PDA

View Full Version : mislukte interventie - Snetterton


Raceboy
16-03-2004, 20:17
rechtsklikken en opslaan als (http://ukf1media.midtown-madness.com/Formula_Palmer_Audi_Snetterton_Whoops.mpg)

:+

Mark
16-03-2004, 20:45
Die gasten van de interventie trucks leren het ook nooit...........altijd in een rechte lijn een (formule)wagen wegtrekken.

Zoiets heb ik weleens meegemaakt op Zolder.......bijna dan. Tijdens de Euroboss race 2003 vloog de Eurobrun van de Patrick Wandeleer in de grindbak van de eerste linkse. Willen ze dat ouwe barrel er zijdelings uittrekken :rolleyes: Die dingen liggen zo laag, die graven zich vanzelf in......en gaan vanzelf kantelen.

Enkele VDHB'ers hebben de neus maar in de juiste richting gezet......ging opeens een stuk makkelijker ;)

Rrubinio
16-03-2004, 21:33
Originally posted by raceboy
:D lompe marshals

1) Mag ik er even op wijzen dat de mensen die in zo een interventie wagen of 4x4 dienst doen geen Marshals zijn maar mensen van het interventie team.

2) Als je even goed kijk zie je dat de formule wagen op dat filmfragment door een gewone depannage truck uit het grind en op zijn kop wordt getrokken en niet door een interventie wagen of 4x4 zoals wij die op onze circuits kennen.

3) Dat we het er allemaal mee eens zijn dat zo iets nooit zou mogen gebeuren, maar die 500 geslaagde interventies ziet niemand, die ene mistake haalt de pers.

4) Zelfs meer en meer piloten Marshals met een hoofdletter beginnen te schrijven.

Lender
16-03-2004, 22:57
haha, hoe stom kunde zijn!! :D :D :D

Raikkie
17-03-2004, 15:41
Ziet er best wel dom uit ja , maar er zat daar wel iemand in hé :confused: :eek:

pompierke
17-03-2004, 16:55
Effen iets vragen aan de moderators,
zou het mogelijk zijn de naam (lompe marshals) van deze treath te veranderen AUB.
De treath zelf vind ik zeker geen probleem.
Voor zij die mij kennen, ik ben totaal gene moeilijke maar dit geeft toch een verkeerd beeld van de Marshals.
Dank bij voorbaat ;)

pompierke