PDA

View Full Version : allen daarheen!!!!!!


vinnie belcar
27-09-2001, 17:46
ja jongens, t'is zover, de eerste foto's en technische uitleg van ons projekt staat op mijne website.

www.communities.msn.com/vbeernaertbelcar

moest ge nie binnen geraken kunt u altijd via de links op de belcarsite binnen geraken.

ok

tot straks!!!!!!

zeg ne keer ulder gedacht erover!!!!!! goe of slecht, t'kan me nie schelen.




http://sc.communities.msn.com/tn/19/D2/vbeernaertbelcar/1/160.jpg

Sennake
27-09-2001, 17:57
Vinnie jong, dat vind ik nu eens een origineel project seh!
Een supercool race karreke met een beestige motor in!
Amai dat gaat nogal wat geven! Alleen daarvoor zou een mens al naar alle Belcar races komen zien :-)))
Ik heb ook al een naam voor het machien : "the Vinnie-Mini"!!!

Sennake
27-09-2001, 18:19
Vinnie, ik zou het zeeeeeeeeeer erg op prijs stellen als ik een uitnodiging zou krijgen voor de voorstelling van de wagen eens hij klaar is. Ik zou het een grote eer vinden als ik (een van de) eerste foto's zou mogen nemen van je racewagen en ze dan ook bliksemsnel online posten...

Denk je eens aan mij please?

vincentdb2001
27-09-2001, 19:04
geweldig idee !!!!

dit wordt nog iets !!!

waneer is ze klaar? testen op zolder tijdens de winter?

vinnie belcar
27-09-2001, 19:42
Originally posted by Sennake
Vinnie jong, dat vind ik nu eens een origineel project seh!
Een supercool race karreke met een beestige motor in!
Amai dat gaat nogal wat geven! Alleen daarvoor zou een mens al naar alle Belcar races komen zien :-)))
Ik heb ook al een naam voor het machien : "the Vinnie-Mini"!!!


das ne goeien, the vinnie-mini..... ik zal hem onthouden!!!!!!!!
:p :p :p :p

vinnie belcar
27-09-2001, 19:45
Originally posted by vincentdb2001
geweldig idee !!!!

dit wordt nog iets !!!

waneer is ze klaar? testen op zolder tijdens de winter?


wij hopen klaar te zijn tegen de eerste wedstrijd, veel zal afghangen van de sponsors en het budget dat we los krijgen, zoals ge u kunt voorstellen zal het geen goedkoop dingetje zijn....
maar we proberen de wagen zo snel mogelijk op de baan te krijgen!!!!! De kas wordt maandag geleverd in oostende dus hebben we een kleine 6 maanden om de wagen klaar te krijgen:confused:

vincentdb2001
27-09-2001, 19:49
hoopelijk klaar voor de eerste race..

Werk je dan ook zelf aan de wagen of gebeurt dat allemaal alleen door mecaniciens?

vinnie belcar
27-09-2001, 20:22
Originally posted by vincentdb2001
hoopelijk klaar voor de eerste race..



de wagen wordt volledig in eigen huis gemaakt, we vertrekken van een blote kas, en nee ik ben geen mekanieker naar erik wel, het is een velledig eigen consept en struktuur, ik zorg voor de pr, dwz contacten met sponsors pers en forums lol

Werk je dan ook zelf aan de wagen of gebeurt dat allemaal alleen door mecaniciens? :p

Werner333
27-09-2001, 20:34
Originally posted by Sennake
Vinnie, ik zou het zeeeeeeeeeer erg op prijs stellen als ik een uitnodiging zou krijgen voor de voorstelling van de wagen eens hij klaar is. Ik zou het een grote eer vinden als ik (een van de) eerste foto's zou mogen nemen van je racewagen en ze dan ook bliksemsnel online posten...

Denk je eens aan mij please?

Daar wil ik ook wel fotokes van komen nemen.:)

Mark
27-09-2001, 22:22
Nou bij deze, Vinnie:

Paddock-meeting tijdens de presentatie van deze mighty mini.........wow wat een project!

Hiermee moeten jullie de engelse autosport mee kunnen halen..........the holy bible of racing. Daarin heeft wel eens repo gestaan over een oud model mini met een vette V8 als motor. De rijder zat tegen de achterwand aan............

:D

laurent
28-09-2001, 11:35
Wow Vinnie, dees is nen echte of wa....
zo'n klein bakske tussen al die zwaar mannen, en nog met genoeg potentieel om ze zwaar op hun kl*ten te geven....

De max man, respect & bonne chance

Joosen
28-09-2001, 12:06
Prachtig Vinnie,

Veel sukses bij het klaarstomen van dit beestje.

Eindelijk nog eens een origineel idee. Gelukkig dat je een BMW motor mag gebruiken en dat ze jullie niet hebben beperkt tot het Rover motorengamma.

GO VINNIE GO !!!

Bart.Vandecavey
28-09-2001, 12:09
Tim de mini is een BMW en geen Rover meer hé.

Joosen
28-09-2001, 12:18
Heel Rover is eigendom van BMW maar blijft toch een merk apart ofzoiets, kunt er maar aan uit zene. In elk geval staan er onze Vinnie spannende (en niet altijd even gemakkelijke) tijden te wachten. 't Amusement ermee.

