PDA

View Full Version : Finished: Lancia Delta 16V Martini


vanni
10-03-2004, 18:41
Eindelijk de tijd gevonden om mijn Lancia Delta af te werken.
Deze protar-kit is echt een slordige doos: veel bramen, moeilijk passen (of ben ik te veel verwend door Tamiya :confused: ) en harde decals die ik met vééél micro-sol heb moeten bestrijken.

En voor ik 't vergeet: De velgen zijn van een Tamiya-kit (Ik vond de protar-velgen ietsje te klein)
De fabrieks-Lancia heeft evenwel nooit geraced met OZ-velgen (ik had geen passende Speedline-decals) of gele voorlichten. Maar geef toe de kit toont "wilder".

Anyway, hieronder heb je 2 foto's ennne....onthou u nie van commentaar (negatief of positief)

http://img177.exs.cx/img177/4457/1020249c0aj.jpg
http://img177.exs.cx/img177/2489/1020247a2bp.jpg

Desmodromic2001
10-03-2004, 23:25
Zelf heb ik de Hasegawa gemaakt in Fina uitvoering. Ik vind je model prachtig. Beestachtige wagen. Hij oogt zo mooi, dat ondanks het feit dat hij moeilijk te bouwen is, ik hem zeker op mijn verlanglijstje plaats

Dragonfly
10-03-2004, 23:56
Knap werk. Ziet er echt supper uit, en die gele lichten staan er wel mooi bij.
Doe zo verder zou ik zegge ;)

rally4ever
11-03-2004, 00:47
Ja heel mooi gemaakt. Ik heb ooit dezelfde gebouwd, ook van protar.... maar die was zeker zo mooi niet.
En inderdaad ik vond protar ook maar niks... slechte decals, onderdelen pasten niet goed, en het rubber van de bandjes was helemaal verduurd.

Guido
11-03-2004, 10:40
"Geduld is een zuur kruid dat een zeer zoete vrucht draagt!"

Bewijs is hier geleverd. Zelfs van een 'slechte' kit kan je iets moois maken. De decals liggen echt goed! Sjiek. Jammer van de OZ's en de gele lichten - allez da's mijn idee natuurlijk he - ik probeer toch altijd een model zo exact mogelijk na te bouwen. Liever even wachten tot je de juiste decals gevonden hebt. Hier eens vragen kan soms wonderen doen hoor. ;) Enfin, trek u mijn commentaar maar niet te veel aan. Als je je maar geamuseerd hebt en zelf tevreden bent over het resultaat.

Een tip. Als je de decals voor de gordels gebruikt, kan je deze misschien gewoon verlengen met een beetje tape die je snijdt in de juiste breedte en aanbrengt van bovenop de zetel tot aan de rolkooi. Is natuurlijk ook niet 100%, maar 't geeft toch al een iets beter 'aanzicht'.

Ferm gedaan! :D

vanni
11-03-2004, 12:15
De gordels zijn verlengd hoor ,Huudo.
Maar ze hangen nogal sterk door. Daardoor zijn ze niet zichtbaar op de foto's.

Anyway bedankt allemaal voor de positieve reakties ;)