet op mijn gemak in de auto.
1 januari 1995.
Geslipt op ijzel. De gracht in en 2x overkop.
Gelukkig Nieuwjaar. :+
Autootje (Opel Kadett) perte totale, maar bibi had geen schrammetje omdat hij zijn gordel droeg.
Mij moet je sindsdien niet meer overtuigen van het nut van de gordel. Altijd, al is het maar voor een ritje van 500 meter.
Hallo Paddockers,
ik heb tegen 160km/u kennis gemaakt met een boom en ik had GEEN gordel aan. Ik ben uit de auto gegooid en had maar 1 teen gebroken bij wonder natuurlijk. Dit zal wel 1 geval op miljoenen zijn denk ik. Maar ik dring er op aan om hem toch aan te doen en mijn kids doen dat altijd ze zijn dit gewoon. Ik krijg het op de heupen als ik mensen zie rondrijden en de kinderen zitten gewoon in de auto of ze staan recht tussen de zetels. Dit is echt ongelooflijk.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.