View Full Version : Hoe ziet uw muismat er uit?
Bart.Vandecavey
28-02-2004, 14:33
In navolging van uw desktop uw muismat...
Dit is alvast de mijnen...
http://users.pandora.be/Russell/images/foto-muismat.png
lol
ikke heb geen muismatteken :)
ik doe het gewoon op mijn bureautafel.
Eentje van Opel motorsport
http://www.imagestation.com/picture/sraid105/p7400cf0029e1d7bc3faf96266e0eea01/f97e733d.jpg.orig.jpg&caption=muismat&id=4185813821
Een zwarte Porsche getuned door Gemballa.
Originally posted by yvdp
ik doe het gewoon op mijn bureautafel.
lol! moet ik ook eens proberen. :+
Ik heb een muismat van 'Spring' :o
De klein mannen mogen de 'accessoires' kiezen, papa de hardware. :D 't is een praktisch ding, je kan erop schrijven, want het is eigenlijk een notablok met afscheurvelletjes.
tafel
met vanalles erop, straks foto :-)
Originally posted by Huudo
Geen aanrader, mijn vader doet dat ook en ik erger me dood aan dat ding... :frusty:
Originally posted by Huudo
hehe, echt hé ;)
kurtvaes
28-02-2004, 19:13
Ik heb zelfs geen muis !
mjah, zo gaat het ook
echt handig is het dan wel niet echt :)
Oneliner
28-02-2004, 20:31
Bwah kweet niet, touchpad is wel makkelijk en handig eens je ermee weg bent.
Ik heb een gewone grijze muismat...
Originally posted by Oneliner
Bwah kweet niet, touchpad is wel makkelijk en handig eens je ermee weg bent.
Wanneer ik op de laptop werk en 'k heb geen plaats voor mijn I.R. USB-muis dan zal ik de touchpad gebruiken, anders toch maar de muis eraan hoor. 'k kan niet gewend raken aan zo'n touchpad. Voor de IR-muis gebruik ik geen muismat.
boosterke
29-02-2004, 09:49
ik gebruik ofwel touchscreen (laptop) ofwel men klein usb muizeken dus geen muismat voor mij
optische draadloze muis. Maar er slingert hier wel erges een muismatje rond, en daar staat Montoya op in een Williams 2002 (Compaq-logo). Gekregen van mijn schoonbroer die bij FedEx werkt.
kurtvaes
29-02-2004, 21:45
Op mijn gewoon PC: Trackball (geen muismat van doen)
Op de laptop: touchpad (ook geen matje van doen)
Bart.Vandecavey
29-02-2004, 23:48
Ik had beter de vraag anders gesteld zeker, wie heeft er hier nog een gewone muis met een balleke...:D
nope, lichtje :D
btw, nu is mijn bed mijn muismat, dus gewone witte onderlegger
muismatten zijn precies met uitsterven bedreigt... persoonlijk heb ik er ook geen enkele, alles infrarood ofwel laptops
awel ik heb nog een muis met een bolleke, maar wel geen muismat, te lui om dat ergens te zoeken dus gewoon op het bureaublad :D
Ik heb nu een laptop (touchpad dus) , maar vroeger had ik een sjieke McLaren-muismat :cool:
Snelle Japie
01-03-2004, 19:08
Ik had eerst een optische zonder muismat, toen een gewone draadloze en da ding is gevlogen en nu is er terug een optische zonder muismat :)
mijn witte bureau-tafel ;)
geen muismat met andere woorden ..... ook niet nodig voor een optische muis
op lan's waar de tafels soms niet zo geschikt zijn voor optische muizen heb ik een Everglide met UT-logo ;)
Ikke een blauwe Everglide zonder logo
Originally posted by Ottooke
Een zwarte Porsche getuned door Gemballa.
Als het de 996 Biturbo GTR is is het dezelfde als de mijne :)
Jochen
The Interceptor
03-03-2004, 00:09
ik eentje van "FORMULA 1" zat denk in 1998 of 1999 bij een Formule 1 packet, Irivine staat erop in z'n Ferrari, maar wel met alle sponsors eraf gedaan :)
FleaBite
03-03-2004, 16:28
De mijne is een Everglide DKT. Gekocht op een LAN-party omdat ik mijn gewoon matje vergeten was, en mijn optische muis werkte niet echt goed op die tafel. Deze was de enige die ze verkochten. Heeft me veel te veel gekost dus blijf ik het maar gebruiken, en ik zal ook nooit meer mijn muismatje vergeten voor een LAN-party :rolleyes:
R@ce@holiC
03-03-2004, 17:09
de mijne is het hout van mijne bureau :) (wireless optical muis)
Originally posted by The Interceptor
ik eentje van "FORMULA 1" zat denk in 1998 of 1999 bij een Formule 1 packet, Irivine staat erop in z'n Ferrari, maar wel met alle sponsors eraf gedaan :)
same here. :)
Speedgirl
03-03-2004, 22:30
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik had beter de vraag anders gesteld zeker, wie heeft er hier nog een gewone muis met een balleke...:D
IKKE ! En een muismat van Lotus, met een kop koffie erop en een speculoosje erbij
The Interceptor
03-03-2004, 23:01
Originally posted by Speedgirl
IKKE ! En een muismat van Lotus, met een kop koffie erop en een speculoosje erbij
ik heb ook nog altijd een gewone muis met een balleke hoor!! zolang deze nog meewerkt schaf ik er me geen andere aan!
ik heb een muismat van garfield achter zene race pc
ikke heb ook nog gewone muis met balleke :) met een muismat met Tweety erop die onder de douche staat buiten in de tuin :)
In mijn klas heb ik er zo ene met een vloeistof in met allemaal muizekes (van die grijze met een staart ;)) die dan bewegen als ge er met uw muis over gaat. Dat vinden de kindjes wel tof :)
Originally posted by Anneke
ikke heb ook nog gewone muis met balleke :)
Jawadde... ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.