PDA

View Full Version : www.rallyfoto.be.tf


Juha
27-02-2004, 22:37
De webstek van mijn eigen rallyfoto's heeft en facelift gekregen.
Dat lichtblauw/grijs/wit is vervangen door donkerblauw, er is een achtergrondgeluid en de site is nu beschikbaar in Nederlands, Engels en Frans. Hij is even gebruiksvriendelijk als de vorige versie, alle pagina's zijn eenvoudig te vinden zonder omwegen.
Er in totaal 1141 foto's online, van Divisie 1, VAS, ASAF, rallycross, historic en de racing show in Essen. Helaas moest ik door plaatsgebrek een groot aantal foto's onderbrengen in een msn comunity (omdat ik geen zin heb om mij blauw te betalen aan webspace).

Opmerkingen over taalfouten of andere mankementen mogen hier meegedeeld worden.

www.rallyfoto.be.tf

ikke
02-03-2004, 22:39
Originally posted by Juha
De webstek van mijn eigen rallyfoto's heeft en facelift gekregen.
Dat lichtblauw/grijs/wit is vervangen door donkerblauw, er is een achtergrondgeluid en de site is nu beschikbaar in Nederlands, Engels en Frans. Hij is even gebruiksvriendelijk als de vorige versie, alle pagina's zijn eenvoudig te vinden zonder omwegen.
Er in totaal 1141 foto's online, van Divisie 1, VAS, ASAF, rallycross, historic en de racing show in Essen. Helaas moest ik door plaatsgebrek een groot aantal foto's onderbrengen in een msn comunity (omdat ik geen zin heb om mij blauw te betalen aan webspace).

Opmerkingen over taalfouten of andere mankementen mogen hier meegedeeld worden.

www.rallyfoto.be.tf

ik heb je site even bekeken en ik moet zeggen dat je je op glad ijs begeeft. Beschik je over een HR en BTW nr. vroeg of laat heb je controle aan de deur.
Beroepsfotografen gaan je de verkoop an foto's iet in dank afnemen. Zij zijn gebonden aan allerlei regels en bepalingen en wetgevingen . Je zou niet de eerste zijn die tegen de spreekwoordelijke lamp loopt. De btw zal je handelen uit hobby niet aanvaarden als argument.

Juha
03-03-2004, 14:11
Originally posted by ikke
ik heb je site even bekeken en ik moet zeggen dat je je op glad ijs begeeft. Beschik je over een HR en BTW nr. vroeg of laat heb je controle aan de deur.
Beroepsfotografen gaan je de verkoop an foto's iet in dank afnemen. Zij zijn gebonden aan allerlei regels en bepalingen en wetgevingen . Je zou niet de eerste zijn die tegen de spreekwoordelijke lamp loopt. De btw zal je handelen uit hobby niet aanvaarden als argument.
Ik persoonlijk niet, maar mijn vader wel. Maar zal voor de veiligheid toch eens informeren (voor die 5 euro dat ik daarmee verdien...).

ikke
03-03-2004, 14:31
dat klopt juha, het is maar 5 euro.
Maar toch ik heb er in het verleden ook al amberas meegehad de fiscus heeft er bij mij geen rekening meegehouden, bij zijn ze zelfs nagegaan wie de domeinnaam betaald heeft.
En leg die mannen maar eens uit dat je weinig verkoopt. Het gaat om niet zozeer om de inkomsten die je eruit haalt maar het feit dat je iets verkoop zonder HR en TBW nr is strafbaar (hebben ze mij vertelt)
Uit voorzorg ben ik ermee gestopt.
veel succes nog met je hobby

Juha
04-03-2004, 13:36
Kreeg woensdag avond mailtje binnen van iemand (die ik niet ken) en het ging toevallig over deze zaken. Ik wil je niet beschuldigen, maar heb jij daar toevallig niks mee te maken?
Maar wie het ook geweest is, ik ben bezig met die dingen, dus verspil mijn tijd niet met zulke dingen aub.

Marnik
04-03-2004, 21:29
Originally posted by Juha
Kreeg woensdag avond mailtje binnen van iemand (die ik niet ken) en het ging toevallig over deze zaken. Ik wil je niet beschuldigen, maar heb jij daar toevallig niks mee te maken?
Maar wie het ook geweest is, ik ben bezig met die dingen, dus verspil mijn tijd niet met zulke dingen aub.

he juha
ik heb ook zo iets in die aard binnen gehad.
mijn nedstat gaf ook aan dat er iemand vanuit het ministerie van econmische zaken de site heeft bezocht.

Bart.Vandecavey
04-03-2004, 21:31
Originally posted by Marnik
he juha
ik heb ook zo iets in die aard binnen gehad.
mijn nedstat gaf ook aan dat er iemand vanuit het ministerie van econmische zaken de site heeft bezocht.

Euhm dat was waarschijnlijk ik...

fordje
04-03-2004, 21:42
Ja Bartje, weer hard aan't werk zeker? Onschuldige mensen aan het lastigvallen...tss...

Hou het maar bij je statistiekjes. Daar hebben we allemaal wat aan :)

Juha
05-03-2004, 13:22
Originally posted by Marnik
he juha
ik heb ook zo iets in die aard binnen gehad.
mijn nedstat gaf ook aan dat er iemand vanuit het ministerie van econmische zaken de site heeft bezocht.
Die heb ik halfweg vorig jaar ook gehad, maar nooit iets van de belastingen gehoord.