PDA

View Full Version : Referentiefoto's, "weird" stuff, crashes, etc


Aerogi
04-03-2004, 13:36
Hoi!

Nu mijn site toch min of meer op zijn pootjes begint te vallen, durf ik em nu eindelijk aan dit gehele forum bekendmaken!

Vooreerst moet ik zeggen dat ik totaal geen expert ben in het bouwen van websites, dus als er iets niet duidelijk is, of als het gewoonweg niet marcheert, laat dit dan weten aub.

Enfin, waarover gaat het?

In eerste instantie wou ik een site maken ivm modelbouw Formule één. Er zijn foto's te zien van mijn afgewerkte modellen, evenals referentiefoto's voor ALLE F1-kits die zijn uitgegeven door Tamiya. Dus heb ik me beziggehouden met het scannen (ben zelfs ondertussen bezig aan mijn 2 scanner... :rolleyes: ) van allerlei foto's die misschien wel nuttig zouden zijn als referentiemateriaal.

Ik heb nogal een grote verzameling boeken en magazines, en terwijl ik aan het zoeken was naar referentiefoto's, vond ik ook een hoop foto's die ik op de één of andere manier interessant vond. Zoals crash foto's en bizarre foto's! Zoals de crash van Daly tijdens de GP van Zandvoort 1980, of de March zeswieler en de midwing Ferrari van 1977 om er een paar op te noemen.

En daarom heb ik beslist om ook nog een rubriek "crash" en een rubriek "weird" er aan toe te voegen!

En verder zijn er ook nog zelf genomen foto's te vinden van de laatste 3 uitgaves van de historic Grand Prix in Zolder, en van de Le Mans-editie van 2001.

Alle commentaar is welkom! Of als je ideëen hebt, of opmerkingen, stel ze gerust!

Hier is de URL: Aerogi's Racing Page (http://users.pandora.be/aerogi)

Hopelijk heb je er iets aan?

laurent
04-03-2004, 17:17
Die crashfotos en weirde fotos zeg je zelf, heb je uit boeken en magazines. Maar je zet er een notice op je site. K weet niet wat de anderen ervan denken, maar doet me beetje nadenken over copyright en zo....