View Full Version : Donderdagtraining 11 maart
Beste sportvrienden, MSE zal aanstaande donderdag voor het eerst dit jaar de Marcos Mantis op training brengen.
Bart en Jef Vansamang zullen de rollout doen mbt de Zolder Touring Cup 2004.
Thomaske
07-03-2004, 19:06
Ik en nog andere schoolgaande racefans vinden het heel spijtig dat we jullie donderdag niet kunnen zien en de eerste TC wedstrijd zal ook moeilijk zijn door de examens. Kunnen we jullie mss verwachten tijdens de donderdag training van 1april?
Sportieve racegroeten,
Thomaske_GLPK
Originally posted by Thomaske_GLPK
de eerste TC wedstrijd zal ook moeilijk zijn door de examens.
Gij hebt in Mart examens ? :confused:
Vertigo Streiff
07-03-2004, 21:11
ja, ik heb dan examens net zoasl thomaske
Mr.Dallara
07-03-2004, 22:14
Wie word er komende donderdag nog verwacht op Zolder???
Laat ons hier een lijstje maken.
- MSE / Marcos Mantis
- GLPK / Viper
- GLPK / Biturbo
- Daikin / Mini
- BRI / Volvo S40
- ... / MW V6 series Mondeo (2x)
- RTM / Porsche bi-turbo
- ... / Seat Leon
- Kamala ???
- ...
aanvullen maar zou ik zeggen!
Die marcos van MSE, waar heeft die gereden vorig seizoen? Of is het een nieuwe wagen? Gaat hij enkele in de TC rijden? Of ook in de Belcar? Zijn er foto's van te vinden?
Originally posted by Mr.Dallara
Die marcos van MSE, waar heeft die gereden vorig seizoen? Of is het een nieuwe wagen? Gaat hij enkele in de TC rijden? Of ook in de Belcar? Zijn er foto's van te vinden?
Volgens mij deze (http://home.zonnet.nl/reijnders16/index.html/2002/bc271002/001.jpg)
Denk dat de Daikin Mini ook te zien is a.s Donderdag ;)
- MSE / Marcos Mantis
- GLPK / Viper
- GLPK / Biturbo
- ....
Volvo S40 van Driesco
BRL (MWV6) Mondeo 2x
Kamala?
Autosport.be
08-03-2004, 00:19
Originally posted by pascual
Volvo S40 van Driesco
BRL (MWV6) Mondeo 2x
Kamala?
Kamala? Hmm.... Hoeveel % kans?
De Marcos is geen nieuwe wagen... heeft al Belcar gereden.
De foto van Marshal is inderdaad deze Marcos...!
Hij zal ingezet worden in de Touring Cup.
meer info: www.m-s-e.org
Die marcos van MSE, waar heeft die gereden vorig seizoen? Of is het een nieuwe wagen? Gaat hij enkele in de TC rijden? Of ook in de Belcar? Zijn er foto's van te vinden? Herinner u t incedent 2 jaar geleden tijdens de 24 uur tssn die marcos en de Van De Velde BMW.
Inderdaad, de mini komt. Die dag is het dan ook persvoorstelling in Wheels.
Is het donderdag ook niet de officiële testdag van de Mini Cooper Challenge?
- MSE / Marcos Mantis
- GLPK / Viper
- GLPK / Biturbo
- Daikin / Mini
- BRI / Volvo S40
- ... / MW V6 series Mondeo (2x)
- Kamala ???
- ...
RTM Porsche bi-turbo
Mr.Dallara
08-03-2004, 20:38
Het begingt stillaan een serieus lijstje te worden, vooral dan qua "kwaliteits" wagens.
Als nu nog eens de Corvette zou afzakken naar Zolder, dan zoude de groote drie zich aan mekaar kunnen meten... (nl. de GLPK Viper, de RTM Bi-turbo en de Corvette C5R)
En ja indderdaad, volgens mij is het komende donderdag ook Mini test-day. Hopelijk gaan ze deze wagentjes enkel in de voormiddag op de piste toelaten, want die kunne wel eens voor problemen zorgen tussen de snelle "Belcar-boy's"...
