PDA

View Full Version : 5 uurs streetrace 25 april oostende


Mickey
02-03-2004, 19:22
ik zou graag deelnemen aan de streetrace in oostende en nu zoek ik dringend! nog minimum 2 piloten om een teamke te kunnen vormen en te kunnen deelnemen, intresse laat dan (zo snel mogelijk) iets weten in deze topic (of via mail; mike_meulemans@hotmail.com) plz

hieronder de info:

Op 25 april wordt in Oostende de eerste Streetrace van het jaar gehouden op het parcours van de Moto's in de Vuurtorenwijk.

- Lengte: 1.4 kilometer
- Breedte: minstens 6 meter
- Signalisatie: 8 dispatchingposten voor bediening van de
vlaggen op het circuit

8 baanposten voor interventie
- takelvoertuig voor het afslepen van beschadigde karts
- pace-car voor neutralisatie van de wedstrijd
- EHBO-post van het Rode Kruis, permanentie van een ziekenwagen

dagprogramma:
AANMELDEN TEAMS: 09.00u - 10.00u
BRIEFING: 10.15u - 10.45u
KWALIFICATIE: 11.00u -12.00u
WEDSTRIJD: 12.30u - 16.30u
PRIJSUITREIKING: 16.45u - 17.00u
VIPRACE: 17.00u - 17.15u
PAY AND DRIVE: 17.30u - 20.00u


tis een 5 uurs race (60 min. kwalificatie en chrono en 4 uur wedstrijd)

Voor meer info over de race :gas:: www.streetrace.be

http://users.pandora.be/streetrace/mouly/oostende.jpg

Mickey
08-03-2004, 19:15
alé da kan toch nie, niemand interesse? :confused: :frusty: :frusty: :eek: :(

Scapa
08-03-2004, 19:29
Oostende is me net iets te ver...

Mickey
08-03-2004, 19:55
ah kzen toch al blij dak van iemand reactie heb (zo weet ik ook hoe het allemaal komt dat hier zo weinig reacties zen) :D

airco
08-03-2004, 20:00
ik heb wel interesse ...... Maar ... quanta costa (of wat kost een en ander)

sledge
08-03-2004, 20:02
Originally posted by airco
ik heb wel interesse ...... Maar ... quanta costa (of wat kost een en ander)

Volgens de site €425 per team...

Mickey
08-03-2004, 20:08
Originally posted by sledge
Volgens de site €425 per team...

voor mij is het geld ook nie zo simpel bij een te krijgen, maar in het reglement staat dat je sponsoring mag gebruiken, en als het 425€ per team is en we rijden bvb. met 4 personen, dan rijd elk van ons 1 kwartier kwalificatie + 1 uur race voor ongv. 106 EUR/ per persoon.

als je je dan bvb. door een handelszaak of bedrijf je laat sponsoren voor bvb. 56 EUR dan kost het je maar 50 EUR nie meer ;) je kan dus bvb. stickers van dat bedrijf op je kart kleven (dat is volgens het reglement toegelaten staat op de site)

wat ook mogelijk is, als jij bvb. maar een half uur wil rijden, dat jij en nog iemand anders samen 106 euro doorbetalen aan mij en dat je dan elk een half uur ipv. vb. een uur rijd (maar half uur vind je mss weinig?!?, alé ik vind da zelf ook ze, daar nie van :rolleyes: ;) )

flugel
08-03-2004, 20:09
Originally posted by airco
ik heb wel interesse ...... Maar ... quanta costa (of wat kost een en ander)

425€ (volgens de site ;) )
lolz :D 'k zal in 't vervolg wat vroeger wakker moeten schieten :D

driesdelove
08-03-2004, 20:50
beste mike, ik ken een van de organisatoren en ik weet van hen dat er nog mensen zijn die op zoek zijn naar andere piloten om een team samen te stellen. mss kan je hen eens een mail sturen. info@streetrace.be
mvg

flugel
08-03-2004, 21:38
Eén ding valt mij wel op "kledij (T-shirt verplicht te dragen tijdens de race door de piloot, overall, en helmen)" betalen om hun sponsoring te dragen??? :D:D das een goei !

Mickey
09-03-2004, 02:28
Originally posted by flugel
Eén ding valt mij wel op "kledij (T-shirt verplicht te dragen tijdens de race door de piloot, overall, en helmen)" betalen om hun sponsoring te dragen??? :D:D das een goei !
hehe

voor alle duidelijkheid; je mag jezelf laten sponsoren door bvb. stickers op de kart, maar het is wel verplicht om hun T-shirt met hun sponsors te dragen (zodat zowel jij als zij sponsoring hebben) :p ;)

flugel
09-03-2004, 18:41
Originally posted by Mickey
hehe

voor alle duidelijkheid; je mag jezelf laten sponsoren door bvb. stickers op de kart, maar het is wel verplicht om hun T-shirt met hun sponsors te dragen (zodat zowel jij als zij sponsoring hebben) :p ;)

en wat als mijne sponsor een kledingzaak is ?? :D

Mickey
09-03-2004, 20:07
Originally posted by flugel
en wat als mijne sponsor een kledingzaak is ?? :D

euhhhhh ... :rolleyes: :D :D :D dan heb een probleem :no: :p

Breezz
09-03-2004, 20:24
Originally posted by Mickey
euhhhhh ... :rolleyes: :D :D :D dan heb een probleem :no: :p

Nie echt he Mickey, dan moet ge prioriteiten stellen en eigen sponsor boven andermans sponsor :D :p