Log in

View Full Version : F1 terug op groot scherm in Wheels?

FastFons
17-03-2004, 14:24
Wordt de F1 terug op groot scherm uitgezonden in wheels dit weekend? Zoja, wie komt?

FF

Thomaske
17-03-2004, 15:19
Normaal wordt het wel uitgezonden op groot scherm in Wheels maar dit staat meestal met Paddock meetings zoals de GP van Australië. Ik kom mss wel en dan kan ik zo door naar de cross op zolder maar ik stel me ook de vraag ofdat we wel aan Wheels geraken als je alleen voor de GP komt en niet voor de cross want ik denk dat je toch inkom moet betalen voor de cross maar we zullen zien hé mensen. Meer info te vinden bij A.J.

Pascal
18-03-2004, 01:36
F1 is idd terug live te bekijken in Wheels.

Er is echter op zondag de eerste GP MX van het seizoen. Vermoedelijk gaat er een hoop volk zijn. Ook in Wheels waar men vanaf 07.30 uur kan komen ontbijten.

Zowel op TV als op het groot scherm zal de GP F1 vertoond worden. Normaalgezien zl je wel binnengeraken tot aan het café. Ik herhaal "normaalgezien"...

C U

Thomaske
18-03-2004, 08:02
Pascal kan je ons ook zeggen hoelaat de F1 begint in Wheels

boosterke
18-03-2004, 15:30
de F1 begint om 8u...
maar ik heb Andy reeds besproken, de F1 gaat idd opstaan maar of er plaats gaat zijn is een andere zaak omdat er veel mensen komen ontbijten :(

Guido
18-03-2004, 17:25
Originally posted by boosterke
de F1 begint om 8u...
maar ik heb Andy reeds besproken,

Tiens, sinds wanneer is Andy bespreekbaar? :D :D

Aangezien de koers in Australië maar slappe koffie was - die van de'n Andy was AOK :D - denk ik zelfs niet dat ik ervoor uit mijn bed ga komen, ook al is het uur menselijker dan vorige keer.

Ottooke
18-03-2004, 21:37
Hoe graag ik ook zou willen komen, ik kom ditmaal niet. Ten eerste, ik zit momenteel midden in mijn examens en dan moet ik genoeg slapen en voldoende blokken. Ten tweede, zoals eerder gezegd, het kan wel eens druk worden. Dus blijf ik thuis ditmaal, maar voor Bahrein zal ik waarschijnlijk wel weer present zijn.

Raceboy
18-03-2004, 23:02
Ge kunt toch allemaal 's avonds naar de Carolina Dodge Dealers 400 op Darlington Raceway gaan zien. Zal misschien ook spannender zijn dan F1 :D