Wat zowel de GLPK Viper als de BRI Volvo S40 betreft, wordt het een roll-out. Dus "flying laps" hoeven jullie niet onmiddellijk te verwachten van deze wagens...
En onze Leon zal er natuurlijk ook zijn. Kilometers maken is de bedoeling.
Rrubinio
08-03-2004, 21:34
Originally posted by Mistery
Wat zowel de GLPK Viper als de BRI Volvo S40 betreft, wordt het een roll-out. Dus "flying laps" hoeven jullie niet onmiddellijk te verwachten van deze wagens...
Morgen (dinsdag) gaat GLPK toch testen op snelheid dacht ik ??
5 Km beton,beton,beton heen - 5 Km beton,beton,beton terug.
Verleden week bolde de Porsche daar ook behoorlijk maar op het circuit donderdag waren de paardjes terug ezeltjes !!
R@ce@holiC
08-03-2004, 21:44
Het begingt stillaan een serieus lijstje te worden, vooral dan qua "kwaliteits" wagens.
Als nu nog eens de Corvette zou afzakken naar Zolder, dan zoude de groote drie zich aan mekaar kunnen meten... (nl. de GLPK Viper, de RTM Bi-turbo en de Corvette C5R)
En ja indderdaad, volgens mij is het komende donderdag ook Mini test-day. Hopelijk gaan ze deze wagentjes enkel in de voormiddag op de piste toelaten, want die kunne wel eens voor problemen zorgen tussen de snelle "Belcar-boy's"... Bwa er zijn belcar wagens bij die erg gewaagd zijn aan de mini's :D
Niet vergeten dat de Mini's toch een pak sneller zijn geworden :)
En onze Leon zal er natuurlijk ook zijn. Kilometers maken is de bedoeling
rasse ik kom donderdag eens kijken naar uw kanon ;)
Rrubinio
08-03-2004, 23:39
Originally posted by Rasse
En onze Leon zal er natuurlijk ook zijn. Kilometers maken is de bedoeling.
Ik kom tussen de middag even langs ( een paar foto's brengen)
awel Pascual al gevonden wie ik ben
vroemmmm ;)
Rrubinio
09-03-2004, 08:42
Originally posted by Eygmar
rasse ik kom donderdag eens kijken naar uw kanon ;)
Seat Leon "CUPRA" ;)
De Kamala komt niet, schokdempers zijn nog niet terug :frusty:
De Saab 9.5 Vigen zou komen.
Viper Power
09-03-2004, 13:32
voor zover ik kan zien staat de viper hier toch nog, die komt niet buiten voor alleer donderdag en ja flying laps zullen het niet zijn, we gaan eerst de nieuwe ophanging verder de testen.
Of de ezeltjes terug paardjes zijn geworden zullen binnen 2 uurtjes zien. 5km heen heen heen heen en 5km terug terug terug :D
huurt glpk dan die weg af of wat ???
en welke weg si da dan???
Sherman P
09-03-2004, 19:21
In de viper van GLPK welke piloten zullen er daar in zitten Anthony of Bertje?
Weet er iemand als Vicent Dupont een stuur heeft gevonden?
Vanwege, een gast van de Materiaaldienst!!!!!!!!
Snelle Japie
09-03-2004, 19:48
Ik ga donderdag toch nog eens een kijkje nemen. GLPK testen op een baan van 5km en dan op en af rijden. Tis nogal zot om al de wegen van 5km af te rijden hier in de buurt he :+ :)
Thomaske
09-03-2004, 20:19
Vincent zal niet meer rijden heb ik hem zelf horen zeggen. Hij heeft nog één droom en datis de 24heures LeMans. Als de Viper zal testen op een baan van 5km dan weet ik al welke denk ik :D
Sportieveracegroeten,
Thomaske_GLPK
Ge moet toch niet altijd naar een circuit trekken of zelf een stuk baan laten afzetten om eens te testen zeker, alle nu een industriepark is toch even goed :o :D
PorscheGT
09-03-2004, 20:25
welke weg ??:p
De Volvo staat klaar op nog enkele kleine zaken die vandaag maar pas zijn binnengekomen uit Duitsland. Morgenavond komen onze Zweden toe en donderdagmorgen vertrekken we richting Zolder waar we de wagen nog even gaan uitlijnen en op de weegschalen zetten waarna onze Zweedjes gaan controleren of we ons werk goed gedaan hebben. Rond 13.00 mag je ons dus zeker op de piste verwachten voor de eerste ronden. Enige spelbreker kan de regen zijn, want dan wachten we gewoon tot het droog is.
