View Full Version : Misschien zo, misschien ook niet !
hier klikken (http://users.pandora.be/driesco/Website/volvo-bri.jpg)
/MOD foto te groot.
gelieve hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=6012) de regels nog eens na te lezen.
komen die ruitenwissers aan de lampen er ook op ???
:D:D
Originally posted by Supra
komen die ruitenwissers aan de lampen er ook op ???
:D:D
:)
Originally posted by Driesco
hier klikken (http://users.pandora.be/driesco/Website/volvo-bri.jpg)
/MOD foto te groot.
gelieve hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=6012) de regels nog eens na te lezen.
Gelieve op de foto rechts te klikken en naar de pixels te kijken, ik kan er ook niet aan doen dat ik niet kan lezen hé. :)
McLarenboy
25-02-2004, 21:43
pretty good ;)
Thomaske
25-02-2004, 22:17
Prachtig gewoon
Mooie wagen, mooie bestickering ook, (HET IS FEEST, ALS JE BIJ O'COOL BENT GEWEEST ) :D
Greetzz.. Corvetteboy
Bart.Vandecavey
25-02-2004, 22:59
Originally posted by corvetteboy
Mooie wagen, mooie bestickering ook, (HET IS FEEST, ALS JE BIJ O'COOL BENT GEWEEST ) :D
Greetzz.. Corvetteboy
Zonder woorden...
Speedgirl
25-02-2004, 23:23
:cool:
Culinor ?
fast freddy
26-02-2004, 10:48
...........*silence*.....just :D:D:D:D:D:D:D
Het blauw-wit-zwarte design is maar belangrijk, de rest zijn maar wat logo's om de boel op te fleuren :)
De wagen is deze nacht gespoten volgens het ontwerp gemaakt door Mcl Boy, waarvoor onze oprechte dank.
Nummer moet op het dak ipv op de motorkap :p
Ziet er niet slecht uit persoonlijk heb ik er niet echt een WAAAW gevoel van gekregen. Afwachten hoe het er in het echt uitziet.
Originally posted by stijnconinx
Nummer moet op het dak ipv op de motorkap :p
Juist, heb dat doorgegeven. Verder hebben we tot 25 maart om er iets moois van te maken hé. Was hem eerst en vooral te doen om de basiskleur qua spuitwerk. ;)
kurtvaes
26-02-2004, 12:38
heb je al foto's ?
fast freddy
26-02-2004, 12:43
binnenkort de fotoos van de vers gespoten S40 op www.belgianraceinvest.be
kurtvaes
26-02-2004, 13:39
Hopelijk passeren ze eerst via mij :)
wanneer mogen we de eerste foto's verwagten ???
binnenkort geeft niet echt veel info :D
Wij zijn hier live in het atelier, body is klaar, ik probeer ze vanacht nog online te zetten, anders zal het voor morgen zijn.
Technisch dossier is klaar, alle stukken zijn binnen, onze mannen zijn nu nieuwe benzinetoevoer aan het steken.
Voor de rest ziet alles er goed uit dat we 11 maart de eerste meters kunnen maken.
Zij uit de buurt van Lint, ge moet maar eens komen hé, we zijn hier zeker tot 01.00. Ik ga hier wel inkom beginnen vragen voor al de kijkers :)
tot stukken in de nacht sleutellen. ik hoop dat ge er goed tegenkunt want het gaat nog veel gebeuren vooralleer dat de auto up and runnig is... ik denk dat da normaal is bij de meeste nieuwe wagens
hoeveel weegt de volvo op het moment???
tot stukken in de nacht sleutellen. ik hoop dat ge er goed tegenkunt want het gaat nog veel gebeuren vooralleer dat de auto up and runnig is... ik denk dat da normaal is bij de meeste nieuwe wagens
Ikke sleutelen, daar gaat volk komen naar kijken :):)
Nieuwe wagens, jaja, we hebben model 2004 ;)
860 kg is da het minimum gewicht van u klasse
http://users.pandora.be/Marc_Wauters/BRI/26_02_2004/IM000980.JPG
Oneliner
27-02-2004, 12:17
:eek: die heeft geen deuren en geen koffer :eek:
het hele chassis is blauw gespoten, hoe gaat ge dan die witte streppen er op doen??? plakken ???
Chris is niet voor niks één van de beste carrossiers in België hé, spuiten natuurlijk.
het hele chassis is blauw gespoten, hoe gaat ge dan die witte streppen er op doen??? plakken ???
