PDA

View Full Version : 50 vrijkaarten voor de World Series (24-25 april)


Sennake
17-03-2004, 22:23
Dankzij de bereidwillige medewerking van autohandel Descom werd De Paddock in het bezit gesteld van 50 vrijkaarten van de World Series.

De 25 eerste Paddock-leden die me emailen op guy.golsteyn@pandora.be met vermelding van je lidnummer en je volledige naam krijgen van ons 2 vrijkaarten. Ze zullen aan de ingang van het circuit klaarliggen onder gesloten envelop op jouw naam.

Snel zijn is de boodschap!

Alweer een reden om Paddock-member te worden :)

marcel
17-03-2004, 22:34
hoe word je Paddock-member? of is dat automatisch als je je hier aanmeldt?

airco
17-03-2004, 22:46
Daar krijg je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=3108) een goed beeld over ...
Verdere vragen mag je natuurlijk altijd stellen.

Sennake
18-03-2004, 17:19
IK wil hier toch nog even herhalen dat je ALLEEN AANSPRAAK KAN MAKEN ALS JE PADDOCK-MEMBER BENT!!!

Dus als je je lidnummer niet opgeeft in je aanvraag, kan ik je ook geen vrijkaarten bezorgen. Misschien was dit niet duidelijk gesteld de eerste keer, want ik word overstelpt met aanvragen voor vrijkaarten door niet-members...

Of je al dan niet lid bent en welk lidnummer je hebt kan je hier (http://www.depaddock.eu/sennake/Ledenlijst.xls) terugvinden.

Rrubinio
18-03-2004, 18:15
Originally posted by Sennake
IK wil hier toch nog even herhalen dat je ALLEEN AANSPRAAK KAN MAKEN ALS JE PADDOCK-MEMBER BENT!!!

Voor de niet DePaddock members, voorlopig 30 vrijkaarten voor de Belcar & World Series op 24-25 april 2004

Stuur een mail naar pjs@tiscali.be
Vermeld : volledige naam + aantal kaarten (max. 2), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie.

MVG Rrubinio

Driesco
18-03-2004, 19:56
Volvo België stelt 5000 vrijkaarten ter beschikking. Binnenkort te verkrijgen wij elke Volvo dealer. Hoe zou dat komen ?

Rrubinio
21-03-2004, 18:30
Originally posted by Rrubinio
Voor de niet DePaddock members, voorlopig 30 vrijkaarten voor de Belcar & World Series op 24-25 april 2004


we doen er nog eens 30 vrijkaarten bovenop.


Stuur een mail naar pjs@tiscali.be
Vermeld : Belcar & World Series , volledige naam + aantal kaarten (max. 2), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie.

MVG Rrubinio

Rasse
22-03-2004, 01:59
Het is hier precies uitverkoop. Voor de WS zijn er in totaal 20000, ja twintigduizend vrijkaarten te verdelen. Maak er dus geen opbod van.

FastFons
13-04-2004, 08:29
Originally posted by Sennake
IK wil hier toch nog even herhalen dat je ALLEEN AANSPRAAK KAN MAKEN ALS JE PADDOCK-MEMBER BENT!!!

Dus als je je lidnummer niet opgeeft in je aanvraag, kan ik je ook geen vrijkaarten bezorgen. Misschien was dit niet duidelijk gesteld de eerste keer, want ik word overstelpt met aanvragen voor vrijkaarten door niet-members...

Of je al dan niet lid bent en welk lidnummer je hebt kan je hier (http://www.depaddock.eu/sennake/Ledenlijst.xls) terugvinden.

Guy, ik heb je reeds enkele weken geleden gemaild ivm de vrijkaarten voor de WS, met alle gegevens, ik heb echter nog niets terug ontvangen. Kan je mij hier iets van laten weten?

Thx

FF

Sennake
13-04-2004, 11:10
Ik heb alle gegevens van de leden die kaarten gevraagd hebben, en ze zullen klaar liggen aan het welkom-center onder gesloten envelop.

Eén dezer dagen sluit ik hier af en dan post ik de namen van de leden die hun kaarten mogen afhalen.

Snelle Japie
13-04-2004, 15:21
In de Versuz delen ze de vrijkaarten uit tot zelfs in de Delhaize :) (en nog wel op 1000 andere plaatsen waarschijnlijk)

Sennake
17-04-2004, 12:09
Hoe dan ook, dit zijn de 8 Paddock-members die hun vrijkaarten onder gesloten enveloppe op hun naam mogen afhalen aan het welcome-centre op parking 69 :

Kurt Van Goethem : 2 kaarten
Chris De Turck : 2 kaarten
Gunther Ongena : 2 kaarten
Rony Orlans : 2 kaarten
Karel Herman : 2 kaarten
Dave Singelee : 2 kaarten
Jan Gypen : 2 kaarten
Yves Van Grimberge : 2 kaarten

See you in Zolder ! ;)

Rrubinio
17-04-2004, 23:50
Originally posted by Sennake
Hoe dan ook, dit zijn de 8 Paddock-members die hun vrijkaarten onder gesloten enveloppe op hun naam mogen afhalen aan het welcome-centre op parking 69 :

See you in Zolder ! ;)

Het is niet erg voorzichtig om de namen voluit te vermelden. Bij deze wedstrijd zijn er teveel kaarten in omloop en zal er niet dadelijk misbruik van gemaakt worden maar het blijf toch oppassen .
Voorbeeld: Doordeweeks Jefke heeft geen kaarten en lees op dit forum dat Jan Jansen er twee mag afhalen in het Welcome Center. Doordeweeks Jefke gaat om 9 uur de omslag op naam van Jan Jansen opvragen en …………….. Jan Jansen mag betalen als hij de wedstrijd nog wil zien.