Bij leven en welzijn, tot donderdag.
Ps: vergeet vooral jullie oordopjes niet, het zal nodig zijn vrees ik. Zonde voor de Corvette liefhebbers, the sound zal iets scherper zijn :)
Originally posted by gti-r
awel Pascual al gevonden wie ik ben
vroemmmm ;)
Haja zie dat je er morgen maar bent of ik rij donderdag eens met die GTI-R.
Originally posted by Driesco
Enige spelbreker kan de regen zijn, want dan wachten we gewoon tot het droog is.
Of sneeuw :frusty:
Viper Power
10-03-2004, 16:43
Athony en Bert gaan op de Viper rijden
Patrick, Guy & Walter op de BiTurbo zoals op F1world.be staat
bart VDB
10-03-2004, 19:42
Originally posted by Driesco
Bij leven en welzijn, tot donderdag.
Ps: vergeet vooral jullie oordopjes niet, het zal nodig zijn vrees ik. Zonde voor de Corvette liefhebbers, the sound zal iets scherper zijn :)
Wij komen terug rijden met ons meganeke. Deze week toch nog aanpassingen gedaan. Vorige week nog serieus boven het toegestane geluid voor de TC. Dus : heel het uitlaatsysteem verandert. Niet simpel voor ons team (dit zijn uren en uren werk), zonder afbreuk te doen aan het vermogen van de motor. Of de test morgen gaat lukken met al dat Bel-car geweld (en geluid) is nog maar de vraag. We gaan toch proberen of we er nu komen aan die beruchte 95 dB.
Het positieve aan al die Belcar wagens is dat ik ze dus van kortbij kan bewonderen op de piste zelf, als ze passeren.
En Dries, ik zal onder mijne helm oordopjes steken als de Volvo mij passeert, kwestie van niet doof te zijn achteraf . :D
Rrubinio
10-03-2004, 20:57
Originally posted by Marcosmeister
welke weg ??:p
Niet zo ver van de Chaussée d' Amour.
Zoek het voor de rest maar zelf uit. ;)
BRI had zopas nog contact met Rickard Rydell. Hoe zeer de kerel het zelf ook zou willen, zijn nieuwe werkgever (SEAT) staat hem niet toe om de VOLVO S40 te komen testen. Doch, Rickard zal de komende weken contact blijven houden, en natuurlijk kan BRI steeds bij hem terecht om verdere "Volvo-kennis" op te doen. Het rijden zelf mag hij echter niet doen...
das eigenlik ni meer dan logisch...
wel sympatiek van die gast dat die wil blijven helpen.
Snelle Japie
10-03-2004, 22:40
Heeft GLPK op het oude vliegveld in Brustem getest? Is het eigenlijk morgen 100 % zeker dat GLPK en BRI testen ook al gaat het regenen of rijden ze dan niet?
Wij vertrekken nu. Gaan deze morgen de wagen uitlijnen en wegen en rond 11.00 opstarten.
Tot straks
is er al nieuws van het circuit ?????????
Thomaske
11-03-2004, 18:28
Kunner er Paddockers zeggen die naar Zolder zijn geweest welke wagens er precies allemaal hebben gereden.
pompierke
11-03-2004, 18:34
Het is duidelijk dat het autosport seizoen in Zolder is begonnen.
Veel volk vandaag.
Veel mini's.
Diverse Tourings en Belcars.
Gewoon weer geweldig om die diverse geluiden te horen, het werd tijd dat het terug begon.
