PDA

View Full Version : WRC Peugeot service park uitrusting


eliljo
22-02-2004, 14:31
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar het merk en type van de vrachtwagens die het Peugeot WRC team gebruikt in het service park. Ik denk dat het Volvo's zijn maar weet niet welk type (en misschien is zelf het merk ook al fout)

Ook informatie over andere uitrusting (VIP bus, tools, ...) van het Peugeot WRC team is welkom.

Als er iemand gedetailleerde foto's heeft van het service park van Peugeot WRC team zou ik het fijn vinden als ik een kopietje zou kunnen hebben via email.

Alvast bedankt iedereen,

Eliljo

eliljo
22-02-2004, 15:36
Heb zojuist het type ontdekt, het is inderdaad een Volvo namelijk FL6.

De andere info is nog steeds welkom

Bedankt,

Eliljo

Guido
22-02-2004, 15:59
Gewoon even zoeken op Google kan al wonderen doen. Op de officiële site van Peugeot Sport wordt er een hele pagina besteed aan de assistentie zone.

Meer info vind je hier (http://www.peugeot-avenue.com/sport/sport_auto/rallye/fr/equipe/assistance.htm)

Er zijn ook enkele foto's op terug te vinden met een hele uitleg erbij. ;)

Mag ik curieus zijn en vragen van waar de interesse?

eliljo
22-02-2004, 16:22
bedankt voor de info.

Ik ben bezig een diorama te maken van het service park van Peugeot WRC team. Op foto's kan je al veel zien maar als je van de gebruikte uitrusting het merk en types kent kan je meer gedetailleerde illustraties van de fabrikanten opzoeken.

Maar zoals ik al vermeld heb alles is welkom over hun service park.

eliljo
22-02-2004, 16:25
Huudo,

Ik heb zojuist even naar de link geweest en dit is echt een pagina die ik nodig heb. Ik dacht dat ik zowat alles op de peugeot site had gezien maar blijkbaar zijn er nog andere hoekjes en kantjes :-)

Bedankt je maakt men dag goed !

Supra
28-02-2004, 11:49
wat is een diorama

Guido
28-02-2004, 13:18
Dit is een voorbeeld van een diorama, het is dus een modelbouw scene die iets uitbeeldt.

http://users.skynet.be/huudo/images/scale/205dio/205dio-8.jpg

Misschien dat deze thread naar de modelbouw kan verhuizen. 'k had al onmiddellijk in de gaten dat het die richting uit zou gaan. Dan eliljo daar misschien wat foto's posten van zijn vorderingen?

Oneliner
28-02-2004, 13:40
Originally posted by Huudo
Misschien dat deze thread naar de modelbouw kan verhuizen.

Is bij deze gebeurd ;)

eliljo
01-03-2004, 13:33
Sorry voor het gebruik van de verkeerde forumgroep. Had deze niet gezien.

Van zodra er toonbare vorderingen zijn zal ik die zeker posten.

Guido
01-03-2004, 16:34
Originally posted by eliljo
Sorry voor het gebruik van de verkeerde forumgroep. Had deze niet gezien.

Van zodra er toonbare vorderingen zijn zal ik die zeker posten.

Geen probleem hoor ;) We zijn hier allemaal wel eens een keertje begonnen. Oh ja, nog vergeten te zeggen

Welkom in ons modelbouwhoekje hier!