Driesco
18-04-2004, 10:11
Om dat te voorkomen zal Belgian Race Invest 100 kaarten klaarleggen in de Welcom 69. Een bezoekje aan de Volvotent in ruil is al meer dan voldoende.

Vraag dus gewoon de enveloppe van BRI en neem er de kaarten uit die je wil.

gunther1
18-04-2004, 10:20
Originally posted by Rrubinio
Het is niet erg voorzichtig om de namen voluit te vermelden. Bij deze wedstrijd zijn er teveel kaarten in omloop en zal er niet dadelijk misbruik van gemaakt worden maar het blijf toch oppassen .
Voorbeeld: Doordeweeks Jefke heeft geen kaarten en lees op dit forum dat Jan Jansen er twee mag afhalen in het Welcome Center. Doordeweeks Jefke gaat om 9 uur de omslag op naam van Jan Jansen opvragen en …………….. Jan Jansen mag betalen als hij de wedstrijd nog wil zien.

Er bestaat toch nog altijd zoiets als een pasport.Dus bij afhalen even het pasport tonen en klaar.
Alvast bedankt voor de kaarten trouwens ;)
groeten Gunther

Rrubinio
18-04-2004, 12:28
Originally posted by Driesco
Om dat te voorkomen zal Belgian Race Invest 100 kaarten klaarleggen in de Welcom 69. Een bezoekje aan de Volvotent in ruil is al meer dan voldoende.

Vraag dus gewoon de enveloppe van BRI en neem er de kaarten uit die je wil.

Goed idee, ik vraag zaterdagmorgen even de omslag van BRI en steek mijn overschot aan kaarten ± een 100 er bij.

Openingsuren Welcome Center :
dinsdag 20/4 = 15.00 »» 20.00
woensdag 21/04 = 09.00 »» 20.00
donderdag 22/04 = 09.00 »» 20.00
vrijdag 23/04 = 09.00 »» 20.00
zaterdag 24/04 = 07.30 »» 16.00
zondag 25/04 = 08.30 »» 15.00

Driesco
18-04-2004, 14:07
No prob, ze zullen klaarliggen.

Autofan
19-04-2004, 22:01
Originally posted by Driesco
Om dat te voorkomen zal Belgian Race Invest 100 kaarten klaarleggen in de Welcom 69. Een bezoekje aan de Volvotent in ruil is al meer dan voldoende.

Vraag dus gewoon de enveloppe van BRI en neem er de kaarten uit die je wil.

Ik heb ook kaarten gewonnen voor de World Series. Af te halen bij parking 69. Wil je mij aub vertellen waar dit ligt, Driesco? Of weet iemand anders dit?

Bij voorbaat dank. ;)

Bart.Vandecavey
19-04-2004, 22:29
Originally posted by Autofan
Ik heb ook kaarten gewonnen voor de World Series. Af te halen bij parking 69. Wil je mij aub vertellen waar dit ligt, Driesco? Of weet iemand anders dit?

Bij voorbaat dank. ;)

Gewoon het bordje welcome center volgen en aan de rechterkant ga je daar een massa volk zien, gewoon aanschuiven in de rij...

gunther1
19-04-2004, 22:33
http://www.eyes-e-tools.com/customer/circuitZolder/Update/upload/Circuit%20Detail%202001%20zw-wpad.pdf
dat is een plannetje van zolder,de parking 69 vind je dan als je zolder op rijd vanaf de autostrade net aan de weg.Het welcome center is dan de container die je ziet staan aan de linkse kant op die parking

Ottooke
19-04-2004, 23:03
Originally posted by Bart.Vandecavey
...aan de rechterkant ...
Originally posted by Gunther1
...linkse kant...
Beetje tegenstrijdig. Volgens mij is het dus de rechterkant, een witte prefab container.

airco
19-04-2004, 23:27
hangt ervan af van waar je komt he ;)

als je van de autostrade komt staat ie rechts ;)

gunther1
20-04-2004, 09:52
Originally posted by Ottooke
Beetje tegenstrijdig. Volgens mij is het dus de rechterkant, een witte prefab container.

het is inderdaad rechts als je van de autostrade komt en links als je van het circuit de parking op rijd.
Er staat maar 1 prefabcontainer dus kan je het niet missen

Bart.Vandecavey
20-04-2004, 19:35
Originally posted by gunther1
het is inderdaad rechts als je van de autostrade komt en links als je van het circuit de parking op rijd.
Er staat maar 1 prefabcontainer dus kan je het niet missen

Tijdens raceweekends is er enkele richting op die parking dus staat hij rechts...

Ottooke
20-04-2004, 20:47
Originally posted by Bart.Vandecavey
Tijdens raceweekends is er enkele richting op die parking dus staat hij rechts... Juist. Dat bedoelde ik dus ook :D

airco
20-04-2004, 20:50
zo zullen we ondertussen wel weten waar de chalet in kwestie staat ...

==> terug on-topic nu

Kurtrapid-DJ
25-04-2004, 13:37
Tis ni waar ssech nu heb ik weeral kaarten gewonnen en weeral kom ik het te laat te weten!

Ja volgende keer naar mijne GSM laten bellen of sms'en want nu moet ik dat weer missen :(

Niet slim van mij ni regelmatig te kijken op de Paddock :frusty:

Dus ja sorry dat ik de kaarten niet zijn komen ophalen!