Prachtige wagens : Dodge US Carworld Racing, RTM Posche, Silhoutte Mondeo, Mini S3 Daikin Racing, Marcos Samang MSE, Corvette SRT,Volvo S 40 BRI , Seat Leon, en nog vele anderen.
En nu op naar het eerste raceweekend.
pompierke
The Interceptor
11-03-2004, 18:51
de corvette weeral? damn, echt wel zalige bakken ja :)
Enige spelbreker kan de regen zijn, want dan wachten we gewoon tot het droog is.
?????????????????????????????????????????????????? ???
kurtvaes
11-03-2004, 19:10
een paar foto's:
http://home.scarlet.be/~vaesk/Zolder/page_01.htm
JPMontoya
11-03-2004, 19:52
Nice die Volvo, maar mag zo'n grote zonnewering ?
kurtvaes
11-03-2004, 20:12
Is doorzichtig, dus ik denk het wel.
Was een heerlijk dagje, lekker druk veel auto's op de baan
http://www.racefreaks.nl/los/6.jpg
http://www.racefreaks.nl/los/2.jpg
http://www.racefreaks.nl/los/12.jpg
http://www.racefreaks.nl/los/13.jpg
http://www.racefreaks.nl/los/14.jpg
overige foto's zijn overigens op http://www.racefreaks.nl/events/tijdelijk/testday.htm te vinden
Oneliner
11-03-2004, 21:06
Kroket, dien bovenste porsche...
Heerlijk die mooie grijze kleur, ook de foto op zich is prachtig!
Klein vraagje: Zijn die velgskes achteraan nu anders dan die vooraan bij die eerste porsche? Zoja, is dat "normaal" dat daar zo'n verschil op zit?
Bart.Vandecavey
11-03-2004, 21:16
Originally posted by Oneliner
Kroket, dien bovenste porsche...
Heerlijk die mooie grijze kleur, ook de foto op zich is prachtig!
Klein vraagje: Zijn die velgskes achteraan nu anders dan die vooraan bij die eerste porsche? Zoja, is dat "normaal" dat daar zo'n verschil op zit?
Die achteraan zijn gewoon breder...
The Interceptor
11-03-2004, 21:19
die zonnewering op de Volvo is idd wel heel groot!
wie reed er vandaag met de Corvette? wederom zowel Marc als Franz (als ik het uit de foto's goed kan afleiden) ??
Heeft iemand foto's van de Mini S3? K heb alleen ma foto's van in de pits.
Originally posted by ICEMAN
Heeft iemand foto's van de Mini S3? K heb alleen ma foto's van in de pits.
Jij was daar dan ook onmisbaar hé :D :D :D
C U
Spijtig dat we de Volvo niet veel konden bewonderen hé. Weet er iemand wat er aan de hand was? Hopelijk hebben ze geen boete aan hun been, de motor draaide al om 12h30! En met die stomme geluidsregels :frusty:, wie kan nu iets hebben tegen zo'n mooi geluid? Zal het dan ook nooit veranderen?
Originally posted by Pascal
Jij was daar dan ook onmisbaar hé :D :D :D
C U
Tuurlijk da. :D
Originally posted by pascual
Spijtig dat we de Volvo niet veel konden bewonderen hé. Weet er iemand wat er aan de hand was? Hopelijk hebben ze geen boete aan hun been, de motor draaide al om 12h30! En met die stomme geluidsregels :frusty:, wie kan nu iets hebben tegen zo'n mooi geluid? Zal het dan ook nooit veranderen?
Heel simpel, heb na ongeveer 15 ronden de 3de vitesse in de soep gedraaid :fight: We zullen het wel onder de noemer leergeld beschouwen zeker.:)
Bij het afgaan naar Villeneuve kreeg ik hem niet van 4 naar 3 en duwde iets te hard, met als gevolg tandwiel kapot. We hadden zowat alles bij behalve de reserve boite en dan toch nog naar Lint gereden om te gaan halen maar het was al te snel 17.00.
Voor de rest heb ik maar weinig te zeggen, een graaf machien, veel power en een ongelofelijke wegligging. Het werd tijd dat ik eruit ging, de drang om volluit te gaan was te groot, maar de ervaring to less.
