PDA

View Full Version : Hulp & info gevraagd i.v.m. PAY PAL ?


vinnie
23-02-2004, 19:14
Hallo iedereen
Langs deze weg wil ik iemand vragen die ervaring heeft met de betaal methode paypal.Wat moet ik ervoor doen of hoe werkt die manier van betalen eigenlijk.Als ik bv iets wil bestellen bij mediamix of hobby link japan enz. Alle informatie is welkom om mij een beetje vooruit te helpen.
Groetjes VINNIE :bye:

M3-gtr
23-02-2004, 20:57
k'heb ook iets besteld bij hlj , maar had geen visa (k'dacht dat je dat via een gewone overschijving kon betalen) , maar ik ben vorige week mijn visa-kaart gaan aanvragen en heb die normaal deze week , maar verder weet ik ook nog nie zo veel , dus als iemand ons kan verderhelpen ? ;)

vinnie
23-02-2004, 21:31
Vindt VISA via internet toch wel een beetje gevaarlijk.

vanni
24-02-2004, 00:21
Ik heb al 10-tallen x gekocht met mijn Visa (waaronder ook Paypal) & ben ,tot nu toe, geen enkele keer bedrogen.


Check www.paypal.com

FormulaV-JH495
24-02-2004, 15:01
Ik gebruik al 2 jaar PayPal en kan zegen dat het veiliger is dan geld versturen met de bank ... echt waar ... :D ...
Eigenlijk koop ik bijna alles via het net ... zelfs opt werk bestel ik mijn pizza's via het internet :D en gebruik ik ook mijn visakaart ...
@ Vinnie ... Iets via het internet kopen met je VISA-kaart is echt niet gevaarlijk ... je moet wel zeggen dat ze alles versturen als "GIFT" en dit voor een max. bedrag van 25$ anders moet je invoertaxen betalen :D

Als je iets online wilt kopen betaal via paypal en ik kan je garanderen dat het veilig is .

Seņor Bigfrit
27-02-2004, 22:51
Zonder visakaart is dit blijkbaar niet mogelijk huh?

Olivier

vanni
28-02-2004, 12:55
Je moet idd een Visa kaart bezitten