PDA

View Full Version : Misteryracing.com stopt de activiteiten


Mistery
01-03-2004, 09:09
Sommigen onder jullie hebben het reeds gemerkt : surfen naar www.misteryracing.com levert enkel nog de melding op dat de website alle activiteiten heeft gestopt. Grote boosdoener hiertoe is het gebrek aan tijd om artikels met eigen inbreng te schrijven. De laatste maanden beperkten we ons reeds tot het gewoon online zetten van de ons toegezonden persberichten. Uitzondering hierop was de Dakar Coverage, die ook dit jaar op heel wat bijval kon rekenen.

Misteryracing.com heeft me drie jaar voldoening geschonken. En niettegenstaande het feit dat er plannen bestonden om de website te gaan uitbreiden, moeten we realistisch zijn : een nieuwssite goed onderhouden vraagt tijd. Om dat tijdsgebrek te compenseren volstaat het niet gewoon persberichten te plaatsen, maar zijn er ook eigen artikels nodig.

Ik wens de trouwe bezoekers te bedanken voor de vele keren dat ze de site bezochten. Jullie aanmoedigende woorden motiveerden ons tot huzarenstukjes als Live Coverage van de Daytona 24 Hours, Le Mans 24 Hours en vooral onze twee Dakar Specials.

Maar vooral wens ik de medewerkers van de site te bedanken :

Davy Suffeleers : de webmaster die er bij betrokken was van de eerste tot de laatste minuut. Bedankt Davy, ik weet dat je het zeer moeilijk hebt met de beslissing om de site stop te zetten. Anderzijds heeft de site voor jouw deuren geopend en paden vlak gemaakt naar nieuwe mogelijkheden, waar je jouw diensten kan aanwenden, en dat is dan weer een positief gegeven.

Guy Golsteyn : de fotograaf die ons steeds schitterend beeldmateriaal bezorgde. Bedankt Guy, ik hoop dat ook voor jou Misteryracing.com voldoening heeft geschonken en sommige poorten heeft geopend.

Bart Vandecavey : achter de schermen was dit de man die steeds paraat stond om in te grijpen bij "noodgevallen", wat hij perfect deed. Bedankt Bart.

En tot slot Karo Hannaert en Bart De Beule : de mensen die zich met het kartinggedeelte inlieten. Karo ontwierp ook de banners voor de website. Karo & Bart : bedankt! Voor jullie zal misteryracing waarschijnlijk meer betekenis hebben dan "alleen maar een website" ;)