Eindelijk 14 dagen om alles eens rustig door te nemen en alles op punt te stellen, 25 maart zijn we weer van de partij.
druk druk druk... amai...
onze roll out is (op een paar kleine details na) goed verlopen...
In het begin effe wennen aan de Marcos... maar na enkele rondjes... gewoonweg zaaaaaalig....
Vandaag hebben we niet in optimale configuratie gereden, maar na enkele ronden, tussen de gele vlaggen door, 1.51' gedraaid...
dit belooft!
Troost u Driesco, ik heb die Zweedse ingenieur duidelijk horen zeggen "not a drivers mistake". :)
Mr.Dallara
11-03-2004, 22:00
Binnen 10minuten staan er op http://users.skynet.be/kbo-torfs/ een 20tal knappe foto's online van de training in Zolder!
Veel kijk plezier!
Nou nou dat ziet er allemaal spectaculair uit!
Heeft er nog iemand foto's van de mini van Kelly? ze heeft dan wel maar 10-15 rondes gereden maar goed.
was was de rede van de 1ste code rood? de tweede kwam doordat er een mini op zijn dak lag in turn 1 maar wat was de rede voor de eerste?
http://www.laurentonline.com/training1103/
mijn fotokes :-)
heb een giant mistake gemaakt, ben fotkes beginne deleten op mijn toestel, zonder ze eerst op pc te zetten :( stupid ass (ikke he)
hierdoor missen jullie enkele (mooie) fotos van oa Corvette, GLPK & andere Viper, Daikin Mini en euhm.. :bloos: kontjes van die missen van bij A+ :-)
Originally posted by laurent
http://www.laurentonline.com/training1103/
mijn fotokes :-)
kontjes van die missen van bij A+ :-)
Zijn er inderdaad niet erg veel, en van Kelly had ik wel willen zien
Originally posted by JV1
Zijn er inderdaad niet erg veel, en van Kelly had ik wel willen zien
welke mini ? ik heb 130 foto's van de training.
Vandaag waren de mensen van Fleet TV aan het filmen. Weet iemand wanneer dat uitgezonden zal worden? Peter Baert of iemand anders?
Originally posted by Marnik
welke mini ? ik heb 130 foto's van de training.
De mini van A+ je herkent haar helm wel :D
Originally posted by B.V.S.
druk druk druk... amai...
onze roll out is (op een paar kleine details na) goed verlopen...
In het begin effe wennen aan de Marcos... maar na enkele rondjes... gewoonweg zaaaaaalig....
Vandaag hebben we niet in optimale configuratie gereden, maar na enkele ronden, tussen de gele vlaggen door, 1.51' gedraaid...
dit belooft!
Uw eerste foto's zijn onderweg.
foto's al een uurtje online op: http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=5198_0_2_0_C
Originally posted by Gilles
foto's al een uurtje online op: http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=5198_0_2_0_C
Ik heb ze gezien staat helaas niets van Kelly bij
Snelle Japie
11-03-2004, 23:14
Het was vandaag sjiek in Zolder. Blij dat ik geweest ben, de voorstelling van de Daikin S3 Mini die zeer mooi is in het blauw, de S40 die ook prachtig is alleen vond ik het jammer dat de oordopjes nog niet nodig waren.
Heeft de GLPK Viper nog veel gereden na 14:45 want toen ben ik moeten doorgaan. Er was precies ook nog een klein incidentje in de pits toen de US Car World Viper binnen kwam gereden en er een mini in de weg stond, die van de Viper kon er duidelijk niet mee lachen en is toch even gaan praten met de jongen die in de Mini zat. In de paddock ook nog gezien hoe een gewone Porsche met zijn spiegel tegen een vrouw reed en nog eens niet stopte. Die vrouw voelde het toch maar hielden de auto niet tegen, het had bij mij toch niet gepakt maar ja.
Verder was het zeker de moeite om eens op en af naar Zolder te rijden.
heb wel een foto van Kelly Jamers, maar dat is met veel bewegingsonscherpte.
