View Full Version : mercedes censuur
Is een vraag over probleemgelinkte info met een mercedes niet thuis op dit forum? Gaat het dan niet over auto's? Of zijn er bindingen tussen "Paddock" en Benz die voor censuur zorgen?
Beste moderator!
Lees er jullie eigen tekst in bijl. eens even op na!
bijl.:Community-forum
Hier horen alle berichten thuis, die je niet in 1 bepaalde categorie kan onderbrengen!! Het is een soort huiskamer, waar autosportfreaks dingen met elkaar bespreken die niet direct iets met autosport te maken hebben!!
verkeerd forum
==> vraag aan admin's
"Enkele opmerkingen, suggesties, klachten over het forum ? Aarzel niet om ze hier te posten, de admins zullen zien wat ze ermee doen."
----------------------------------------------------------------
Wij zijn geen Mercedes Helpdesk, noch een belangenvereniging die mercedes-klanten groepeert tov daimler chrysler.
Oordeel van de mods is hier dat je post niet thuishoort op DePaddock. Punt uit.
Misschien was het handig geweest om eerst een beetje een nuttige bijdrage te leveren aan depaddock vooraleer je actie tegen Mercedes te starten + te beginnen janken over censuur.
Ach, ik vond het wel leuk om te weten dat er ook ontevreden Mercedes-klanten rondlopen :D.
Maar een discussie over de vorm is een andere zaak en spreek ik me niet over uit.
Lang leve Saab :D :D !!
Originally posted by airco
Wij zijn geen Mercedes Helpdesk, noch een belangenvereniging die mercedes-klanten groepeert tov daimler chrysler.
Oordeel van de mods is hier dat je post niet thuishoort op DePaddock. Punt uit.
idd, eens je daar mee begint weet je niet waar het eindigt...
ojee, t was precies iets erg wa der daar int duits stond??
Mods hebben eig wel gelijk.
Originally posted by fokus
Is een vraag over probleemgelinkte info met een mercedes niet thuis op dit forum? Gaat het dan niet over auto's? Of zijn er bindingen tussen "Paddock" en Benz die voor censuur zorgen?
Beste moderator!
Lees er jullie eigen tekst in bijl. eens even op na!
bijl.:Community-forum
Hier horen alle berichten thuis, die je niet in 1 bepaalde categorie kan onderbrengen!! Het is een soort huiskamer, waar autosportfreaks dingen met elkaar bespreken die niet direct iets met autosport te maken hebben!!
Eén woordje is toch niet onbelangrijk in uw betoog. Autosportfreaks! Uit niets blijkt dat u dat bent - ik kan me vergissen natuurlijk - en ook een bezoekje aan je website levert geen enkele indicatie op in die richting. Dus voor ons lijkt het eerder op iemand die gefrustreerd is over zijn Mercedes en een klankbord zoekt om toch maar gehoord te worden en die bovendien dacht van dat op een autosport forum te kunnen vinden, maar... niet dus.
Juiste beslissing van de mods.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.