Nog nooit een racewagen zien bestickeren? Livery's worden zelden tot nooit gespoten, altijd gestickerd hoor :)
Ik heb zelfs al een blauwe Porsche zien bestickeren en omtoveren tot een rood-wit-zwarte livery waar geen spatje blauw meer aan te zien was :)
Maar ik denk dat onze Stickerman hier meer over kan vertellen :)
Chris is niet voor niks één van de beste carrossiers in België hé, spuiten natuurlijk.
Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel :D
Originally posted by Sennake
Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel :D
Voila, stickers zijn heel duur, komen bijna altijd los in de car wash en geven van dichtbij geen perfect resultaat. Wij gebruiken wel stickers voor het aanbrengen van de sponsors.
kurtvaes
27-02-2004, 13:20
Goed om te weten, dan kan hij de mijne ook eens herspuiten :worship:
Originally posted by Sennake
Nog nooit een racewagen zien bestickeren? Livery's worden zelden tot nooit gespoten, altijd gestickerd hoor :)
Dat is wel extra gewicht ;)
De wagens van USCarworld zijn dit jaar ook verschillende kleuren gespoten, ziet ook zeer mooi uit.
Een koppel uit het Hoge Noorden en het Warme Zuiden.
Als daar maar geen .....
't Zal wel mooi zijn als de camion opengaat.
Originally posted by Rasse
Een koppel uit het Hoge Noorden en het Warme Zuiden.
Als daar maar geen .....
't Zal wel mooi zijn als de camion opengaat.
;)
ik denk dat ge die uitlaat wel beter kunt omdraaien(de buis na de knalpot moet naar onder) dit geeft minder db's
ik denk dat ge die uitlaat wel beter kunt omdraaien(de buis na de knalpot moet naar onder) dit geeft minder db's
Tis voor de Belcar hé, ni de TC.
fast freddy
01-03-2004, 19:16
hoe meer geluid hoe beter...doe misschien de Moore bmw na tijdens de 24 uren van zolder 2002....als hji voorbijreed deed half circuit zolder zijn vingers in z'n oren......voor mij puur genieten
S 40 zal echt een uniek sound hebben iets dat je alleen bij BRI zal vinden en nergens anders. er zullen veel mannen met hun buik tegen de muur staan als de beest wordt gelost.. geloof me
greetzzz
vinnie belcar
01-03-2004, 20:08
dries , als ik uwen toffen auto laat bestikkeren, mag ik dan met u rijden aub, ge weet nooit ge, als piloot zonder budget kan ik het maar proberen ? ;) en zou nog kunnen gratis bier leveren ook :D
fast freddy
01-03-2004, 20:47
klink een mooie deal ik ben er helemaal voor te vinden :D
nu nog hopen dat de mannen van BRI meedoen :gas:
Originally posted by MECANO
S 40 zal echt een uniek sound hebben iets dat je alleen bij BRI zal vinden en nergens anders. er zullen veel mannen met hun buik tegen de muur staan als de beest wordt gelost.. geloof me
greetzzz
Als je van de sound van een 4 cylinder al omver valt kan je toch niet echt tot de categorie van de mannen worden gerekend ;)
Als je van de sound van een 4 cylinder al omver valt kan je toch niet echt tot de categorie van de mannen worden gerekend ;)
4 ?
Excussie, vijf zeker :)
Yep ;)
is er nog meer gespoten ??
is er nog meer gespoten ??
Elke dag als het moet. Jaja, Supra, maar vanaf nu houden we alles voor ons.
Al eens geluisterd naar een BMW STW die je van ver hoort aankomen in Francorchamps ? Er is geen diepe bas, maar het metalen geluid van zuigers die 9000 rpm draaien geeft toch de rillingen
Originally posted by Asterix
Al eens geluisterd naar een BMW STW die je van ver hoort aankomen in Francorchamps ? Er is geen diepe bas, maar het metalen geluid van zuigers die 9000 rpm draaien geeft toch de rillingen
Euh ja, en meer als u hoor ;) Van '95 tot en met '97 heb ik de Belgian Procar van zeer nabij gevolgd en heel veel races gezien. Daarna de Carglass Cup beginnen volgen en toen reden er daar ook enkele Super Toerismes in rond dus... Wat je bij een STW vooral hoort is de lucht-inlaat en niet zozeer de uitlaat, dat is bij een V8 nogal eens anders en dat is wat ik bedoelde ;)
deze tread was orgineel over de nieuwe livery van de volvo s40 en niet over het geluid van een stw. we zijn hier dus wel serieus :Offtopic:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.