Originally posted by alarma
was was de rede van de 1ste code rood? de tweede kwam doordat er een mini op zijn dak lag in turn 1 maar wat was de rede voor de eerste?
De 1e code rood kwam er omdat een van de Formule Renaults er in de chicane nogal hard was afgegegaan en getakeld moest worden.
Voor de rest : Het was een super-donderdag in Zolder!
Blij dat ik geweest ben.
Ook eindelijk eens in Wheels geraakt. Prachtig themacafé, Andy! ;)
bedankt Baron
Wheels is inderdaad een prachtige tent, zeer mooi ingericht
Originally posted by Snelle Japie
..... Er was precies ook nog een klein incidentje in de pits toen de US Car World Viper binnen kwam gereden en er een mini in de weg stond, die van de Viper kon er duidelijk niet mee lachen en is toch even gaan praten met de jongen die in de Mini zat....
Er waren nog wel meer van dat soort incidentjes. Zo was er een Duitser met een oude Chevron Formule 3 die met mechanische pech stilviel pal voor de GLPK-box.
Het was vandaag overvol in Zolder en dat soort voorvalletjes hoort er nu eenmaal bij. Het heeft iets speciaals al die verschillende klassen en wagens door mekaar op de baan en in de pitlane. Het was vandaag echt gezellig in Zolder.
Originally posted by mse
Beste sportvrienden, MSE zal aanstaande donderdag voor het eerst dit jaar de Marcos Mantis op training brengen.
Bart en Jef Vansamang zullen de rollout doen mbt de Zolder Touring Cup 2004.
Ben er nog niet zo zeker van dat een Marcos in de Touring Cup toegelaten zal worden. Ik dacht dat volgens de technische reglementen er geen wagens mogen meerijden met zijdelingse uitlaat !! Of men moest een rechte uitlaat onder de Marcos steken.
Originally posted by Baron
De 1e code rood kwam er omdat een van de Formule Renaults er in de chicane nogal hard was afgegegaan en getakeld moest worden.
De paarse Proximus vloog in de banden aan de binnenkant van de chicane, wellicht door de schrik vloog de FRenault 1600 in het grind..............met als gevolg een gebroken ophanging. Eerst hebben ze wagen eruit getrokken en weggezet tegen de muur. Even later moet dus plateau-wagen zijn gekomen.......maar dat heb ik niet meer gezien. Met een beetje geluk staat een en ander op de foto...........
Originally posted by alarma
heb wel een foto van Kelly Jamers, maar dat is met veel bewegingsonscherpte.
Stuur ze effe naar mijn e-mail als je wilt: JV1@auto-sport.nu
Alvast bedankt!
Gr, Robin
Pitstop.tv brengt morgen een uitgebreid videoverslag van de Belcar-training vandaag op het circuit van Zolder. Het was druk in Terlaemen tijdens de op twee na laatste testdag voor de start van het seizoen met het New Race Festival.
bron: pitstoptv.be
vandaag (hmm, tis te zeggen, gisteren) staat er al een preview online.
Originally posted by VASer
Ben er nog niet zo zeker van dat een Marcos in de Touring Cup toegelaten zal worden. Ik dacht dat volgens de technische reglementen er geen wagens mogen meerijden met zijdelingse uitlaat !! Of men moest een rechte uitlaat onder de Marcos steken.
De Marcos heeft 'standaard' een zijuitlaat, dus dit is wel toegelaten.
Om onder de 95dB te blijven, gaan we waarschijnlijk een rechte uitlaat steken.
speedkicks
12-03-2004, 13:32
Originally posted by Marshal
De paarse Proximus vloog in de banden aan de binnenkant van de chicane, wellicht door de schrik vloog de FRenault 1600 in het grind..............met als gevolg een gebroken ophanging.
Naar wat ik daar gezien heb is dat na de spin van de mini de gele vlag werd gezwaaid waarna de FR1600 al naast een gele clio zat die de deur dichtzwaaide bij het insturen van de chicane. Gevolg beide wagens raakten elkaar aan. De clio is gewoon verder gereden en de FR1600 is met inderdaad een gebroken ophanging in het grind geschoven.
