PDA

View Full Version : Buitenkansjes !!


Mario
20-03-2004, 12:47
De Christiaensen in Turnhout sluit binnenkort zijn deuren (weet niet of daarachter een of ander drama schuilt, of het in het kader van de recente overname van de hele keten past of wat de reden ook is). Het gevolg is dat alles tegen 50 % wordt verkocht en dat daar ook nog een hele hoop bouwdozen bij zijn.

Ik ben net terug en heb een Ducati Mike Hailwood replica (Tamiya), een verfspuitset voor beginners en een Ferrari 360 Modena gele versie (Tamiya) gekocht voor in totaal 45 euro en nog wat cent.

Naast tanks, vliegtuigen, boten zijn er dus ook nog redelijk wat rallywagens en personenwagens. Ook zijn er serieus nog wat verfbusjes en zo.

Qua bouwdozen weet ik niet of doorgewinterde amateurs als Sennake of Huudo hun gading nog gaan vinden, maar anderen misschien wel. Enfin, 't is maar een tip voor wie eens in de buurt komt.

Dragonfly
22-03-2004, 18:35
Alleen spijtig dat Turnhout zo ver is :(

Raceboy
22-03-2004, 19:07
Originally posted by Dragonfly
Alleen spijtig dat Turnhout zo ver is :(
ja 40 km ofzo voor u :rolleyes:

Guido
22-03-2004, 23:45
Ben deze morgen nog redelijk dicht bij Turnhout gepasseerd, maar ik vrees dat ze toen nog niet open waren en op de terug alweer gesloten. :(

Rallyloverke
23-03-2004, 14:34
Ik zal er nu vrijdag 26/03 eens gaan zien. Ik heb dan toch ("sollicitatie")-verlof.

Wel plezant, tem 16 april nog de 4-dagen-week :)

lotuzzz
02-04-2004, 12:00
Ik heb de volgende maanden totaal geen tijd om modellekes te bouwen, ben er toch eens langsgefietst om te zien. Lotus Europa Special en Pug 206 WRC '02 waren de uitverkorenen, allebei 1/24 Tamiya-modellen. € 35 samen trouwens.
Vooral de 206 is een uitdaging, heb nog nooit een rallywagen gebouwd, maar 't zal iets zijn voor de grote vakantie, nu maar hopen dat ik geen tweede zit vang.

Mario
17-04-2004, 12:55
Ik zou twijfelaars die in de buurt zijn aanraden (nog) eens binnen te springen. Ze vullen hun rekken regelmatig aan en daarstraks stonden er dozen die er in het begin niet stonden (een paar Ferrari's, een Jaguar MK enz.).