Vraagje aan Vinnie : Om die 6-in-lijn in de Mini te doen passen zal je wel een schoentrekker nodig hebben zeker ? Moeten jullie daarvoor ook ophangingspunten aanpassen of kan je die origineel houden ? (want om die aan te passen moet ge ni alleen ne straffe mekanieker zijn maar kompleet nen ingenieur!)

Bart.Vandecavey
28-09-2001, 12:28
Rover is door BMW vorig jaar verkocht aan de MG group (een nieuwe onderneming). Landrover-Rangerover aan Ford en Mini hebben ze gehouden. De nieuwe mini is wel veel groter dan de originele mini (ik dacht ongeveer zoals een Golf).

vinnie belcar
28-09-2001, 12:50
Originally posted by Joosen
Heel Rover is eigendom van BMW maar blijft toch een merk apart ofzoiets, kunt er maar aan uit zene. In elk geval staan er onze Vinnie spannende (en niet altijd even gemakkelijke) tijden te wachten. 't Amusement ermee.

Vraagje aan Vinnie : Om die 6-in-lijn in de Mini te doen passen zal je wel een schoentrekker nodig hebben zeker ? Moeten jullie daarvoor ook ophangingspunten aanpassen of kan je die origineel houden ? (want om die aan te passen moet ge ni alleen ne straffe mekanieker zijn maar kompleet nen ingenieur!)

sorry, ik weet dat ze hem erin zullen krijgen maar vraag me niet hoe , dat zijn dingen voor onze technische staf, ik kan het projekt gewoon aan de man brengen......:p

RoBByNiO
28-09-2001, 16:19
hoe komt het dat ik niet op de site binnen kan?

vinnie belcar
28-09-2001, 17:25
Originally posted by RoBByNiO
hoe komt het dat ik niet op de site binnen kan?

het is nog gebeurt, weet je ga eerst naar www.belcar.com, dan naar links en dan klikken op vincent beernaert-pagina, zo zou het normaal moeten lukken, en als ge u lid maakt van mijn communitie krijg je iedere keer een bericht als er iets nieuws opstaat

groetjes
:cu:

Raceboy
28-09-2001, 18:24
het is omdat het adres http://communities.msn.com/vbeernaertbelcar is. sorry vinnie die www is overbodig :)

wilmai
28-09-2001, 23:42
Vinnie,
Hij ziet er tof uit op die tekening, ik had hem eigenlijk van achter best een beetje breder verwacht dan vanvoor. Zo beetje meet een agressievere look vb Renault Turbo II of zoiets gelijkaardig.

Ik wens jou en jou ganse team veel veel geluk en succes bij het opbouwen van dit nieuwe BELCAR MONSTER.

Wij van CORSA RACING weten wat het is een hele winter werken om een auto in orde te krijgen, en dit dan pas laten lukken op donderdag als er zondag moet geraced worden. Laat dit een hart onder de riem zijn van jullie allemaal want echte amateurs zoals jullie met een nieuw en gedurfd project zie je nog maar weinig.

En mannen mocht er eens iets mislukken, laat het niet aan je hart komen. Bouw even een cool down periode in of ga eens lekker uit de bol en dat gaat het weer van zelf.

Nogmaals succes aan gans jou team voor deze gedurfde uitdaging.

Greetz
WILMAI
WWW.CORSA-RACING.Be

vinnie belcar
29-09-2001, 01:14
Originally posted by wilmai
Vinnie,
Hij ziet er tof uit op die tekening, ik had hem eigenlijk van achter best een beetje breder verwacht dan vanvoor. Zo beetje meet een agressievere look vb Renault Turbo II of zoiets gelijkaardig.

Ik wens jou en jou ganse team veel veel geluk en succes bij het opbouwen van dit nieuwe BELCAR MONSTER.

Wij van CORSA RACING weten wat het is een hele winter werken om een auto in orde te krijgen, en dit dan pas laten lukken op donderdag als er zondag moet geraced worden. Laat dit een hart onder de riem zijn van jullie allemaal want echte amateurs zoals jullie met een nieuw en gedurfd project zie je nog maar weinig.

En mannen mocht er eens iets mislukken, laat het niet aan je hart komen. Bouw even een cool down periode in of ga eens lekker uit de bol en dat gaat het weer van zelf.

Nogmaals succes aan gans jou team voor deze gedurfde uitdaging.

Greetz
WILMAI
WWW.CORSA-RACING.Be

hartelijk dank wilmai, eerst en vooral hij zal wel degelijk breder staan hoor, maar de tekeningen zijn van internet, dus niet van ons consept, maar ja ik kan nu zo goed nie tekenen om een conceptcar te tekenen, en wij weten aan wat we beginnen, wij voorzien 5000 werkuren, dus dat is niet niets ge, en dat allemaal op één winter, voor jullie ook veel succes tijdens de laatste koers en nog eens proficiat met jullie prestatie tijdens de 24 uren!!!
Hopelijk reageren alle team zoeals jullie en worden we met open armen ontvangen voor de start van het nieuwe seizoen, ik zal regelmatig info en foto's op het net zetten tijdens het maken van de wagen, zo kan iedereen volgen...

see you in zolder

;)

Junior
29-09-2001, 15:53
Vinnie en Erik,

Veel succes met jullie nieuw project en laat ze maar eens een poepje ruiken !
Ben gelijk lid geworden van je communitie om zo uptodate te blijven.

greetz,
Junior

Mark
29-09-2001, 17:10
Vinnie,

Ideetje, maak een fotoreportage van de bouw. Kunnen we de progressie en bouw volgen van de Mighty Mini:D