We zullen dit ook wel onder de categorie leergeld moeten plaatsen denk ik. De marshal die daar stond mocht wel van geluk spreken natuurlijk dat die aanrijding 10m voorbij hem gebeurde.
Zijn er eigenlijk tijden van wat er gisteren gedraaid is ? Of was er geen timing aanwezig ?
Op de vrije trainingsnamiddagen op donderdag is er me dunkt nooit chronometrage voorzien in Zolder. De tijden die geregistreerd worden, worden door de teams zelf geregistreerd... ;)
Vertigo Streiff
12-03-2004, 19:32
Originally posted by marcel
bron: pitstoptv.be
vandaag (hmm, tis te zeggen, gisteren) staat er al een preview online.
op welke zender komt dat op en wanneer hopelijk is dat nog niet voorbij :(
Snelle Japie
12-03-2004, 19:54
Op de Rode Loper was een reportage over de missen die gisteren met de Mini aan het rijden waren, herhaling deze avond om iets na middernacht dacht ik.
Ik heb ergens gelezen dat de donderdag test op 1 april in de voormiddag gaat zijn?
Thomaske
12-03-2004, 19:56
Yep de Belcar test en dan kunnen ze namidda nog eens vrij trainen maar dit dan zoals een gewone donderdag test. allé zo heb ik me toch laten vertellen
Originally posted by Vertigo Streiff
op welke zender komt dat op en wanneer hopelijk is dat nog niet voorbij :(
dat komt op de site... pitstop is geen tv-programma meer :(
Heeft er iemand een action foto van de US-Carworld Dodge Viper ? Je kan ze misschien hier eventjes posten.
Greetzz.. Corvetteboy
Originally posted by corvetteboy
Heeft er iemand een action foto van de US-Carworld Dodge Viper ? Je kan ze misschien hier eventjes posten.
Greetzz.. Corvetteboy
op F1world staat ene dachtek
Originally posted by corvetteboy
Greetzz.. Corvetteboy
http://laurentonline.com/training1103/training110314.jpg
Speedgirl
12-03-2004, 22:54
Driesco, heb op je site de foto's eens bekeken. Knap, om kippevel van te krijgen.
Originally posted by speedkicks
Naar wat ik daar gezien heb is dat na de spin van de mini de gele vlag werd gezwaaid waarna de FR1600 al naast een gele clio zat die de deur dichtzwaaide bij het insturen van de chicane. Gevolg beide wagens raakten elkaar aan. De clio is gewoon verder gereden en de FR1600 is met inderdaad een gebroken ophanging in het grind geschoven.
Zou heel goed kunnen want op het moment dat het gebeurde zat ik met mijn lens naar de mini te kijken.
Proximus Mini in de fout (http://www.zandbak.net/2004/110304/024.jpg)
FR1600 met een probleempje (http://www.zandbak.net/2004/110304/025.jpg)
Wie was eigenlijk de piloot in de proximus mini??
Viper Power
13-03-2004, 17:16
heeft iemand misschien nog een schone hoge resolutie foto 1024bij786 van onze biturbo kunnen maken, ik ga es ne schone wallpaper zetten :D
Originally posted by fluger Originally posted by corvetteboy
Greetzz.. Corvetteboy
op F1world staat ene dachtek
De bovenvermelde site heeft zich opgesplitst, met een cel die zich enkel en alleen gaat bezighouden met algemene autosport, en een groot deel van de aandacht zal gaan naar Belcar. De volledig nieuwe website, Belcarworld, zal binnenkort in de ether gaan. Een voorsmaakje van de hand van Dries de Smet, in de vorm van een GT Preview, is nu reeds terug te vinden op de bovenvermelde site.
Beter laat dan nooit maar er was toch heel wat te zien afgelopen donderdag in zolder
http://users.skynet.be/m-s-e/dond%20training%20110304/Marcos0862.jpg
http://users.skynet.be/m-s-e/dond%20training%20110304/IMG_0757.JPG
Viper power, ik heb er wel een paar, als je ze wil hebben moet je maar even mailen naar stefan@racefreaks.nl
Bart.Vandecavey
14-03-2004, 01:55
Schoon foto's Marnik!!!
The Interceptor
15-03-2004, 00:00
amai, heb alle foto's ook eens bekeken, en die Daikin - Mini, echt wel een sjik bakske ... :gas: Maar de Corvette blijft toch men favoriete wagen, zeker nu Marc er zijn kunsten mee gaat tonen :D
Unbreakable
15-03-2004, 12:17
Er zijn nog 28 foto's meer online van de vrije trainingen.
In het totaal zijn het er nu 58 van de topwagens van de Belcar en de Formule Renault 1600.
Check it out : users.skynet.be/kbo-torfs (http://)
't Is zeker de moeite, laat maar weten wa da er van vind :)
Greetz, the Unbreakable
ja toffe site en knappe fotos
maar de gele porsche is niet van sport promo racing maar van markant racing is ook geen bi turbo :o
succes verder met de site
Unbreakable
15-03-2004, 20:21
ok mercikes, klein foutje.
Jullie kunnen alvast meer foto's verwachten na de Boucles de Spa.
Tot dan,
the Unbreakable
Snelle Japie
15-03-2004, 22:59
Bij de voorstelling van de Daikin Mini S3 is me eigenlijk opgevallen dat die een opening heeft in de motorkap met een ? luchtfilter ? De opening naast de linker koplamp?? Was dit vorig jaar ook al?
Bart.Vandecavey
15-03-2004, 23:19
Originally posted by Snelle Japie
Bij de voorstelling van de Daikin Mini S3 is me eigenlijk opgevallen dat die een opening heeft in de motorkap met een ? luchtfilter ? Was dit vorig jaar ook al?
De neus waar de grille zit is de opening van zijn voorspoiler die stopt bovenaan de motorkap...
ja die opening was er al in
Mr.Dallara
22-03-2004, 19:58
Aangezien er behoorlijk wat vraag was naar foto's van Kelly Jamers in actie op donderdag 11 maart, ben ik eens gaan zoeken in m'n map (met 350 foto's) van die dag.
Van Kelly in actie op de track heb ik er geen :(
Maar in de pits heb ik deze mooie foto kunne schieten : :) ;)
http://users.skynet.be/kbo-torfs/documenten/PIC_1026.JPG
Euhm, dit is Kelly helemaal niet. Wel hare helm. :rolleyes:
Mr.Dallara
22-03-2004, 20:17
Ah, oeps!
Wie had er dan de helm van Kelly op z'n kop???
Geen id. Kelly heeft nu ne schonere helm.
Jan Heylen aan het stuur scheurde die dag rond met oa een mini. Aan boord zaten de kandidaat missen van de welbekende Racing Show. Hoogstwaarschijnlijk hadden die missen geen helm bij en hebben ze dit exemplaar mogen lenen.
Dat is waarschijnlijk wat we hier te zien krijgen...
C U
Juist, die Racing Star Missen. :cool: :p :cool:
Kelly Jamers
24-03-2004, 09:57
ik begrijp dat er niet veel foto's zijn van mij die dag,
de mini wou niet starten en ik heb dan maar een half uurtje kunnen rijden helemaal op t einde van de dag...
volgende week donderdag train ik nog heel de namiddag met de mini...
Originally posted by Kelly Jamers
ik begrijp dat er niet veel foto's zijn van mij die dag,
de mini wou niet starten en ik heb dan maar een half uurtje kunnen rijden helemaal op t einde van de dag...
volgende week donderdag train ik nog heel de namiddag met de mini...
Ik hoor wel hoe het is afgelopen :) a.s. zondag kan ik helaas niet komen Kelly! maar foto's worden er wel van je gemaakt dus voor de site zit het wel goed :D
Originally posted by JV1
... maar foto's worden er wel van je gemaakt dus voor de site zit het wel goed :D Omda gij t zijt zorg ik daar met plezier voor. :D
Originally posted by ICEMAN
Omda gij t zijt zorg ik daar met plezier voor. :D
Thanks mate :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.